MuscleMeat

Gewoon loggen

K*t man dat je niet meer in Baarn hebt weten te komen. Als RPB nog een keer zondag open is gaan we dan gewoon.
Sarko wil trouwens weer events gaan doen.

K*t man dat je niet meer in Baarn hebt weten te komen. Als RPB nog een keer zondag open is gaan we dan gewoon.
Balen zeg dat het niet meer door ging. Altijd lastig als je van iemand afhankelijk bent.

En waar wil Sarko die events gaan doen? Ringer?

Trouwens voor jullie beiden, Roy en ik gaan over enkele weken beginnen met het maken van onze eerste onderdelen. Een 12 (ifsa) en 10 inch boom en een slee. Als we eventueel nog zin hebben in die nieuwe locatie kunnen we met z'n allen kijken wat we nog kunnen maken.

Een yoke en eventueel een duckwalk, hoeft allemaal niet veel te kosten als we langs de sloop gaan. Een tire kunnen we ook zo regelen via een bedrijf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123

Ja het was jammer. Maja volgende keer beter:) geef even een seintje als jij gaat!

Balen zeg dat het niet meer door ging. Altijd lastig als je van iemand afhankelijk bent.

En waar wil Sarko die events gaan doen? Ringer?

Trouwens voor jullie beiden, Roy en ik gaan over enkele weken beginnen met het maken van onze eerste onderdelen. Een 12 (ifsa) en 10 inch boom en een slee. Als we eventueel nog zin hebben in die nieuwe locatie kunnen we met z'n allen kijken wat we nog kunnen maken.

Een yoke en eventueel een duckwalk, hoeft allemaal niet veel te kosten als we langs de sloop gaan. Een tire kunnen we ook zo regelen via een bedrijf.

Ik vind het wel een relaxed idee hoor Mark! Ben alleen hartstikke onhandig. Wil overigens wel helpen, aanwezig zijn, doen wat ik kan, en de zweetdruppels van je hoofdje vegen als je een onderdeel aan het lassen bent!;)

Zal trouwens wel een beetje afwisselen en af en toe ook bij sarko trainen. Maar als we zelf een gym hebben, zijn we niet meer afhankelijk. Das wel stoer. Misschien zelfs is een maand geen gymtrainingen maar gewoon 4 keer per week onderdelen, sexy shit!

Training vandaag

Squat Wat een grove zeg, damn!!!!!! wat heb ik hier maanden naar gezocht. Gewicht nog niet impressive. Maar gevoel geweldig!
10*70
10*110
5*150
2*170
2*190
1*210
2*190
6*150
15*110
20*70

Leg extensions
12*35
12*45
12*45
12*60

Calve raise
12*110
12*110
12*110

Reverse curls
12*30
12*30
6*40
6*40

lekkere training:D:D

Ik vind 210 wel behoorlijk impressive. Raw of met wraps?

Misschien een idee om eens met z'n allen rond de tafel te gaan zitten over die locatie?
Werkt denk ik beter dan al die losse PMs. Ik ben zelf ook niet bijzonder handig, maar zodra ik weet hoe iets moet lukt het meestal wel.

erg lekker hondekop, maar lees je pm nou eens gvd!

Ik vind het wel een relaxed idee hoor Mark! Ben alleen hartstikke onhandig. Wil overigens wel helpen, aanwezig zijn, doen wat ik kan, en de zweetdruppels van je hoofdje vegen als je een onderdeel aan het lassen bent!;)

Zal trouwens wel een beetje afwisselen en af en toe ook bij sarko trainen. Maar als we zelf een gym hebben, zijn we niet meer afhankelijk. Das wel stoer. Misschien zelfs is een maand geen gymtrainingen maar gewoon 4 keer per week onderdelen, sexy shit!
Daar moeten we dan maar snel iets aan veranderen. Zo kun je toch niet aankomen bij je ongeboren kinderen en dan vertellen dat de sterkste man van Nederland nog geen hammer kan vasthouden!

Zo moeilijk is het allemaal niet en als we met een man of 5 zijn dan helpen we elkaar wel en weet ik zeker dat jij iets in elkaar kan zetten. Kijk lassen kan ik zelf ook niet maar daar hebben we iemand voor die dat doet. Zelf moeten we materiaal verzamelen en wat boren en slijpen om alles op maat te krijgen.
Misschien een idee om eens met z'n allen rond de tafel te gaan zitten over die locatie?
Werkt denk ik beter dan al die losse PMs. Ik ben zelf ook niet bijzonder handig, maar zodra ik weet hoe iets moet lukt het meestal wel.
We kunnen eventueel bij DJ's afspreken of bij mij thuis of in de stad in een cafe. Zeg het maar. Als we bijvoorbeeld ieder weekend 1 dagje wat kunnen klussen hebben we zo flink wat onderdelen bijelkaar.

We kunnen eventueel bij DJ's afspreken of bij mij thuis of in de stad in een cafe. Zeg het maar. Als we bijvoorbeeld ieder weekend 1 dagje wat kunnen klussen hebben we zo flink wat onderdelen bijelkaar.

bij jou thuis zal men weinig aan praten toekomen :eyebrow:

Je kunt jezelf ook beschikbaar stellen en die mouwen opstropen... Erwin! Alles voor de goede zaak natuurlijk. ;)

Je kunt jezelf ook beschikbaar stellen en die mouwen opstropen... Erwin! Alles voor de goede zaak natuurlijk. ;)

mjah, ik zal je eerlijk antwoord geven: ik heb geen directe SM ambities... als die shit er toevallig op een easy manier is dan vind ik het best leuk om er wat frequenter op te trainen. Maar, aangezien ik nu dus of shit moet gaan kopen of moet gaan maken (metaalbewerking ben ik totaal niet in thuis) dan word het al gauw een te grote moeite...

had ik het namelijk echt enorm graag gewild dan had mijn eigen gym al vol gelegen met SM onderdelen, dan had ik alles al laten maken/gekocht toen ik nog thuis woonde. Mijn gym owner had dat niet eens zo'n punt gevonden (kijk wat er nu ligt van mij: thick bar, hex bar, chains, boxes, db-stangen etc..).. ik had het zelfs al eens over tires met hem gehad en die mocht ik gewoon achter de gym neerzetten.

fact is gewoon dat ik het leuk vind om zo nu en dan te doen met jullie of andere gasten. Als er in Dord op zo'n 15 minuten rijden kwalitatief goeie spullen staan waar je prettig mee kan trainen dan sluit ik zeker niet uit dat ik met grote regelmaat langs zou komen. En dan zou ik best eens wat willen betalen (dat deed ik bij Beresteyn immers ook). Maar ik heb totaal andere doelstellingen dan de sterkste man van NL te worden.... dus echt dingen gaan kopen of maken gaat mij (op dit moment) te ver

Laatst bewerkt:
Bedoelde het ook niet serieus omdat ik al op de hoogte was van je ambitie. Was gewoon een reply op jou reply. :roflol:

gvd.... ik trap er gewoon met open ogen in. :(

• #1.132
Druk, druk, druk! wel 2 keer getraind! beetje bodybuild-gericht. Wel zwaar getraind maar zonder plan gewoon lekker pompen:o

Ben geestelijk echt al op vakantie, helemaal geen zin meer om te trainen.

Training 1
bench
CGbench
pull-overs
guillotine press
Tricep pushdowns
30 min cardio

Training 2
pendlay rows
lat pulley
cable rows
leg press
leg extensions
ham curls
dumbbell curls
ez-barcurls
21'en

**** zeg jij gaat de komende weken vrouwen playen met je 6-pack!
Geniet ervan.

zuipze!

Prettige vakantie !!

• #1.136
echt een leuke vakantie verder, veel gezopen, gelachen, gegeten, beetje vrouwen;) op vakantie ook totaal niet aan trainen gedacht.

Nu ik weer thuis ben, wordt alles weer regelmatiger (max 1*per week zuipen en regelmatig en gezond eten. Bovendien is de motivatie weer helemaal terug, wordt weer knallen!

Training vandaag een klein beetje rustig aan gedaan, morgen ook nog rustig en dan weer echt los:D voorlopig staat het cutten overigens nog centraal.

Paused bench
10*60
10*80
6*100
6*100
6*100

Guilotine press
12*60
12*60
12*60

Flyes
12*20
12*20
12*20

Squat zonder kniebandjes
12*60
12*100
10*120
8*140
5*160
3*170
10*100

Dumbbell curls
9*18
6*24
3*32
2*38

Barbell curls
12*40
12*40
12*40
8*60

halfuurtje relatief zware cardio

voor een erweerinkomtraining best tevreden :)

Welkom terug en niet slecht voor een inkomtraining!

welcome back! en idd prima!

Terug
Naar boven