XXL Nutrition

Graag tips en advies borstspieren

Oh man dat dere stupidity :roflol:
Echt mesoecto waar blijf je, JW heeft zijn input al gegeven

trollololol
Edit: Of misschien ben je echt wel een syndroom-van-downiër

• Topic Starter Topic Starter
En nu ff on topic, doe nu vooral benchpress 3x in de week (half uurtje ofzo) wil natuurlijk geen overkill. Vriend van me zei dat benchpress beste oefening is voor de ontwikkeling van borstspieren. Iemand nog andere oefeningen die ook veel effect hebben op mijn borstkast?

En nu ff on topic, doe nu vooral benchpress 3x in de week (half uurtje ofzo) wil natuurlijk geen overkill. Vriend van me zei dat benchpress beste oefening is voor de ontwikkeling van borstspieren. Iemand nog andere oefeningen die ook veel effect hebben op mijn borstkast?

Ik zou gewoon hele dag met tennisballen onder je arm rond gaan lopen! Zie je er gelijk mooi breed uit:thumb:

Dit is echt zo obvious troll ondertussen.

Echt ga flink kuren met test en tren. Ik zou zeggen zet 20 weken lang 1g test en 1,5g tren. Nakuur 1 week met clomid 10g
Goed synthol spuiten en de inject spots afdekken met kattenbak grind.

Eet minimaal een halve kilo whey per dag op anders kom je niet aan je eiwitten
Dan hoef je niet eens meer je 'bammetjes' te eten, handig he?

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:30 ----------

:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:30 ----------

Ik zou gewoon hele dag met tennisballen onder je arm rond gaan lopen! Zie je er gelijk mooi breed uit:thumb:

En tennisballen toevoegen bij zn borstspieren, hoeft hij die ook niet meer te trainen

@Jochem test en tren nog nooit van gehoord? synthol ken ik wel, maar ben niet zon loser die dat in zen armen ofzo gaat spuiten. Wil gewoon puur natuur kracht hebben. En wat ga je trouwens irritant reageren, je kunt ook gewoon ff normaal antwoord en advies geven want hier heb ik natuurlijk niks aan.

Goed trainen, goed eten, goed slapen

Als je nou even serieus goed leest dan is er al zoveel advies gegeven, maar iemand die zo onserieus een topic start zonder enig verstand of iets dergelijks... Daar kan men nou eenmaal niet serieus op reageren

@JdT, ja dat weet ik ook wel maar weet je toevallig nog wat goede oefeningen gericht op de borstspieren?

Dikke troll , voedingssupplementen genaamd roids.:o

@Jochem heb alleen nog maar negatief commentaar van jou gezien, en tips als eten, trainen en slapen. Daar heb ik niet veel aan. Oefeningen, tips om snel spiergroei rond mijn borstkas te krijgen etc dat soort advies wil ik graag krijgen.

Heb jij ook een borstbroer?

@Bas mijn vriend heeft me dat aanbevolen, heb het zelf nog nooit genomen maar hij zegt wel dat, dat goeie supplementen zijn om snel spiergroei aan te zetten.

@jochem, ik zit idd op voetbal ja, was het net ook aan het kijken daarom reageerde ik niet zo snel. Denk dat ik zwz wel sterkere benen heb als jou want zit al vanaf mijn 6de op voetbal. En wie zegt dat voetbal slecht is? is juist toch gezond. @corvette c6 ik ben 18? jij kunt beter je ogen gaan trainen! Wat een afgunst hier zeg, wacht maar tot de zomer, vriend van me heeft voedingsupplementen genaamd roids geadviseerd hij groeide hier best snel mee in 6 maanden tijd. Iemand ervaring hier mee?

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:06 ----------

@prestigio, eet elke dag ong 8 bammetjes met hagelslag en voor het slapen gaan een bak kwark voor de eiwitten om zodoende mijn spieren te herstellen. + het avond eten komt daar nog eens bij wat elke dag verschillend is, dus met het voedingsschema zit het wel goed. Heb alleen wat tips nodig voor de juiste oefeningen enzo.

http://www.youtube.com/watch?v=Pt13OAYXhPU&feature=youtube_gdata_player

@Jwdoetookmee, benchpress doe ik al graag andere oefeningen maar bedankt voor je tip!

@TS

Toen ik begon met trainen dat ik dat ik er ook binnen 3 maanden zo bij zou staan.
Maar als je realistisch denkt is dat niet mogelijk om het fysiek van zyzz te hebben voor deze zomer.
Misschien pas over 2-3 jaar dat je er in de buurt komt ;)

Ja klopt Dboool whey pillen of stano bca pilletjes zijn goed. Gewoon het helejaar door pakken , groeit je binnenkant borst goed van.

Ga nou maar eens wat gaan lezen over voeding want boterham met hagelslag is nou niet echt voeding maar komt meer in de buurt van snoep. En BB en snoep eten is niet bevorderlijk

@uMirin ja weet ook wel dat het fysiek van zyzz niet mogelijk is in 3 maanden. In 2 jaar moet te doen zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:50 ----------

@crashcool, in boterhammen zitten veel koolhydraten en dat is goed voor spierherstel dus weet niet waar je over praat. Veel rugby spelers eten ook veel koolhydraten en zijn ook gespierd.

Terug
Naar boven