- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha nice man
relaxt dat ze je ook ff helpen met die wraps als je klaar bent
diepte lijkt me trouwens over wel net op het randje maar **** it![]()
Thank you! super man wel leuk om zo een filmpje online te hebben!
Nice squattin! Sommige reps tikkie dieper maar all met all ijzersterk.
Thx man, diepte is iets waar ik inderdaad aan moet blijven werken. de 2 sets voor deze was de diepte wel iets beter.jammer van de kneewraps Kev, die gingen toch pas om bij 200+?
diepte laat af en toe wat te wensen over, voor de rest behoud je wel prima techniek valt me op! dat is wel knap bij een breathing style/alles geven setje, goeie effort man!
Kwa regelementen is de diepte discutabel, maar **** die shit STERK!!!
sorry Kev, maar ik denk dat je gevoel misschien niet helemaal correspondeert met de werkelijkheid? op dit 2e filmpje zit je bij allemaal boven par man. misschien ****en die kneewraps je ook wel, dan je denkt dat je op diepte bent ofzo door die dingen. Het eerste filmpje lijken ze wel dieper dan bij deze. no hate, just being honest
sorry Kev, maar ik denk dat je gevoel misschien niet helemaal correspondeert met de werkelijkheid? op dit 2e filmpje zit je bij allemaal boven par man. misschien ****en die kneewraps je ook wel, dan je denkt dat je op diepte bent ofzo door die dingen. Het eerste filmpje lijken ze wel dieper dan bij deze. no hate, just being honest
Ik zie wel een paar reps die op paralel zijn en dus dieper mogen. Maar ik ben het niet met je eens dat dit bijna allemaal squats zijn die niet diep genoeg zijn. Ik zeg ook nergens dat ik full squats wil doen he.

welke smeerlap
??