AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Het is uiteindelijk WEL trainen geworden. We (ik en Snakeman) wilden even bij DJ's gaan kijken hoe het onderdelen trainen er daar aan toe ging. Toen we aankwamen waren Sarko en Roy net opgewarmd. We konden dus mooi meedoen! Uiteindelijk lekker met een Yoke getraind. kilo's weet ik echt niet precies maar het ging best aardig. Ten slotte nog wat met een Stone gespeeld. Best zwaar zo een ding, vooral op techniek proberen te letten. De eerste 2 pogingen waren dramatisch maar uiteindelijk ging het wel;)

Toen toch maar even doorgegaan met trainen:D en voor de duidelijkheid ik warm bij de oefeningen ook wel op alleen die setjes post ik niet.

Training van vandaag:

Yoke

Stones

Benchpress
3*6*115 lekker had dit volume met dit gewicht nog nooit gehaald

Dumbbell press
6*36
6*38
6*40
6*40

Supersetjes op isolatie:

Biceps BB curls
3*10*40

Tricep pushdown
3*10*35

Sterke training, en leuk dat je ook een onderdelen training hebt meegedaan, heb ik tot nu toe nog nooit gedaan, moet ik nog steeds eens doen bij G-men

lekker benchpress ook....

Beescht.

hey succes met je nieuwe log en doelstelling, met jou lengte en gewicht kan je wel ver komen in het strongman circuit, en je stats zijn ook al goed.

agh....dat waardeer ik:heart::D

Chick heeft voor ons trouwens een mooi filmpje gemaakt:bierbang:

Lachen mag, wat heb ik trouwens een pens op zo een filmpje, nouja hij zou er in real-life ook wel zitten:D Zie echt wel een hoop verbeterpunten. Tikte de eerste lijn aan, zat niet diep genoeg, wilde op een gegeven moment te grote stappen maken, gebruikte de benen niet genoeg tijdens de hand over hand.

http://www.youtube.com/watch?v=ySAx1nJIqAg

holy crap, die hand over hand ging echt zwaar ongelijk :eek: tof filmpje wel sowieso

Die harnas is afschuwelijk om te zien, je ziet duidelijk dat ik bijna elke stap met mijn schoenpunten wegglij en als een corky verder loop te slingeren op zoek naar balans. Jij ging echt beter daar Omega. Nice.

Hand over hand vind ik mezelf wel weer leuk om naar te kijken...

EDIT: Owja, wiens oma dat ook moge zijn, ouwe tang, ik schreeuw wanneer IK dat wil:D

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Ga jij nog sporten vanaaf? Of speelt dat wasmiddel van je?

holy crap, die hand over hand ging echt zwaar ongelijk :eek: tof filmpje wel sowieso

Dat ongelijke zag je overigens overal wel terug hoor, Ook bij de mannen boven ons. Volgens mij is het onmogelijk dit op elkaar af te stemmen. Het is gewoon zo hard mogelijk gaan! Maar verbeteringen zijn zeker mogelijk:D Maar dat hoef ik niet uit te leggen de filmpjes zijn duidelijk genoeg hahah

Die harnas is afschuwelijk om te zien, je ziet duidelijk dat ik bijna elke stap met mijn schoenpunten wegglij en als een corky verder loop te slingeren op zoek naar balans. Jij ging echt beter daar Omega. Nice.

Hand over hand vind ik mezelf wel weer leuk om naar te kijken...

EDIT: Owja, wiens oma dat ook moge zijn, ouwe tang, ik schreeuw wanneer IK dat wil:D

ah ja was zelf ook niet overtuigend bezig;) volgende keer ownen we de boel:P
---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Ga jij nog sporten vanaaf? Of speelt dat wasmiddel van je?
Vrijdag staat er voor mij een monstertraining op het programma. Vanavond ons aller ajax.ah ja was zelf ook niet overtuigend bezig;) volgende keer ownen we de boel:P Wat betreft die oma, STERF ouwe tang:P

Goed dat je um gepost hebt. :thumbup:

Ook bij jou is iets niet helemaal goed gegaan. Filmpjes zijn breedbeeld en youtube maakt er iets vreemds van. Dat had ik de vorige keer niet. Maar eens uitzoeken.

Ik dacht, laat ik dit logje ook wat volgen en dan zie ik opeens staan dat je vandaag niet traint en voetbal gaat kijken, eerste en laatste keer dat ik hier kom

:jk:

Ik dacht, laat ik dit logje ook wat volgen en dan zie ik opeens staan dat je vandaag niet traint en voetbal gaat kijken, eerste en laatste keer dat ik hier kom

:jk:

hahaha niet met voetbal ****en hoor Sanca, dat staat in dit log gelijk aan vloeken in de kerk. Ajax schaden staat gelijk aan heiligschennis en godslastering.

Vanavond ga ik voor een PR op de squat!!!!!

Was van plan een heerlijk rustig en dus anabool weekend te houden, er stond gister een monstertraining op het programma zaterdag zou ik gaan hardlopen blabla tot ik gisteravond gebeld werd. Ja heb je zin om mee te gaan stappen..uhm ja was weer zwak heb weer toegegeven en te veel gedronken, veel te veel. dikke kater pas om 1 uur voor het eerst gegeten:mad: Maarja vrijdag voor het stappen nog wel getraind:

Training van gisteravond

Squat
2*175 WTF Waarom gaat dit niet er stonden er 5 op het programma:mad:
3*175 GRRRRRRR:yell: werd echt gek...het wilde niet. Toen kwam er een sprintkampioen. Die me vertelde dat het makkelijk ging, maar dat ik me niet moest inhouden. Dat ik me aanstelde!!! Volgende set:
5*175
5*175
5*175 WHO's your ****ing daddy:evil2:

Dumbbell Row
6*40
6*40
6*40
6*40

Front Pulldown
6*90 (is full stack)
6*90
6*90
6*90

Calve Raise
10*105
10*105
10*105

Vandaag bij F4F, balen. Echt een k*tgym. Maarja de standaard gym was dicht. Oke kan gebeuren denk je dan. Maar hij was dicht in verband met en ****ing kattenshow:o

Training van vandaag

Benchpress (nooit zwaarder dan 105 geweest @ F4F ivm k*tbank)
voorzichtig beginnen 1*105 1*110 1*115 gaat best lekker!
5*117,5
5*117,5
5*117,5
5*117,5:thumbs: rep pr op 117,5

Dumbbell press (max 32 bij F4F)
8*32
8*32
13*32 tot faillure:D viel niet tegen

Flyes
10*20
10*20
10*20 au, au linker schouder

seated dumbbell curls (zonder smokkelen)
8*16
8*16
8*16
8*16

Skullchrusher EZ-Bar
10*27
10*32
10*37
10*42

EZ-Bar curls
8*42
8*42
8*42

Vandaag eigenlijk niet van plan te trainen. Maar uiteindelijk een heerlijke onderdelentraining gedaan!

Biervatstoten 70kg 8 keer ofzo

Tireflip, 250 kg voelt als cardio. Die 350?? voelt echt bizar zwaar. wel 2 keer geflipt

stukje lopen met de Timbers van 70 en daarna 100 kilo

Daarna nog een stone van 90 gedaan.

Beescht dat je er staat. :kiss:

Een onderdeel doen, zijn gezicht vertrekt van de pijn en het eerste wat uit zijn mond komt zodra hij klaar is: 'heerlijk' :roflol:

Dat is de instelling.

Vandaag eigenlijk niet van plan te trainen. Maar uiteindelijk een heerlijke onderdelentraining gedaan!

Biervatstoten 70kg 8 keer ofzo

Tireflip, 250 kg voelt als cardio. Die 350?? voelt echt bizar zwaar. wel 2 keer geflipt

stukje lopen met de Timbers van 70 en daarna 100 kilo

Daarna nog een stone van 90 gedaan.

Beeeeeestig !!!

Terug
Naar boven