AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

2 x 3 x 205 is toch niks om je voor te schamen? Is gewoon erg sterk man.

Je kunt ook niet constant gains maken. Heb geduld, periodiseren is de sleutel.

Hoe bevielen de pause squats? Kwam je goed op diepte?

lijkt me niks mis met die squat. hou je wel een beetje energie over voor zaterdag anders wordt het huilen met de pet op straks!

Periodisering op wat voor manier dan ook is de manier.
Al vind ik het toch nog heel sterk hoor. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725
2 x 3 x 205 is toch niks om je voor te schamen? Is gewoon erg sterk man.

Je kunt ook niet constant gains maken. Heb geduld, periodiseren is de sleutel.

Hoe bevielen de pause squats? Kwam je goed op diepte?

Ja heerlijk man, soms moet je dingen gewoon voelen. Dit voelde gewoon goed. ze waren echt full (voor mij dan, zat iedere rep met mijn billen bijna op de kuiten). Houd deze er wel in. Merkte inderdaad dat het lastig is om met de pauze (2sec), en op diepte spanning te behouden. Daarom waren er reps bij waarbij ik toch een beetje voorover ging. Maar goed, ik doe het om er beter in te worden als het in 1 keer goed zou gaan, zou ik het ook niet hoeven te doen.

lijkt me niks mis met die squat. hou je wel een beetje energie over voor zaterdag anders wordt het huilen met de pet op straks!

hahah im gonna own your ass!

Periodisering op wat voor manier dan ook is de manier.
Al vind ik het toch nog heel sterk hoor. :thumb:

haha het staat allemaal iets negatiever omschreven dan dat ik het bedoelde. Het is gewoon super hoor. 4 weken terug 2*3*190 en 1*3*200 als 3rm dus de gains zitten er zeer zeker in. Maar het voelt gewoon anders dan DL/MP/bench omdat ik die perfect kan uitvoeren en de squat een lastige blijft. Daarbij zullen mijn knieen altijd een weakpoint blijven. Volgens het SMA-rotterdam is het een beheersbaar probleem. no worries verder, maar bij diep squaten kan het gevoelig zijn.

Ik geloof trouwens ook echt heilig in periodisatie en structuur. Dat heb ik de laatste 3 a 4 maanden. daarom ga ik ook zo verrekte lekker!

MAAAARRRR..... komop als je tevreden bent, en het streven naar meer en beter verliest kun je net zo goed meteen een paar meter onder de grond gaan liggen.

Binnenkort alleen Robbert maar weer is lief aankijken. Moet de strongmantrainingen op 1 of andere manier goed in een schema gegoten krijgen.

bij hercules is het niet op de begane grond toch? moest je toch een trap af naar een kelder ofzo... wellicht dat je daar dus meer last hebt van luchtdruk omdat je lager zit :D

haha dan hoop ik maar dat je nog ff snel oefent op de stones!
Hoezo, zelfs ik heb je op stones gepakt. :booty:

Ja dat vergeet ik nooit meer. Hopen dat jij ooit SMvN wordt dan kan ik dat met trots vertellen dat ik ooit beter was met stones. :D

Wat is je huidige pr en op welke hoogte?

Hoezo, zelfs ik heb je op stones gepakt. :booty:

Ja dat vergeet ik nooit meer. Hopen dat jij ooit SMvN wordt dan kan ik dat met trots vertellen dat ik ooit beter was met stones. :D

Wat is je huidige pr en op welke hoogte?

haha, dat is waar
is wel heel erg me me gesteld :sad:

heb bij jan 3x120 op 1m30 gedaan vorig jaar (was eerste keer stones :o) daarna op NCC na nooit meer zwaardere stone dan 105 gedaan dus ben ook erg benieuwd :D

• #1.730
haha dan hoop ik maar dat je nog ff snel oefent op de stones!

haha komt goed hoor. Was de 1e keer sinds tijden. de 120 gaat er in ieder geval wel op!

bij hercules is het niet op de begane grond toch? moest je toch een trap af naar een kelder ofzo... wellicht dat je daar dus meer last hebt van luchtdruk omdat je lager zit :D

hahaha dat zal t zijn idd

Net weer een heerlijk half uurtje cardio

All around strong dude!

• #1.733

Thx kerel!

zeg je nou dat kevin all round is...? das ook niet aardig... hij is net 10+ kilo afgevallen.

ripped strong dude is beter!

hahahah thx erwin! krijg de laatste tijd een hoop positieve geluiden!

Training vandaag

MP
15*20
10*40
5*60
3*70
2*80
werksets
1*92,5 pr
1*92,5 vpr
1*95 PR
1*100 FAIL, FAIL:p werd hebberig
1*90 om het een zekerheidje te maken

Dumbbell press
8*38
8*38
8*38

French press
15*20
8*30
8*35
8*35
8*35
15*20

Hammergrip pulldown
12*60
8*90
8*90
8*90

Upright Row
12*40
8*60
8*60
8*60

Superset dumbbell curl en tricep pushdown
6*26 8*35
6*26 8*35
6*26 8*35
25*12 18*35

Nice shit!

nice mp gast!

sterk MP PR man !!! gaat lekker en super Yoke PR (erg late reactie)

goeie shizzle my nizzle... je mp is banging like butter on a biscuit

• #1.737
Vandaag sterkste man training @ PHD :D

Log
12*40
3*70
2*80
1*90
1*100
1*110 fail
1*110 fail

1*110 hahah toen ging die wel. Even een mentale barierre.
1*120 fail, maar wel met een easy clean

Farmers
40 meter 60 kg 1 turn
40 meter 100 kg 1 turn
40 meter 120 kg. 30 sec gedropt bij het keerpunt

Stones
alleen met de 100 gespeeld. paar keer geladen tot 1.70m en flink geoefend met raynor en roy op het schouderen. Uiteindelijk ging het best heel erg lekker!

Yoke
2*20 meter met 150
2*20 meter met 230
2*20 meter met 290 Rug was al aardig verziekt van de stones

Je bent goed sterker geworden, Kevin. Kap daar eens mee, voordat je mij inhaalt.

Goed dat je aan die techniek van de stones hebt gewerkt.
Volgens mij heb ik die boom nog op film. 110kg op IFSA is gewoon goed.

nice train. yoke is wel een beetje gay!

Terug
Naar boven