Fitness Seller

Gewoon loggen

Mocht je nog geen vervoer hebben dan kan je ook nog met Roy en mij mee. Laat maar weten.

Geile curls trouwens.

hater.. een beetje onze alpha en o mega jatten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
chris rijd in zen corvette cabrio 5 zits

en ik heb nog een carpooltje tegoed van biest houtkakker :D

lachen man, misschien kom ik ook nog wel even

Mocht je nog geen vervoer hebben dan kan je ook nog met Roy en mij mee. Laat maar weten.

Geile curls trouwens.

Lijkt me best leuk, weet alleen niet 100% zeker of ik kan, Thanks for the offer!

haha ja ik heb er flink op los gecurld

hater.. een beetje onze alpha en o mega jatten

hahhaah

Training vandaag not bad, lange dag gehad. Dus wel moe

Pushpress speed zat er goed in, moet alleen niet meer verzwaren. Dan is het geen DE meer.
3*70
3*70
3*70
3*70
3*70
3*70

Deadlift lekker snel, wil wel eens iets met bands gaan doen.
3*140
3*140
3*140
3*140
3*140
3*140

Uprigth bb row
12*40
12*40
12*40
12*40

Superset side raise en db shrug
8*12
8*50
8*12
8*50
8*12
8*50

Barbell complexes
2*12*40
deadlift
bor
clean
pushpress
squat
curl

toch een lekkere training met veel volume voor als je al moe was !

Volgens mij kunnen daar nog wat kg's erbij voor jou doen, al is het DE werk. Or am I wrong? :p

• #1.088
toch een lekkere training met veel volume voor als je al moe was !

ja klopt, was ook echt niet ontevreden!

Volgens mij kunnen daar nog wat kg's erbij voor jou doen, al is het DE werk. Or am I wrong? :p

Het zou wel kunnen, ben alleen bang dat het dan geen echt de werk meer is. Volgens mij kun je dat het best opbouwen tussen de 45 en 65%... daar zit ik nu midden in...Maar goed ik probeer ook maar wat;)

Heb by the way de 260 getrokken in jouw afwezigheid...ben je op vakantie?

ME echt totaal geen zin of drive....

Pushpress
10*20
10*40
10*60
5*80
3*100
2*110 3e fail...
2*110 3e fail.....:mad:
10*80 toen schoot het in de lats....zoals gebruikelijk de laatste tijd

Deadlift
10*60
10*110
5*150
5*190
3*210 phoeeeehhh echt geen zin en de lat doet pijn

CGBP paused
12*80
12*80
12*80 (6 en 6)

Reverse curls
12*30
12*30
12*30

Hammer curls
6*26
6*26
6*26

Echt last van de lat, voelt als een zenuw die verkeerd zit...of een hele dikke knoop in een spier. Kan niet eens diep inademen! maar goed blij dat het krachtwerk er op zit....nu cardio:)

30 min bruut zware cardio heuvelpatroon op het zwaarste niveau het ding gaf aan dat ik 670 kcal verbruikt zou hebben. yeaaahhh right....;)

Waar was je man vandaag?

Brute anale vernederingen:P?

Congrats met je 260 Deadlift Kevin!

• #1.094

ja ik heb ze flink aangepakt idd

Die cardio moet hoger man, 130bpm is echt epic laag. Dan verbruik je te weinig calorieën.
Je zit nu onder de 60% van je HRmax, zelfs rond de 50%. Beter ga je tussen de 60% en 70% zitten.
60% zit bij jou rond de 142bpm en 70% rond de 157bpm.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/berekening-hartslagzones-voor-cardio-215293/

onzin, was gewoon een beetje voor de vetverbranding aan het spelen. Dan hoef je jezelf echt niet stuk te lopen.

220 - 20 = 200 60% van 200 = 120. mijn hartslag zat gemiddeld op 130 zat dus keurig binnen de juiste waarden.

Hey Mooiboii:)

ja ik heb ze flink aangepakt idd

onzin, was gewoon een beetje voor de vetverbranding aan het spelen. Dan hoef je jezelf echt niet stuk te lopen.

220 - 20 = 200 60% van 200 = 120. mijn hartslag zat gemiddeld op 130 zat dus keurig binnen de juiste waarden.
Is geen onzin vriend. Waar zeg ik dat je stuk moet lopen. 60 a 70% is nog vrij easy en is voor vetverbranding. Boven de 70% ga je het pas zwaar krijgen.

Heb me daar een tijd terug flink in verdiep en een sticky hier geschreven. Je gaat uit van een formule die te generiek is. Hierin wordt je huidige conditie niet meegenomen en met die formule kom je altijd veel te laag uit.

220-20= 200 en daar 60% van nemen is echt veel te laag.

Er zijn verschillende methoden om de juiste hartslag te bepalen. Voor een nauwkeurige bepaling zal je rekening moeten houden met je lichamelijke conditie. Een indicatie van deze conditie is af te lezen aan je hartslag in een rusttoestand. Hoe lager je hartslag in rust des te beter de conditie. Hart afwijkingen zijn hierin een uitzondering. Mocht je een vermoeden hebben over dit laatste dan is het aan te raden contact op te nemen met je huisarts. Met het toenemen van de leeftijd gaat de hartslag in rust tevens wat naar beneden.

De formule van Karvonen houdt rekening met je hartslag in rust (HRrust) om zo de juiste streef hartslag (HRstreef) te bepalen.

Formule van Karvonen
HRstreef = [(HRmax - HRrust) x % van inspanningsintensiteit] + HRrust
Ik weet niet wat je HRrust is maar ging voor het gemak uit van 60bpm.
(200-60) x 60% + 60 = 144bpm.

Maatwerk in een formule is imo altijd beter dan een vuistregel formule.

• #1.097
Ik doe gewoon wat goed voelt :) en met resultaat. Bodyweight nu 115.4kg= -7kg :D:D:D

de cut gaat serieuze vormen aannemen!

Achhh ik probeer je alleen maar te helpen, zal me de volgende keer wat meer inhouden.

Mijn hartslag is in rust soms maar 55, dus zou ik een beste conditie moeten hebbben. :D

Terug
Naar boven