- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahah traps tot aan je oren!dude je hebt al huge traps, ga wat anders doen dan shrugs man![]()
Thx man!
thx man! leuk dat het opvalt. Ik wil in ieder geval de 1e 3 jaar niet meer boven de 115 kilo gaan wegen!Zag de foto's nog van de wedstrijd. Je bent toch aardig wat BF kwijt. Er netjes man.
Misschien nog even door cutten en dan goed bulken en kracht gainen voor volgend jaar?

. Had wel op enkele doubles of triples gerekend. Maar realistisch bekeken is 240 92% van mijn 1rm, slecht is het dus ook niet.
toch wel tevreden eigenlijkHarde training man, nog ff 3x120 benchen aan het eind
nice training
ik krijg het idd ook maar matig voor elkaar om te reppen op DL zo vanaf de 85%![]()
Doe dan wat extra setjes (wellicht wat lichter), i.p.v. extra herhalingen, zodat je aan de beweging went.

Haha jij had ook al niet je deadlift dag.
Nice dat je ook komt dinsdag.
wel een harde intensiteit gisteren overigens.Nee. Lekker touch en go, net als mijn evenknie derek poundstoneZie de opmerking alle sets met deadstops. Deed je dit voorheen niet dan?

140, ben een slechte bencher
barbell complexes voor je biceps...
nice one
2x140 begint mooi te worden man
Even over dat laswerk. Kun je daar nog wat meer over vertellen? Kijken of we daar zo snel mogelijk afspraken over kunnen maken zodat we eindelijk eens kunnen gaan trainen met onze onderdelen.
Misschien even bellen of via de pm bespreken?
Thx, thx! vrachtwagentrekmonster!