XXL Nutrition

Gewoon loggen

wat is je laatste maaltijd dan voor je training?

• Topic Starter Topic Starter
wat is je laatste maaltijd dan voor je training?

Dit is mijn eetpatroon ongeveer:

08.00 uur
2 volkoren boterhammen met 3 eieren 400 kcal

10:30 uur
shake met whey en zilvervliesrijst 300 kcal

13:00 uur
3 kipfiletjes (500 gr) 600 kcal

15:30 uur
shake met whey en zilvervliesrijst 300 kcal

18:30
maaltijd veel vlees, beetje aardappelen/rijst, beetje groenten 800 kcal

22:00 uur
500 gram kwark 250 kcal

wat ik eet voor de training is dus afhankelijk van het moment waarop ik train.

dude dat is ook maar 2650kcal... zou je niet wat rustiger aan beginnen? en minder uit shakes halen?

zou proberen om in ieder geval je training na carb maaltijd te plaatsen..

p.s. tis maar een klein verschil, maar op die potten kwark van mij staat ook 450gram, maar die zijn vaak 430 inclusief verpakking.... scheelt toch ook alweer een beetje kcals...

edit: 2650kcal is echt kk weinig voor jou imo... daar val ik al hard op af

Laatst bewerkt:
Wtf dit is wel weinig.... als ik mijn cutschema bekijk en hiermee vergelijk vreet ik bijna het dubbele.

dude dat is ook maar 2650kcal... zou je niet wat rustiger aan beginnen? en minder uit shakes halen?

zou proberen om in ieder geval je training na carb maaltijd te plaatsen..

p.s. tis maar een klein verschil, maar op die potten kwark van mij staat ook 450gram, maar die zijn vaak 430 inclusief verpakking.... scheelt toch ook alweer een beetje kcals...

edit: 2650kcal is echt kk weinig voor jou imo... daar val ik al hard op af

zijn echte 500 grams :) Zou wel meer uit normale voeding moeten halen, maar het is gewoon lastig om iets simpels te maken dat dezelfde perfecte voedingswaarden heeft als deze shakes, vaak ben ik zelfs al te lui om kipfiletjes te bakken en eet ik 5 pakjes kipfilet die je normaal op brood doet. rijst koken e.d. begin ik dus niet aan.

dit is ook kkweinig maar zelfs met dit schema ben ik nu in 3 weken slechts 3 kilo afgevallen. En dat met 9 trainingen per 14 dagen. in die 9 dagen doe ik dan op minsten 7 dagen een halfuur cardio...en dan ook echt cardio, of hiit

Wtf dit is wel weinig.... als ik mijn cutschema bekijk en hiermee vergelijk vreet ik bijna het dubbele.

ja gast, je bent gezegend met een snelle stofwisseling, ik eet eigenlijk altijd weinig. zelfs als ik bulk dan kom ik zelden boven de 3500 kcal, die 3500 kcal haal ik met dit nieuwe schema zelfs niet als ik mijn junkdag heb.

Maar....wat zou ik doen voor de training.....wat snelle koolhydraten zijn dan toch niet echt slecht? misschien een banaan en een krentenbol? en dan na de training aqaurius?

Laatst bewerkt:
Heb ook een trage stofwisseling, maar voor me cut kom ik nog aan 4000 kcal

Heb ook een trage stofwisseling, maar voor me cut kom ik nog aan 4000 kcal

ja ik zou, als ik alle calculators en wijsheid op dit forum zou geloven, in mijn cut ook nog steeds 3700 kcal moeten eten. Maar ja, als ik dat daadwerkelijk in de praktijk zou doen dan kom ik 15 kilo in 3 maanden aan.

3 kilo in 3 weken is toch niet slecht te noemen mate? erg veel harder gaan zou ik niet doen als ik jou was... gaat je alleen maar muscle kosten.

even tipjes:
- noten zie ik nergens = easy eiwitten + gezonde vetten
- ga naar de LidL en koop daar kalkoenfilet... voor iets van 6 euro heb je 10 pakjes... 6 plakjes per pak = goed voor 21gram kwalitatief hoogwaardige eiwitten.
- meer groente als je echt wil afvallen (geen persoonlijk ervarings-ding maar word veel gezegd hier @ het forum)
- misschien verdelen over 7 maaltijden om de verbranding langer aan de gang te houden?
- kook meeeeer eieren, 3 = voor pussies.
- verder zie ik ook eigenlijk vrijwel geen vetten? whats up with that... die heb je ook gewoon (hard) nodig
- zorg dat frenkie in je log komt

Beast kom je morgen ook events doen bij Ringer? Sarko wil stones met hars gaan doen.

3 kilo in 3 weken is toch niet slecht te noemen mate? erg veel harder gaan zou ik niet doen als ik jou was... gaat je alleen maar muscle kosten.

even tipjes:
- ga naar de LidL en koop daar kalkoenfilet... voor iets van 6 euro heb je 10 pakjes... 6 plakjes per pak = goed voor 21gram kwalitatief hoogwaardige eiwitten.
- meer groente als je echt wil afvallen (geen persoonlijk ervarings-ding maar word veel gezegd hier @ het forum)
- misschien verdelen over 7 maaltijden om de verbranding langer aan de gang te houden?
- verder zie ik ook eigenlijk vrijwel geen vetten? whats up with that... die heb je ook gewoon (hard) nodig

waar, waar dit is ook hard genoeg, alleen had ik eigenlijk verwacht dat ik nu heel veel af zou vallen en dus weer wat meer zou kunnen eten. Ik moet het alleen zo rigoureus als nu doen om uberhaupt iets af te vallen:mad:

Ik heb wel een beetje naar je geluisterd en ongezouten notenmix gehaald, hoeveel van dat spul zou ik nemen? 45 gram?

Beast kom je morgen ook events doen bij Ringer? Sarko wil stones met hars gaan doen.

was gezellig beest!

Training vandaag, @ ringer

Log
8*55
3*60
3*65
3*70
3*75
3*80
2*90
1*95
1*100
1*105 volgens mij nog niet eerder zo zwaar op dit log gegaan:)

Cardeadlift jezus, ze hebben de veren vastgelast, echt bizar hoeveel zwaarder dit ding nu is!
3*0 0=zonder exxtra gewicht
3*0
3*20
2*40
1*60 wel zwaar:eek:

Yoke erg lekker heb de 300 goed onder controle nu:)
30 meter met 240 15 heen en 15 terug
30 meter met 300
30 meter met 300

Farmers 100kg
1*30 meter
1*60 meter hahah epic battle met Chris hier:D:D, toch chris?;)

Harde training neergezet. Erg k*t dat je 10m meer liep de 2e run bij de farmers:p.

nice :) ben benieuwd wat je gaat doen op sterkste man van dordt

Dat gaat lekker zo te lezen, steeds sterker met die events, ben ook benieuwd naar je volgende wedstrijd, je wordt echt een beest !! (of ben je al )

Farmers en yoke zijn echt jou onderdelen, mooi man.
Hoe ga je de rest van de week indelen? Met mijn enkels gaat het gelukkig stukken beter, kan weer lopen. :D

Verdomme Kevin, neem nou eens rust!!!
Als je de Sterkste man van Nederland wilt worden dan moet je ook leren om te gaan met wedstrijden en hoe je je rust moet inplannen.

Heb hetzelfde met die kcals man..kan zo ongelooflijk weinig eten en toch op gewicht blijven. Pak 'm beet 2500kcals + meer dan 2x in de week cardio en dan val ik af, eerder echt niet.

even tipjes:

Goede tips Erwin, je hebt bijna alles gezegd wat ik zou willen zeggen. Behalve zou ik dat kip/kalkoen beleg van de Lidl en Aldi niet willen aanraden, er zit echt veel troep (conserveringsmiddelen e.d.) in. Je kan in dat geval beter de kipfilet van de Hema nemen (ook 1 euro per 100 gr maar een hoger % kippevlees en minder E-nummer troep).
Verder idd. wat meer vetten eten: eet af en toe een harinkje, neem elke dag wat viscaps (4-5) en haal wat ongezouten notenmix en / of eet elke dag een eetlepel levertraan/lijnzaadolie en schroom niet om eens een lekkere salade te eten met olijfolie :lick:

Bij kipfilet goed opletten hoeveel water erin zit.

Jumbo Kipfilet
"onze kipfilet is zorgvuldig gekweekt, en om u een grote hoeveel te kunnen geven tegen een scherpe prijs. spuiten wij onze kipfilet vol met vocht"

Terug
Naar boven