- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude dat is ook maar 2650kcal... zou je niet wat rustiger aan beginnen? en minder uit shakes halen?
zou proberen om in ieder geval je training na carb maaltijd te plaatsen..
p.s. tis maar een klein verschil, maar op die potten kwark van mij staat ook 450gram, maar die zijn vaak 430 inclusief verpakking.... scheelt toch ook alweer een beetje kcals...
edit: 2650kcal is echt kk weinig voor jou imo... daar val ik al hard op af
Zou wel meer uit normale voeding moeten halen, maar het is gewoon lastig om iets simpels te maken dat dezelfde perfecte voedingswaarden heeft als deze shakes, vaak ben ik zelfs al te lui om kipfiletjes te bakken en eet ik 5 pakjes kipfilet die je normaal op brood doet. rijst koken e.d. begin ik dus niet aan.Wtf dit is wel weinig.... als ik mijn cutschema bekijk en hiermee vergelijk vreet ik bijna het dubbele.
Heb ook een trage stofwisseling, maar voor me cut kom ik nog aan 4000 kcal
3 kilo in 3 weken is toch niet slecht te noemen mate? erg veel harder gaan zou ik niet doen als ik jou was... gaat je alleen maar muscle kosten.
even tipjes:
- noten zie ik nergens = easy eiwitten + gezonde vetten
- ga naar de LidL en koop daar kalkoenfilet... voor iets van 6 euro heb je 10 pakjes... 6 plakjes per pak = goed voor 21gram kwalitatief hoogwaardige eiwitten.
- meer groente als je echt wil afvallen (geen persoonlijk ervarings-ding maar word veel gezegd hier @ het forum)
- misschien verdelen over 7 maaltijden om de verbranding langer aan de gang te houden?
- kook meeeeer eieren, 3 = voor pussies.
- verder zie ik ook eigenlijk vrijwel geen vetten? whats up with that... die heb je ook gewoon (hard) nodig
- zorg dat frenkie in je log komt

Beast kom je morgen ook events doen bij Ringer? Sarko wil stones met hars gaan doen.

, toch chris?
3 kilo in 3 weken is toch niet slecht te noemen mate? erg veel harder gaan zou ik niet doen als ik jou was... gaat je alleen maar muscle kosten.
even tipjes:
- noten zie ik nergens = easy eiwitten + gezonde vetten
- ga naar de LidL en koop daar kalkoenfilet... voor iets van 6 euro heb je 10 pakjes... 6 plakjes per pak = goed voor 21gram kwalitatief hoogwaardige eiwitten.
- meer groente als je echt wil afvallen (geen persoonlijk ervarings-ding maar word veel gezegd hier @ het forum)
- misschien verdelen over 7 maaltijden om de verbranding langer aan de gang te houden?
- kook meeeeer eieren, 3 = voor pussies.
- verder zie ik ook eigenlijk vrijwel geen vetten? whats up with that... die heb je ook gewoon (hard) nodig
- zorg dat frenkie in je log komt