- Waardering
- 10.336
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reta gaat je niet veel helpen in deze korte tijd. Clen/t3 dosis schreef ik eerder al, en als je je goed voelt nu lekker verder gaan !Maat trainingspak is ook wel overdreven. Pak past wel maar zit gewoon strak daarom zou het fijn zijn als die iets losser zit. En waarom zegt iedereen dat die 1500 kcal weinig is? Ik voel me er prima mee en qua libido voel ik me ook prima de ene is de andere niet zal ik maar zeggen en als ik ik laat mezelf echt niet verhongeren mocht ik echt extreme trek krijgen kan ik altijd me borden rijst wat kleiner maken en meer versprijden over de dag. Maar dankje voor je uitleg je lijkt er verdtand van te hebben. Die Reta hoe dose je die precies? heb injectievloeistof gezien van 10mg. Clen is gewoon pilletje en klaar en lijkt ook wat meer info over te zijn.
sick hahaMijn record is 6kg in 12 uur tijd.
Vrijdag avond pre bed 96kg
Zaterdag inwegen 90kg
Ik net van 112 naar 50Ooit van 130kg naar 72kg in 6 maanden...
Doe ik ook nooit meer.
1 tube veet voor me beide beentjes👌🏻Ik smeer het altijd in met Veet, helpt de vrouw ook ff krabben. Kan ik echt aanbevelen👌🏻
Thanks! En ik drink geen kcal vind ik verspilling ik drink alleen maar zero dranken of water. En die clen + t3 dosering gewoon zo laten mee draaien tot de sepciale dag of zo dra de sides van clen weg trekken verhogen? Kan ik er naast ook nog caffeine nemen of raad je dat af? Omdat clen je al beetje adrenaline achtige sides geeft.Reta gaat je niet veel helpen in deze korte tijd. Clen/t3 dosis schreef ik eerder al, en als je je goed voelt nu lekker verder gaan !
Vergeet niet dat kcals aan drinken ook meetelt !
Glas bier kan zo 200kcals zijn
Zo lang ik me goed voel en vol houd waarom niet. Met gezond heb ik even niks te maken zijn zo veel dingen die ongezond zijn. Bijvoorbeeld te veel eten zo als ik te lang heb gedaan ik ben mijzelf tenminste bewust van het probleem en dat is de eerste stap. En nu moet dat maar mooi wat minder ook als dat betekend dat dat niet gezond is.op een 8 jarige dieet kan het snel gaan hoor, of het gezond is is wat anders. Volhouden zul je sowieso niet, maar op kort termijn kan je heel veel verliezen
Gelijktijdig en in de ochtend. Caf. kan erbij als je dat aankan 200mg.Thanks! En ik drink geen kcal vind ik verspilling ik drink alleen maar zero dranken of water. En die clen + t3 dosering gewoon zo laten mee draaien tot de sepciale dag of zo dra de sides van clen weg trekken verhogen? Kan ik er naast ook nog caffeine nemen of raad je dat af? Omdat clen je al beetje adrenaline achtige sides geeft.
Tussen jezelf overvoeden en verhongeren zit een 180 graden verschil. Als jij je er goed bij voelt moet je lekker alle adviezen van iedereen negeren en zo doorgaan maar dan moet je niet gaan klagen zodra je tegen allerlei problemen aan gaat lopen over een tijdje. Jij komt hier om advies in te winnen en het antwoord is gewoon niet wat je had gehoopt.Zo lang ik me goed voel en vol houd waarom niet. Met gezond heb ik even niks te maken zijn zo veel dingen die ongezond zijn. Bijvoorbeeld te veel eten zo als ik te lang heb gedaan ik ben mijzelf tenminste bewust van het probleem en dat is de eerste stap. En nu moet dat maar mooi wat minder ook als dat betekend dat dat niet gezond is.
Top! En nadat ik er mee ben gestopt hoe lang heeft het dan nodig tot alles weer "normaal" is.Gelijktijdig en in de ochtend. Caf. kan erbij als je dat aankan 200mg.
Begin daar nou maar niet aan, je weet totaal niet waar je aan begintTop! En nadat ik er mee ben gestopt hoe lang heeft het dan nodig tot alles weer "normaal" is.
prima toch!Zo lang ik me goed voel en vol houd waarom niet. Met gezond heb ik even niks te maken zijn zo veel dingen die ongezond zijn. Bijvoorbeeld te veel eten zo als ik te lang heb gedaan ik ben mijzelf tenminste bewust van het probleem en dat is de eerste stap. En nu moet dat maar mooi wat minder ook als dat betekend dat dat niet gezond is.
In plaats van te zeggen dat iemand ergens niet aan moet beginnen wat iemand toch wel gaat doen is het misschien beter om iemand van juiste informatie te verschaffen zoals @Bullshark doet daar heeft iemand meer aan.Begin daar nou maar niet aan, je weet totaal niet waar je aan begint
Ja ik snap precies wat je zegt hoor en natuurlijk willen wij je hierbij helpen maar je komt met een doel wat gewoon niet realistisch is en dan is het slechtste wat je kan doen uit wanhoop middelen er bij gaan halen waar je totaal geen verstand van hebt. Dan is mijn advies wat ik nu geef juist zeer goed.In plaats van te zeggen dat iemand ergens niet aan moet beginnen wat iemand toch wel gaat doen is het misschien beter om iemand van juiste informatie te verschaffen zoals @Bullshark doet daar heeft iemand meer aan.
Clen is ook niet bedoeld voor langer gebruik denk dat ik overstap op reta na me bruiloft. En t3 zelfs niet doen met de doseringen die @Bullshark eerder vermelde? Want me aanstaande gebruikt schildklier medicatie (levothyroxine 175 mcg) dus ben wel bekend met de gevaren zij heeft eerder namelijk ook te snelle schildklier gehad.Ja ik snap precies wat je zegt hoor en natuurlijk willen wij je hierbij helpen maar je komt met een doel wat gewoon niet realistisch is en dan is het slechtste wat je kan doen uit wanhoop middelen er bij gaan halen waar je totaal geen verstand van hebt. Dan is mijn advies wat ik nu geef juist zeer goed.
Afvallen heb je ook 0,0 verstand van want je zit veel te laag in kcals waardoor je je over een tijdje slecht gaat voelen en je moet niet vergeten dat je ook energie nodig hebt om vet te verbranden.
In jou geval zou ik het hooguit bij clenbuterol of retatutride houden, T3 zou ik lekker van afblijven want als je net zo met die pillen gaat klooien als dat je met je dieet doet gaat je hele schildklier hiervan over de zeik en ben je verder van huis.
Nogmaals mijn reactie is goed bedoeld en wil je graag adviseren/helpen maar je doel is gewoon te veel van het goede.