- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk reageert iedereen anders op een pwo, alleen bij deze voelde ik echt niets anders dan bij andere pwo's. Best raar aangezien ik heel veel verwachtte van de nieuwe ingrediënten, zijn die echt zo bijzonder of is het meer verkoperspraat?
De ingredienten en samenstelling zijn echter echt goed en beter als in andere producten op de markt.Ben benieuwd naar je reactie, qua energie, kracht en pomp. Vooral het laatste voel je ook veel meer langdurig, dan is echt een behoorlijkverschil met andere pre-workouts.

Ja oke, maar ik las dat er 2 speciale nieuwe dure ingrediënten inzaten die niet in andere pre workouts voorkomen, zijn deze echt heel bijzonder?
We willen met dit product ook echt een statement maken en echt het beste van het beste bieden.Ik voel tijdens mijn workout eigenlijk bijna nooit pomp als ik binnen mijn reprange blijf (5-12reps). Alleen als ik boven de 12 ga heb ik het weleens. Ben er in ieder geval benieuwd naar ja
Als het werkt voor mij ga ik in ieder geval meteen bestellen. Hoeveel gram is het eigenlijk, 1 verpakking? Is dat één scoop? Bij no xplode en crack etc...vind ik het nogal spijtig dat je altijd 'maar' 1 scoop krijgt als sampel (is natuurlijk gratis, begrijp ik ook wel) omdat het kan zijn dat 1 scoop net wat te weinig is voor sommige mensen. Ik voelde van crack, no xplode, superpump, jack 3d en nog veel meer in ieder geval niks![]()

Zal ik zeker doen, morgenvroeg trainen, so don't worry.....
1 ding kan ik alvast wel vertellen en dat is de geur, mijn vrouw is daarbij de graadmeter, ze ruikt en wil het zelf (hahaha), serieus superlatieven schieten te over, geen overmatige kauwgom geur zoals bij die andere merken,het ruikt zo lekker zegt ze dat ze het gewoon wil opeten. ( snel weer weggehaald)
Idd ze heeft gelijk het ruikt echt aangenaam lekker, bijna te lekker.
dus...+1
De smaak, de werking , de pomp ja effe wachten tot morgen allemaal.
Ik wil het graag wel even goed testen en niet zo van: "ha sampletje van b&f, effe snel naar binnen kwakken op een (half) volle maag etc."

Ik heb 2 berichtjes gestuurd maar kreeg geen antwoord en geen samples![]()

Mee eens.
Vandaag kwam helemaal niet uit, door voetbal.
Morgen schema vrijgemaakt voor een BnF PWP workout![]()
Ik heb mijn sample precies de volgende dag ontvangenHartstikke bedankt, kan niet wachten om het uit te proberen
![]()

Snel ontvangen, vond de werking beetje tegenvallen voelde vrijwel nix.
. Hou het wel bij m'n potje Jack3d
![]()

MEDEDELING
Niet iedereen heeft een reactie op zijn of haar PM gehad. Hiervoor was het even te drukAlle samples worden gewoon verzonden!
Maar daar gaan we niet over klagen!
Moet je dat allemaal alleen regelen dan.. is ****ing veel lijkt me, hoeveel pm's heb je tot nu toe wel niet binnen gehadHet was/is even een beetje TE druk hierMaar daar gaan we niet over klagen!
![]()

Moet je dat allemaal alleen regelen dan.. is ****ing veel lijkt me, hoeveel pm's heb je tot nu toe wel niet binnen gehad![]()