- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes! Verdomme wel ERG sterk!
P.s. Ik zit een bakje fruit te kanen, eerste maaltijd van vandaag...
Ik lach wel, maar MET tranen.
gast.... 290/310 yoke in 1 van je eerste yoke trainingen is verdomde sterk man! echt heel netjes
ga naar de Oktoberfeesten in duitsland hahaha
daarom zou ik nou nooit een sixpakje krijgen. Ik kan de trainingsarbeid goed opbrengen, zou iedere dag wel willen trainen. Maar een strikt voedingspatroon is lastiger, ik houd te veel van een frietje en een biertjeSo much for taking it easy, vandaag strongman gedaan. Jezus het blijft zwaar.
Yoke een paar keer gelopen vanaf 150 tot 290 kilo toen nog enkele stapjes, met 310 kilo gezet, onder begeleiding van roy en sarko. Was wel rete zwaar.
Daarna voor het eerst met een stone van 100kg gespeeld leuk ding. Ging goed.

Vandaag nog parallel bevonden... (Lette er wel extra op...)haha netjes man!
alcohol = pr's!
enne 5x180![]()
op nathan diepte () of approved squats?
goede invloed zo'n feestje en bier !! geen zin maar toch een super training neerzetten met PR's !!

deadlift en squat koning!
Trek wel wat tijd uit voor die cut want als je te snel gaat verlies je geheid spiermassa.
Vandaag nog parallel bevonden... (Lette er wel extra op...)
@Omega: ****ing geweldig was het... Echt sterk kerel!![]()

Toch nog een lekkere training voor als je je niet helemaal ok voelt, nice bench volume PR !
En die sample NO-beta heb ik ook liggen, van een vriend van me gehad die in Hilversum een supplementenwinkel heeft geopend, dus die ga ik maandag ook eens proberen !!!
Nee, nog niet geprobeerd die NO Beta, ga ik van de week nog wel een keer proberen,
sterke Pushpress en MP! Nice !