- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jammer dat raynor net voor je is geëindigd... leuke onderlinge strijd tussen jullie

Jammer, had je op de 2e plaats gegokt. Maar geen slechte wedstrijd!
op zich goede wedstrijd gedraaid, jammer dat je zo k*t ging op de log man.. zat veel meer in.
Paar jammerlijke foutjes, maar toch netjes overall!
jammer omdat je hoopte dat er meer in zat, maar 4de is toch niet slech en 1 onderdeel 2 dus gefeliciteerd
Sterke prestatie! Jammer dat je net buiten de prijzen viel. Volgende keer maar weer je vertrouwde 2e plek dan maar weer? haha
heb door de wedstrijd wel de spirit weer te pakken! Jij hebt trouwen echt een mooie log-techniek!Jammer dat het niet helemaal optimaal ging. Weer wat ervaring erbij.![]()
Jammer van die logpress, daar had je wel meer gekunt normaal denk ik,
maar toch gefeliciteerd en respect voor je presatie,
en leuk je nu eens ontmoet te hebben

ja hahah idd, zou alleen god danken als ik zijn bench en dead had
nee precies, het was wel oke
ging aardig
ja klopt, in trainingen al veel meer gepressed
poepte wil in mijn broek na je log hoor ;-)
ja het was wel aardig, maar er zat niks bij waar ik echt heel blij mee was....
hahaahh ja, volgende keer hopelijk weer 2eheb door de wedstrijd wel de spirit weer te pakken! Jij hebt trouwen echt een mooie log-techniek!
klopt, de ervaring nemen we weer mee!
Zeker weten, maja tis niet anders. Ook leuk jou eens in het echt gezien te hebben man!
---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------
hahahha ja volgende wedstrijd wil ik me meer kunnen meten met chopper en corrie![]()

Jeusus hoe kun je nou alweer trainen, ik lig nog steeds kreupel in de stoel....
heb er gewoon weer zin in
)
Hey man. Lekkere training, veel volume voor die benen Doe je mee de 18e met truckpull? Kom je woensdag ook?

thx, chickies hosselen
Hij is nog wel aan het trainen maar is dbb een beetje zat.