MuscleMeat

Gewoon loggen

Beiden. :D
Ohh ja en op welk gewicht je zat voordat je aan de cut begon.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vetpercentage nu weet ik echt niet...dat is echt gissen. tussen de 20 en de 30:P:P:P

maar mijn gewicht was 122,4 en is nu 119. ik wil naar de 110 misschien 105 maar dat is afhankelijk van het verlies in kracht. Daarna wil ik lekker gaan cleanbulken tot aan de start van het seizoen. Waar ik dan dus droger, sterker en op een gewicht van rond de 118 kilo de boel kom ownen:P

training vandaag:

Bench
10*20
10*60
5*80
2*100 raar gevoel, in ik denk aanhechting tricep
1*120 Raarder gevoel
1*120 nog vager
2*120 en toen kreeg ik hem niet meer van de borst......Denk dat het een zenuwtje is dat niet helemaal lekker zit.......maar zeker weten doen ik het niet. De pijn zit tussen de schouder en ik denk de aanhechting van de tricep. Dit wordt dus tot maandag in ieder geval rust en een pest pl**ris hoop cardio!

ik denk dat het het H.N.S. is man :(

hahah ****er! ik zat maar te googlen....wtf bedoelt hij voor engs:P Maar nee dat is het niet hoor! denk dat het met een weekendje rust zo weer over is!

wheheh, sorry, kon het niet laten. is gelijk de laatste keer dat ik er grapjes overmaak, heb het nu al teveel gedaan :D

maare shit komt vast goed ja! btw zullen we ergens in de week tussen 31 oktober en 7 november events trainen bij dj's workout?

Ach die arme jonge.... Maar denk niet dat het van Nathan komt hoor:P heb gewoon heel veel gegained in een jaar tijd. Een blessure kon niet uitblijven, dit hoort er ook bij. De weg omhoog is lang

Heb dit topic te lang niet bekeken, ik ga dood hier:roflol::roflol::roflol:

Eerste keer deze week dat er een lach op mijn gezicht te zien is, thnx guys:D
Hopen dat het niets is Omega, doe voorzichtig! (Ik lijk Mckippetje wel:P)

Ook al een blessure tijdens het benchen, hopelijk hersteld het weer snel !!

Ook al een blessure tijdens het benchen, hopelijk hersteld het weer snel !!

Thx, ik houd het goed in beweging zodat het in ieder geval niet vast komt te zitten. Dat is pas een echte nachtmerrie! Maar het voelt nu al veel beter, echt heel veel beter. Denk dat ik voor het eerst een verstandige beslissing heb genomen door na die pijnscheut meteen naar huis te gaan:D

Training vandaag:

30 min atb 24 pu gemiddeld

65 min cardio crosstrainer 1000kcal

20*pushups om te voelen hoe het met de tricepaanhechting is en het zit redelijk goed! geen last, wel angst. morgen nog een cardiodag en dan maandag weer rustig beginnen met krachttraining.

Training van vandaag.

30 min mtb.

47 min cardio 750 kcal

krachttraining hele lichte sessie eigenlijk een verplichte deload, ik bekijk de blessure positief:P

bench
10*60
10*60
10*60
10*60

peck deck machine ofzo
4*10*..

tricep pushdown
3*15*..

5 supersetjes ez-barcurl en skullcrushers om en om
5*10*32 ez-bar curl
5*10*32 skullcrusher

Geen pijn in de tricep wel licht gevoelig maadag benen pakken en dan woensdag of dinsdag maar is kijken of er een echte borsttraining uit te knallen valt!

Vandaag toch maar weer lekker trainen. Heb er echt verstandig aan gedaan even rust te nemen, nouja te gaan cardioen.

Training vandaag

Cleans
10*50
5*60
3*70
3*80
2*90
1*90
1*100
1*105

''Powershrugs''
10*40
5*70
8*110
8*110
8*110

Pushpress
Clean and jerk3*75
3*70
3*80
2*90
1*95
****ING 5 FAILS OP DE 100 hahaha ja de explosiviteit in de tricep is nog niet helemaal terug. De pijn is wel weg:) normaal is dit gewicht geen probleem

Dumbbell shoulder press volstrekt kansloos na de vorige oefeningen maar gewoon knallen
8*32
6*36
3*40
5*32

Front Raise "Branch style''
8*14
8*20
8*20
8*20

Side Raises ''strikt''
6*14
6*14
6*14
6*14

Heerlijk kan echt niet zonder training. Ben zo blij dat ik het geen serieuze blessure is

maybe pushpress beter voor shrugs kunnen doen? voor powershrugs zijn ze wel een beetje aan de lichte kant voor jou, beest!

wat is de branch style front raise dan? enne beter dat je blessure pleiten is

Terug
Naar boven