Een onderdeel doen, zijn gezicht vertrekt van de pijn en het eerste wat uit zijn mond komt zodra hij klaar is: 'heerlijk'
Dat is de instelling.
hahah No pain No gain
hahah bedankt man, volgend jaar vlammen op de eerste wedstrijden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een onderdeel doen, zijn gezicht vertrekt van de pijn en het eerste wat uit zijn mond komt zodra hij klaar is: 'heerlijk'
Dat is de instelling.
yo, deze doelde ik op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/welke-onderdelen-gebruiken-op-the-fungames-2010-a-220062/
dat word wel leuk

Neem wel de woorden van Sarko ten harte. Je bent erg sterk maar zorg dat dit niet je ontwikkeling in de weg gaat zitten. Het nadeel is dat jij door je kracht weg komt met een slechte techniek, maar je ziet hoe Roy met kracht en een goede techniek de oefeningen doet. Ga daar aan werken in de toekomst.
Je hebt potentie en benut deze dan ook.![]()
Gun jezelf ook rust. Wat snakeman doet vind ik niet wijs om na onderdelen nog een gym training te gaan doen. Onderdelen zijn heel zwaar en ga daar serieus mee om. Rust is heel belangrijk.

Gun jezelf ook rust. Wat snakeman doet vind ik niet wijs om na onderdelen nog een gym training te gaan doen. Onderdelen zijn heel zwaar en ga daar serieus mee om. Rust is heel belangrijk.

Je hebt 100% gelijk. Denk dat ik om de gaten in mijn agenda op te vullen misschien wat relaxte cardio ga doen. Conditie is in het strongman gebeuren immers ook belangrijk. Ook kan ik dan wat puppyvet verbranden.
ik weet niet of jullie er gebruik van mogen maken, maar dan zou ik je eerder aan raden om 2x in de week na je krachttraining is 5 sprintjes te trekken daar buiten... burnt babyphat veel sneller dan suffe cardio machines + krijgt je conditie ook een opkikker van.
als je zin hebt om te lezen, hier vind je het in terug: [Link niet meer beschikbaar]
Hier gaat het over trainen, bier, vrouwen en voetbalnoooooooo!!!gaan we eens doen omega! Sprinten lijkt me wel vet. dat doe ik dan na de training die ik doe na het strongmannen...
nice tip starter, doe er daar maar meer van. Daarom wil ik nou eens een hartig woordje chatten met mensen op een meeting...

Hehehe, zo ken ik er nog meer. Voorheen trainde ik ook met Rooke en die was ook eigenwijs, helaas kan hij nu tijdelijk niets meer.
Ik eigenwijs? Je bedoelt waarschijnlijk alleen wijs.
Was een lolletje van mij, is wel eens goed dat ik tegengas krijg. Ben zelf echt te stronteigenwijs, net als chick zelf overigens.
Toch heeft hij zeker een punt.