JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu ff on topic, doe nu vooral benchpress 3x in de week (half uurtje ofzo) wil natuurlijk geen overkill. Vriend van me zei dat benchpress beste oefening is voor de ontwikkeling van borstspieren. Iemand nog andere oefeningen die ook veel effect hebben op mijn borstkast?

Ik zou gewoon hele dag met tennisballen onder je arm rond gaan lopen! Zie je er gelijk mooi breed uit![]()
@JdT, ja dat weet ik ook wel maar weet je toevallig nog wat goede oefeningen gericht op de borstspieren?
@jochem, ik zit idd op voetbal ja, was het net ook aan het kijken daarom reageerde ik niet zo snel. Denk dat ik zwz wel sterkere benen heb als jou want zit al vanaf mijn 6de op voetbal. En wie zegt dat voetbal slecht is? is juist toch gezond. @corvette c6 ik ben 18? jij kunt beter je ogen gaan trainen! Wat een afgunst hier zeg, wacht maar tot de zomer, vriend van me heeft voedingsupplementen genaamd roids geadviseerd hij groeide hier best snel mee in 6 maanden tijd. Iemand ervaring hier mee?
---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:06 ----------
@prestigio, eet elke dag ong 8 bammetjes met hagelslag en voor het slapen gaan een bak kwark voor de eiwitten om zodoende mijn spieren te herstellen. + het avond eten komt daar nog eens bij wat elke dag verschillend is, dus met het voedingsschema zit het wel goed. Heb alleen wat tips nodig voor de juiste oefeningen enzo.