XXL Nutrition

Graag tips en advies borstspieren

Iemand die zo'n troll topic start moet echt geen leven hebben...

• Topic Starter Topic Starter
@Yoki kijk een keer je bleke rug. Je lijkt wel een yeti, voor de rest zeg ik niks..

@uMirin ja weet ook wel dat het fysiek van zyzz niet mogelijk is in 3 maanden. In 2 jaar moet te doen zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 20:50 ----------

@crashcool, in boterhammen zitten veel koolhydraten en dat is goed voor spierherstel dus weet niet waar je over praat. Veel rugby spelers eten ook veel koolhydraten en zijn ook gespierd.

Denk dat dit het slimste antwoord is wat ik zelf ooit heb gekregen denk dat je wel al mensen kan gaan coachen.

@janmekers, post je voedinsschema en trainingsschema voor je borst.

Oke het geheim van bodybuilden (lees: bodyduilding) mogen we je nu eindelijk vertellen.
Ga naar de dierenwinkel en koop kattengrind, meng dit met dbol en een eetlepel tren. Gooi hier maar meteen wat nolvadex doorheen, maar niet teveel want je moet het natuurlijk niet overdrijven. Straks ben je net zoals Ronnie Coleman ;).
Als je dat klaargemaakt hebt moet je hier wat pure hagelslag en wat whey doorheen gooien om het wat smakelijker te maken en makkelijker te eten maken. Wel pure chocolade (mogen ook repen zijn) want melkchocolade heeft geen toegevoegd effect.

Dit neem je iedere dag in en alleen maar benchen en misschien wat incline benches.

Of lees gewoon de stickies...

@uMirin, daarom ben ik dit topic juist gestart voor advies voor voeding en oefeningen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:02 ----------

@Jochem, ja allemaal leuk en aardig met je interessante en dure woorden en ga ff iemand anders zen tijd verspillen ontzettende appel dat je er rond loopt.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:03 ----------

@Jochem zit je trouwens zelf aan de anabolen, aangezien je er zoveel over weet?

@janmekers, hieronder vind je mij voedigsschema.

Vul je eigen stats in en aan de hand daarvan kun je kijken hoeveel kal je nodig hebt.
Je hebt gemmideld 2 - 2,5 gr eiwitten nodig per VVM om goed spieren te kunnen opbouwen. (vet vrije massa, zie voedingsschema tabel).

Bijlagen

@uMirin, daarom ben ik dit topic juist gestart voor advies voor voeding en oefeningen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:02 ----------

@Jochem, ja allemaal leuk en aardig met je interessante en dure woorden en ga ff iemand anders zen tijd verspillen ontzettende appel dat je er rond loopt.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:03 ----------

@Jochem zit je trouwens zelf aan de anabolen, aangezien je er zoveel over weet?

Ik heb geen anabolen nodig om breed te worden vriend ;)

Dat doet goede training en voeding wel voor me

@uMirin thx kerel, heb je ook advies voor oefeningen?

Benchpress, 4x6
incline dumbbell press 4x 6
cable flys 4x6
dips 4x6

Alles gewoon op je max pakken. merk bij mezelf dat me borst goed vooruit gaat zo.

ps. Denk aan correcte uitvoering/houding vd oefening.

@janmekers laat ze allemaal maar haten joh, ze gunnen je niet. Ik geloof je degelijk wel bro.

Ik ga je serieus een eind op weg helpen.

Ten eerste om een dikkere borstkas te kweken moet je zoveel mogelijk je borst trainen. Andere spiergroepen kun je in feite minder tot weinig meer aandacht aan besteden. Als je armen traint houd je minder kracht over om je borstspieren te trainen, logisch toch? Benen zelfde principe, je voetbal al, dus daar is de bloedsomloop optimaal wat resulteert in het feit dat je wss al goede gespierde benen hebt. Triceps wil je dus bijvoorbeeld helemaaaaaaaaal niet trainen als je borst pakt!! Verder nuttige oefeningen zijn: dumbbell fly, dumbbell press, Bench Press, Cable variaties of borstmachines. Elke oefening min 10sets!!

Om meer resultaat te boeken wordt geadviseerd om minimaal drie x per week borst te trainen, het bevordert de bloedsomloop en dus de groei van je spieren! Voor het slapen gaan, kun je nog eventueel push ups doen. Als je goed hebt getraind moet je eigenlijk minimaal 50 keer kunnen opdrukken.

Veel succes bro!

@uMirin thx!! hoeveel x per week zat je aan te denken?

@Yoki iig niet voor men gezicht (die laat jij niet zien). En chickies vinden me altijd bruin tijdens de zomer dus ik heb iig niks te klagen.

@uMirin thx!! hoeveel x per week zat je aan te denken?

2 keer per week.

ma:
borst+triceps

di:
rug+biceps

woe:
Benen+kuiten

do:
borst(iets meer kg's aan toevoegen omdat je alleen borst pakt.)

vrij:
schouders+traps

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 21:21 ----------

@janmekers laat ze allemaal maar haten joh, ze gunnen je niet. Ik geloof je degelijk wel bro.

Ik ga je serieus een eind op weg helpen.

Ten eerste om een dikkere borstkas te kweken moet je zoveel mogelijk je borst trainen. Andere spiergroepen kun je in feite minder tot weinig meer aandacht aan besteden. Als je armen traint houd je minder kracht over om je borstspieren te trainen, logisch toch? Benen zelfde principe, je voetbal al, dus daar is de bloedsomloop optimaal wat resulteert in het feit dat je wss al goede gespierde benen hebt. Triceps wil je dus bijvoorbeeld helemaaaaaaaaal niet trainen als je borst pakt!! Verder nuttige oefeningen zijn: dumbbell fly, dumbbell press, Bench Press, Cable variaties of borstmachines. Elke oefening min 10sets!!

Om meer resultaat te boeken wordt geadviseerd om minimaal drie x per week borst te trainen, het bevordert de bloedsomloop en dus de groei van je spieren! Voor het slapen gaan, kun je nog eventueel push ups doen. Als je goed hebt getraind moet je eigenlijk minimaal 50 keer kunnen opdrukken.

Veel succes bro!

trollololol.....

@Jwdoetookmee, wtf kerel heb nog nooit zon skelet gezien. Zie allemaal botten, als ik jou was zou ik naar de dokter gaan.

oke ik zal je een sirieus advies geven kerel!

ga op sneldammen! vorig jaar minimaal 20kilo van aangekomen I.c.m perenijsjes (s,ochtends 2 ijsjes & voor het slapen gaan 1x cornetto van OLA )

verder at ik 1x per week een ei (zonder eigeel) verder een beetje cola en chips.

succes man! ik leef met je mee!

Terug
Naar boven