- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Dat hoeft niet, als je in het verleden hebt gestolen ben je een dief, maar als je nu niet meer steelt steel je niet, maar ben je nog steeds een dief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoeft niet, als je in het verleden hebt gestolen ben je een dief, maar als je nu niet meer steelt steel je niet, maar ben je nog steeds een dief.
nee, dan was je een dief en heb je daarna je leven gebeterd

whahahah
training vandaag Squats + assistance
Squats
10*40
8*90 bam... scheurde mijn broek van voor tot achter compleet uit. dat krijg je ervan als je unclez uitlacht![]()

die squats moeten wel zwaarder kunnen voor jou lijkt me kevin?
maare waarom romanian deads NA leg extensions? compounds voor isolatie, right..?
haha, ik ben ook al eens uit me broek gescheurd tijdens squat.
Lekkere training....
en succes met de nieuwe aanpak..

ging erg lekker. 
lekkere training, ook allemaal moooie gecontroleerde reps!nooit 75 op mp met een 140 bebizaaar
wel nice dat je daar nu ook goed op vooruit gaat dan!

of a la Doggcrap.... 20secs in bodempositie vasthouden, omhoog exploderen en in 5 secs terugzakken...
have fun met pijn verbijten!![]()
kuiten trainen als je daarna nog moet rijden is ****ed up. bij mij sloeg elke keer de motor af omdat me benen aan het trillen waren, ala prins claus in z'n goede tijd nog

thx man, maar wolfjes?

sweet stuff... reppen op 190, begint mooi te worden dit kevin.
dit is bor de wolf, van de fabeltjeskrant jonguh:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
over 4 weken 3 singles op 215