DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ook niet zo'n fijne opbouw om 270 te proberen?
3 x 230 is wel mooi.

12x C&P is iig zwaarder dan 12x log C&P, denk dat je ver kan komen.
lekkere training na de vakantie. dat komt wel weer goed

lol, waar had die 270 opeens vandaan moeten komen killer, je hebt 260 toch ook nog niet gedaan?
maar 270 was ook dan niet realistisch hoor, het was de bedoeling 250 te pakken maar ik heb mezelf op vakantie simpel gedronken
dus kan niet meer zo goed hoofdrekenen
die heb ik al wel getrokken manmaar 270 was ook dan niet realistisch hoor, het was de bedoeling 250 te pakken maar ik heb mezelf op vakantie simpel gedronken
dus kan niet meer zo goed hoofdrekenen
idd, ik had er 9 maar zaten nog wel wat meer reps in als ik goed op m'n techniek was blijven lettenHeb het een paar weken geleden geprobeerd en er zijn er 12 a 13 mogelijk binnen de tijd. Dus bij deze heb je een richtlijn![]()
Heb het een paar weken geleden geprobeerd en er zijn er 12 a 13 mogelijk binnen de tijd. Dus bij deze heb je een richtlijn![]()
met de kracht zit het er wel in. Maar moet me echt goed concentreren op de ademhaling e.d. voor de 12 repper met clean and press heb ik ook meer tijd nodig gehad dan de in brielle toegestane 75 seconden. idd, ik had er 9 maar zaten nog wel wat meer reps in als ik goed op m'n techniek was blijven letten

Nice dan heb ik een mikpunt. als ik overal bij jou in de buurt blijf dan eindig ik wel ergens bovenin.![]()