- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogal!
chris rijd in zen corvette cabrio 5 zits
en ik heb nog een carpooltje tegoed van biest houtkakker![]()
?chris rijd in zen corvette cabrio 5 zits
en ik heb nog een carpooltje tegoed van biest houtkakker![]()
Mocht je nog geen vervoer hebben dan kan je ook nog met Roy en mij mee. Laat maar weten.
Geile curls trouwens.
haha ja ik heb er flink op los gecurld
toch een lekkere training met veel volume voor als je al moe was !
Volgens mij kunnen daar nog wat kg's erbij voor jou doen, al is het DE werk. Or am I wrong?![]()

Die cardio moet hoger man, 130bpm is echt epic laag. Dan verbruik je te weinig calorieën.
Je zit nu onder de 60% van je HRmax, zelfs rond de 50%. Beter ga je tussen de 60% en 70% zitten.
60% zit bij jou rond de 142bpm en 70% rond de 157bpm.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/berekening-hartslagzones-voor-cardio-215293/
Is geen onzin vriend. Waar zeg ik dat je stuk moet lopen. 60 a 70% is nog vrij easy en is voor vetverbranding. Boven de 70% ga je het pas zwaar krijgen.ja ik heb ze flink aangepakt idd
onzin, was gewoon een beetje voor de vetverbranding aan het spelen. Dan hoef je jezelf echt niet stuk te lopen.
220 - 20 = 200 60% van 200 = 120. mijn hartslag zat gemiddeld op 130 zat dus keurig binnen de juiste waarden.
Ik weet niet wat je HRrust is maar ging voor het gemak uit van 60bpm.Er zijn verschillende methoden om de juiste hartslag te bepalen. Voor een nauwkeurige bepaling zal je rekening moeten houden met je lichamelijke conditie. Een indicatie van deze conditie is af te lezen aan je hartslag in een rusttoestand. Hoe lager je hartslag in rust des te beter de conditie. Hart afwijkingen zijn hierin een uitzondering. Mocht je een vermoeden hebben over dit laatste dan is het aan te raden contact op te nemen met je huisarts. Met het toenemen van de leeftijd gaat de hartslag in rust tevens wat naar beneden.
De formule van Karvonen houdt rekening met je hartslag in rust (HRrust) om zo de juiste streef hartslag (HRstreef) te bepalen.
Formule van Karvonen
HRstreef = [(HRmax - HRrust) x % van inspanningsintensiteit] + HRrust
Achhh ik probeer je alleen maar te helpen, zal me de volgende keer wat meer inhouden.
ik luister alleen niet