Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen zeg dat het niet meer door ging. Altijd lastig als je van iemand afhankelijk bent.K*t man dat je niet meer in Baarn hebt weten te komen. Als RPB nog een keer zondag open is gaan we dan gewoon.
Sarko wil trouwens weer events gaan doen.
K*t man dat je niet meer in Baarn hebt weten te komen. Als RPB nog een keer zondag open is gaan we dan gewoon.
Sarko wil trouwens weer events gaan doen.
geef even een seintje als jij gaat!Balen zeg dat het niet meer door ging. Altijd lastig als je van iemand afhankelijk bent.
En waar wil Sarko die events gaan doen? Ringer?
Trouwens voor jullie beiden, Roy en ik gaan over enkele weken beginnen met het maken van onze eerste onderdelen. Een 12 (ifsa) en 10 inch boom en een slee. Als we eventueel nog zin hebben in die nieuwe locatie kunnen we met z'n allen kijken wat we nog kunnen maken.
Een yoke en eventueel een duckwalk, hoeft allemaal niet veel te kosten als we langs de sloop gaan. Een tire kunnen we ook zo regelen via een bedrijf.

Daar moeten we dan maar snel iets aan veranderen. Zo kun je toch niet aankomen bij je ongeboren kinderen en dan vertellen dat de sterkste man van Nederland nog geen hammer kan vasthouden!Ik vind het wel een relaxed idee hoor Mark! Ben alleen hartstikke onhandig. Wil overigens wel helpen, aanwezig zijn, doen wat ik kan, en de zweetdruppels van je hoofdje vegen als je een onderdeel aan het lassen bent!![]()
Zal trouwens wel een beetje afwisselen en af en toe ook bij sarko trainen. Maar als we zelf een gym hebben, zijn we niet meer afhankelijk. Das wel stoer. Misschien zelfs is een maand geen gymtrainingen maar gewoon 4 keer per week onderdelen, sexy shit!
We kunnen eventueel bij DJ's afspreken of bij mij thuis of in de stad in een cafe. Zeg het maar. Als we bijvoorbeeld ieder weekend 1 dagje wat kunnen klussen hebben we zo flink wat onderdelen bijelkaar.Misschien een idee om eens met z'n allen rond de tafel te gaan zitten over die locatie?
Werkt denk ik beter dan al die losse PMs. Ik ben zelf ook niet bijzonder handig, maar zodra ik weet hoe iets moet lukt het meestal wel.
We kunnen eventueel bij DJ's afspreken of bij mij thuis of in de stad in een cafe. Zeg het maar. Als we bijvoorbeeld ieder weekend 1 dagje wat kunnen klussen hebben we zo flink wat onderdelen bijelkaar.

Je kunt jezelf ook beschikbaar stellen en die mouwen opstropen... Erwin! Alles voor de goede zaak natuurlijk.![]()
op vakantie ook totaal niet aan trainen gedacht.
voorlopig staat het cutten overigens nog centraal.
hoi friendjuh! leuk dat je terug bent, mooie opener! en fijn ook dat je men naam stiekum zegt