AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

gast.... 290/310 yoke in 1 van je eerste yoke trainingen is verdomde sterk man! echt heel netjes

• Topic Starter Topic Starter
Netjes! Verdomme wel ERG sterk!

P.s. Ik zit een bakje fruit te kanen, eerste maaltijd van vandaag:roflol:...
Ik lach wel, maar MET tranen.

thx man, ging wel lekker! haha hoe voel jij je vandaag? weer beter...

gast.... 290/310 yoke in 1 van je eerste yoke trainingen is verdomde sterk man! echt heel netjes

haha thx! het voelde ook heel lekker!

Deload training

benchpress deadstop
20*60
10*80
10*80
10*80

Dumbbell Press
10*32
10*32
10*32

MP strikt
5*50
5*50
5*50
5*50

CGB
10*60
10*60
10*60
10*60

EZ bar curls
10*42
10*42
10*42
10*42

Nu tot en met Donderdag niet maar naar een gym en geen strongman-trainingen meer. Deloaden of bier-loaden??? ga naar de Oktoberfeesten in duitsland hahaha:D daarom zou ik nou nooit een sixpakje krijgen. Ik kan de trainingsarbeid goed opbrengen, zou iedere dag wel willen trainen. Maar een strikt voedingspatroon is lastiger, ik houd te veel van een frietje en een biertje

So much for taking it easy, vandaag strongman gedaan. Jezus het blijft zwaar.

Yoke een paar keer gelopen vanaf 150 tot 290 kilo toen nog enkele stapjes, met 310 kilo gezet, onder begeleiding van roy en sarko. Was wel rete zwaar.

Daarna voor het eerst met een stone van 100kg gespeeld leuk ding. Ging goed.

Erg sterk hoor !! Ik moet nog steeds een strongman /events training doen.. maar respect !

Oke, wilde vandaag even een paar pantalons kopen. Uiteindelijk uren gelopen en niets kunnen vinden. Voor de middel heb ik 56 prima! maar voor mijn bovenbenen minstens 3 maten groter. Dan krijg je meteen van die achterlijke buikmaten die ik dus helemaal niet nodig heb voor mijn middel en reet. WTF nu? leuk van die bovenbenen 75+cm

Cutten? Er zit toch wel wat vet op dus kwaad kan het niet. Maar ik ga echt no way kracht inleveren. Dus een rustige cut...waarbij ik van 122,4 naar 112 ga. Niet of nauwelijks spier inleveren> dus zeer hoog in de eiwitten blijven. Minderen met brood en tussendoortjes. Plussen van brinta en zilvervliesrijst. Plain and simple. It ain't rocket science.

Oke 3 dagen oktoberfest (lees: veel bier, weinig slaap, slecht eten), beetje verkouden, geen zin.....

Training vandaag

Squat
Eerst lekker opgewarmd was bang van het gewicht dus eerst lekker wat setjes gedaan van 3 varierend van 130 tot 170kg ging lekker :eek:
5*180 PR, nog nooit zo zwaar gegaan met 5 reps
5*180
5*170

Deadlift
5*140
2*170
2*190
1*210
1*230 Evenaring PR
1*240 fail, tot net onder de knie
1*240 fail, tot net boven de knie GRRRRRR, als die tot boven de knie kan kan ik hem ook locken!!!!
1*240PR, **** YEAH

Seated cable rows
8*85
8*90
8*95

Front Pulldown
6*90
6*90
6*90

Heerlijk dit, zo moeten alle trainingen zijn!!

haha netjes man!

alcohol = pr's!

enne 5x180 :eek:

op nathan diepte (:D) of approved squats?

goede invloed zo'n feestje en bier !! geen zin maar toch een super training neerzetten met PR's !!

:bow: deadlift en squat koning!

Trek wel wat tijd uit voor die cut want als je te snel gaat verlies je geheid spiermassa.

haha netjes man!

alcohol = pr's!

enne 5x180 :eek:

op nathan diepte (:D) of approved squats?

haha precies paralel, maar wel een stukje minder diep dan jij.

goede invloed zo'n feestje en bier !! geen zin maar toch een super training neerzetten met PR's !!

Ja alles ging veel beter dan verwacht, echt super! had wel een sampeltje no-beta (pre-workout booster) op daar reageer ik altijd wel goed op:D

:bow: deadlift en squat koning!

Trek wel wat tijd uit voor die cut want als je te snel gaat verlies je geheid spiermassa.

Thx Chick, was echt heerlijk die 240 lift duurde ook echt 10 seconden voor ik hem gelocked had!

:finger: Vandaag nog parallel bevonden... (Lette er wel extra op...)

@Omega: ****ing geweldig was het... Echt sterk kerel! :thumbs:

haha thx, was idnerdaad leuk BTW, Squats zijn approved;)

Oh...k*t, ziekte zet door. Keelpijn als de t*fus, verkouden. Toch trainen omdat het eigenlijk nog steeds voelt als een simpele verkoudheid en niet als een griepje! Gewoon doorgaan, zolang de griep niet doorzet en ik geen koorts krijg.

Training vandaag

Benchpress
5*120
5*120
5*120 REP PR

Dumbbell Press
6*40
6*40
6*40

Flyes
6*24
6*24
6*24 REP PR

Skullcrusher vanaf hier isolatie, dus strikt en niet te zwaar
10*30
10*30
10*30

Sprinter Curls
10*40
10*40
10*40

Supersetje one arme concentration curls en tricep pushdown
1*10 curl
1*10 tri
1*10 curl
1*10 tri
1*10 curl
1*10 tri

mooi rep pr @ je bench

Toch nog een lekkere training voor als je je niet helemaal ok voelt, nice bench volume PR !

En die sample NO-beta heb ik ook liggen, van een vriend van me gehad die in Hilversum een supplementenwinkel heeft geopend, dus die ga ik maandag ook eens proberen !!!

Toch nog een lekkere training voor als je je niet helemaal ok voelt, nice bench volume PR !

En die sample NO-beta heb ik ook liggen, van een vriend van me gehad die in Hilversum een supplementenwinkel heeft geopend, dus die ga ik maandag ook eens proberen !!!

Heb je de sample al geprobeerd?

Ging best aardig inderdaad. Nu een heel weekend niet kunnen trainen door een griepje, nog steeds een beetje snotterig maar het gaat de goede kant op dus vandaag weer trainen.

Training van Vandaag

Clean and Jerk/Pushpress iedere rep clean
3*50
3*50
3*70
3*80
2*90
1*100

Shrugsvoor het eerst in een jaar...
8*100
8*100
8*100
8*100

MP
8*50
6*60
4*70
2*80

Front Raise
10*12
10*12
10*12

Nee, nog niet geprobeerd die NO Beta, ga ik van de week nog wel een keer proberen,

sterke Pushpress en MP! Nice !

Nee, nog niet geprobeerd die NO Beta, ga ik van de week nog wel een keer proberen,

sterke Pushpress en MP! Nice !

thx, maar moet veel zwaarder!

Voorlopig echter niet. Had van de week met die verkoudheid lekker thuis moeten blijven. Heb nu koorts een virusinfectie aan de ogen, oorontsteking enz...Dat is nog is een waarschuwing van je lichaam. Laat ik er nu maar eens naar luisteren. Pas weer trainen als ik 100% ben:(

Damn, beterschap bro!

klote, beterschap !!

Vanmorgen was ik nog steeds een beetje ****ed, dichte oren en een verstopte neus. Echt ziek ben ik gelukkig niet meer dus vandaag weer knallen. Dat kwam trouwens mooi uit want ik kreeg overal last van. Vooral pijn in de rug en benen. Eenmaal aangekomen in de gym echt een enorme drive!!!!
Was super gemotiveerd door de volgende Arnold quote:
The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens

Training van vadaag:
Squats
4*50
4*80
2*110
2*150
1*170
1*185
4*185
2*185 ****ing heavy!
5*150 easy dus weer zwaarder!!!!
4*170

Front Pull Down
7*90 full stack
7*90
7*90
7*90

Chest Supported Rows (1e keer)
5*70
6*75
6*75
6*75 weet nog niet wat ik er van vind....wel lekker maar apparaten bevallen me niet

Calve Raise
10*110
9*110
11*110 even een fail rechtzetten!:p

BOR
8*50
8*80
8*100 zwaar op het laatst:o
7*80 dood...
9*90 (arnold kwam langs)

lekkere squats en training, en die quote van Arnold bevalt me wel !!! die hou ik erin !

Terug
Naar boven