XXL Nutrition

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Neem wel de woorden van Sarko ten harte. Je bent erg sterk maar zorg dat dit niet je ontwikkeling in de weg gaat zitten. Het nadeel is dat jij door je kracht weg komt met een slechte techniek, maar je ziet hoe Roy met kracht en een goede techniek de oefeningen doet. Ga daar aan werken in de toekomst.

Je hebt potentie en benut deze dan ook. :thumbup:

hey, dit ziet er inderdaad wel goed uit, ik ga zeker meedoen! Ttering ik dacht de strongman training van gisteren wel goed verteerd te hebben. Niet is minder waar. Heb biceps die gewoon zeer doen en onderarmen die zo zwaar aanvoelen dat zelf een pak melk drinken al pijn doet. :eek:

Training vandaag

Clean 3*50
3*70
3*70
3*80
3*90
2*100
2 fails op de 110 onderarmen wilden niet meer, grip houden deed pijn en explosiviteit creeren was een onmogelijke opgaaf.

Clean and Jerk/Pushpress
3*50
3*50
3*70
3*80
2*90

* les van vandaag. Onderdelen trainen is loeizwaar. Pijn is niet altijd fijn.

Gun jezelf ook rust. Wat snakeman doet vind ik niet wijs om na onderdelen nog een gym training te gaan doen. Onderdelen zijn heel zwaar en ga daar serieus mee om. Rust is heel belangrijk.

Neem wel de woorden van Sarko ten harte. Je bent erg sterk maar zorg dat dit niet je ontwikkeling in de weg gaat zitten. Het nadeel is dat jij door je kracht weg komt met een slechte techniek, maar je ziet hoe Roy met kracht en een goede techniek de oefeningen doet. Ga daar aan werken in de toekomst.

Je hebt potentie en benut deze dan ook. :thumbup:

Ja dat ga ik zeker doen. Op onderdelen kan ik van iedereen nog wel advies gebruiken, techniek is vrij dramatisch. De wil is er in ieder geval wel!

whehehe, ah joh volgende keer deze tires:

3419661730_95933081c1.jpg

Gun jezelf ook rust. Wat snakeman doet vind ik niet wijs om na onderdelen nog een gym training te gaan doen. Onderdelen zijn heel zwaar en ga daar serieus mee om. Rust is heel belangrijk.

Je hebt 100% gelijk. Denk dat ik om de gaten in mijn agenda op te vullen misschien wat relaxte cardio ga doen. Conditie is in het strongman gebeuren immers ook belangrijk. Ook kan ik dan wat puppyvet verbranden.

PS: Tevens helpt het de ABZZZ te Showuhhh:rolleyes: :P

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

whehehe, ah joh volgende keer deze tires:

3419661730_95933081c1.jpg

HHAHAHA dat zijn joekels!

Je hebt 100% gelijk. Denk dat ik om de gaten in mijn agenda op te vullen misschien wat relaxte cardio ga doen. Conditie is in het strongman gebeuren immers ook belangrijk. Ook kan ik dan wat puppyvet verbranden.

ik weet niet of jullie er gebruik van mogen maken, maar dan zou ik je eerder aan raden om 2x in de week na je krachttraining is 4/5 sprintjes te trekken daar buiten... burnt babyphat veel sneller dan suffe cardio machines + krijgt je conditie ook een opkikker van. rustig beginnen in totaal 150 meter ofzo en dan kan je het daarna altijd nog opschroeven tot 200/250 meter. serieus als ik daar zou trainen en het zou mogen, dan zou ik er zoooo hard misbruik van maken, echt prachtig spul daar buiten

als je zin hebt om te lezen, hier vind je het in terug: [Link niet meer beschikbaar]

Gaan we eens doen Omega! Sprinten lijkt me wel vet. Dat doe ik dan na de training die ik doe na het strongmannen... :roflol:

Nice tip starter, doe er daar maar meer van. Daarom wil ik nou eens een hartig woordje chatten met mensen op een meeting...

ik weet niet of jullie er gebruik van mogen maken, maar dan zou ik je eerder aan raden om 2x in de week na je krachttraining is 5 sprintjes te trekken daar buiten... burnt babyphat veel sneller dan suffe cardio machines + krijgt je conditie ook een opkikker van.

als je zin hebt om te lezen, hier vind je het in terug: [Link niet meer beschikbaar]

Ik snap wat je bedoelt dit wordt ook door mijn trainer (kogelstoten) aangeraden. sprinten en af en toe een deftige hit-sessie.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Geen mannencoïtus in mijn log:yell: Hier gaat het over trainen, bier, vrouwen en voetbal

gaan we eens doen omega! Sprinten lijkt me wel vet. dat doe ik dan na de training die ik doe na het strongmannen... :roflol:

nice tip starter, doe er daar maar meer van. Daarom wil ik nou eens een hartig woordje chatten met mensen op een meeting...
noooooooo!!!

:roflol:

Was een lolletje van mij, is wel eens goed dat ik tegengas krijg. Ben zelf echt te stronteigenwijs, net als chick zelf overigens.
Toch heeft hij zeker een punt.

hahahah jullie zijn het overal grondig over ONEENS:P
Hehehe, zo ken ik er nog meer. Voorheen trainde ik ook met Rooke en die was ook eigenwijs, helaas kan hij nu tijdelijk niets meer.

Naast dat ik er erg goed uitzie wordt ik ook nog steeds wijzer met de jaren... het doet gewoon pijn zo wijs als ik ben. Maar de jonge honden willen niet luisteren. Ja dan moeten ze maar voelen.
:roflol:

Was een lolletje van mij, is wel eens goed dat ik tegengas krijg. Ben zelf echt te stronteigenwijs, net als chick zelf overigens.
Toch heeft hij zeker een punt.
Ik eigenwijs? Je bedoelt waarschijnlijk alleen wijs. :lol:

Ok, ik ga wat verstandigs doen....een verkapte deload. Ben moe en de pijn in mijn onderarmen is nog niet weg. Genoeg signalen om is even een aantal dagen wat rustiger aan te gaan doen.

waarschijnlijk vrijdag wel strongman, maar dan tot woensdag slechts 2 hele rustige gymtrainingen. Daarna weer 5 weken knallen.

So much for taking it easy, vandaag strongman gedaan. Jezus het blijft zwaar.

Yoke een paar keer gelopen vanaf 150 tot 290 kilo toen nog enkele stapjes, met 310 kilo gezet, onder begeleiding van roy en sarko. Was wel rete zwaar.

Daarna voor het eerst met een stone van 100kg gespeeld leuk ding. Ging goed.

Netjes! Verdomme wel ERG sterk!

P.s. Ik zit een bakje fruit te kanen, eerste maaltijd van vandaag:roflol:...
Ik lach wel, maar MET tranen.

Terug
Naar boven