Mijn Review B&F Pre Workout Power
Oke daar gaat ie dan, mijn spieren staan nog strak.
Zoals ik gisteren al had opgemerkt is de geur van Pre workout Power zeer aangenaam.
Oke vanmiddag om 5 over twee 1 volle scoop genomen, verbazingwekkend hoe de ingrediënten oplossen, géén korreltje blijft achter in de bidon, dit beste lezers heb ik nog niet eerder meegemaakt, en ik heb heel wat pré-tjes uitgetest, altijd bleef er wat achter in de bidon moest er weer een klein beetje water bij, heel netjes gedaan door B&F.
De smaak is ronduit perfect, gewoon lekker weg te drinken, absoluut geen nasmaak, zoals bij andere pre's.
Om kwart over twee begin ik lichte tintelingen in mijn gezicht te krijgen, vingers beginnen ook. Begin een focus te krijgen om te trainen.
De tintelingen nemen na het verstrijken van een paar minuten toe.
Half 3, let go train..... EN HOE!
Een enorme focus, drift, energie maakt zich van mij meester zonder dat vervelende opgejaagde gevoel integendeel alles gaat lekker smooth.
De gehele training ging HEEL ERG lekker!! Beetje te lekker.
1,5 uur training zit er op, normaal gesproken ben ik nu kapot maar ik bruis nog steeds van de energie, nog steeds lekkere focus en een OPGEPOMPT bovenlijf.
De vervelende crash blijft uit, YES, hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen Ilco?
Ik heb de prework out power op een nuchtere maag ingenomen, om de werking superieur te testen, ja het doet wat het moet doen.
Nou zullen de meesten van jullie zeggen, toevalstreffer, de eerste keer dat je een product neemt werkt altijd, maar hoe zit het met een 2e of 3e keer? Ik ben 1 van de gelukkigen die een hele pot heeft gekregen, dus test ik de hele pot en post elke keer dat ik het gebruik de resultaten hier.
Dus beste lezers, de hele maand oktober test ik de Pre work out Power.
Ik gebruik de gehele periode geen andere ( stimulerende ) middelen uitgezonderd mijn vitaminepillen en whey perfection.
Voorals nog krijgt het product na 1 keer gebruikt te hebben een dikke 10.
Tot de volgende keer