AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk reageert iedereen anders op een pwo, alleen bij deze voelde ik echt niets anders dan bij andere pwo's. Best raar aangezien ik heel veel verwachtte van de nieuwe ingrediënten, zijn die echt zo bijzonder of is het meer verkoperspraat?

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk reageert iedereen anders op een pwo, alleen bij deze voelde ik echt niets anders dan bij andere pwo's. Best raar aangezien ik heel veel verwachtte van de nieuwe ingrediënten, zijn die echt zo bijzonder of is het meer verkoperspraat?

Tuurlijk, brengen we het leuk:cool: De ingredienten en samenstelling zijn echter echt goed en beter als in andere producten op de markt.

Ja oke, maar ik las dat er 2 speciale nieuwe dure ingrediënten inzaten die niet in andere pre workouts voorkomen, zijn deze echt heel bijzonder?

Ben benieuwd naar je reactie, qua energie, kracht en pomp. Vooral het laatste voel je ook veel meer langdurig, dan is echt een behoorlijk:cool: verschil met andere pre-workouts.

Ik voel tijdens mijn workout eigenlijk bijna nooit pomp als ik binnen mijn reprange blijf (5-12reps). Alleen als ik boven de 12 ga heb ik het weleens. Ben er in ieder geval benieuwd naar ja :D

Als het werkt voor mij ga ik in ieder geval meteen bestellen. Hoeveel gram is het eigenlijk, 1 verpakking? Is dat één scoop? Bij no xplode en crack etc...vind ik het nogal spijtig dat je altijd 'maar' 1 scoop krijgt als sampel (is natuurlijk gratis, begrijp ik ook wel) omdat het kan zijn dat 1 scoop net wat te weinig is voor sommige mensen. Ik voelde van crack, no xplode, superpump, jack 3d en nog veel meer in ieder geval niks :)

Ja oke, maar ik las dat er 2 speciale nieuwe dure ingrediënten inzaten die niet in andere pre workouts voorkomen, zijn deze echt heel bijzonder?

Ja, bv Pycnogenol zorgt voor een veel beter NO effect. NO wordt oa aangemaakt uit bv Arginine na omzetting door enzymen (deze ingredienten bevat elk NO / Pre-Workout product) Pycnogenol stimuleert het omzettingsenzym eNOS waardoor de werking veel sterker wordt. Dit ingredient is gepatenteerd in Zwitserland en bewezen in diverse wetenschappelijke studies. Inkoop ook echt schreeuwend duur:cool: We willen met dit product ook echt een statement maken en echt het beste van het beste bieden.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Ik voel tijdens mijn workout eigenlijk bijna nooit pomp als ik binnen mijn reprange blijf (5-12reps). Alleen als ik boven de 12 ga heb ik het weleens. Ben er in ieder geval benieuwd naar ja :D

Als het werkt voor mij ga ik in ieder geval meteen bestellen. Hoeveel gram is het eigenlijk, 1 verpakking? Is dat één scoop? Bij no xplode en crack etc...vind ik het nogal spijtig dat je altijd 'maar' 1 scoop krijgt als sampel (is natuurlijk gratis, begrijp ik ook wel) omdat het kan zijn dat 1 scoop net wat te weinig is voor sommige mensen. Ik voelde van crack, no xplode, superpump, jack 3d en nog veel meer in ieder geval niks :)

1 zakje is 1 scoop inderdaad:cool:

Ik heb 2 berichtjes gestuurd maar kreeg geen antwoord en geen samples :p

Zal ik zeker doen, morgenvroeg trainen, so don't worry.....
1 ding kan ik alvast wel vertellen en dat is de geur, mijn vrouw is daarbij de graadmeter, ze ruikt en wil het zelf (hahaha), serieus superlatieven schieten te over, geen overmatige kauwgom geur zoals bij die andere merken,het ruikt zo lekker zegt ze dat ze het gewoon wil opeten. ( snel weer weggehaald):D

Idd ze heeft gelijk het ruikt echt aangenaam lekker, bijna te lekker.
dus...+1

De smaak, de werking , de pomp ja effe wachten tot morgen allemaal.:)
Ik wil het graag wel even goed testen en niet zo van: "ha sampletje van b&f, effe snel naar binnen kwakken op een (half) volle maag etc."

Mee eens.
Vandaag kwam helemaal niet uit, door voetbal.
Morgen schema vrijgemaakt voor een BnF PWP workout :cool:

mooi. hoop dat jullie het wel leveren.....

MEDEDELING

Niet iedereen heeft een reactie op zijn of haar PM gehad. Hiervoor was het even te druk:D Alle samples worden gewoon verzonden!

wat is een PM?

Ik heb mijn sample precies de volgende dag ontvangen :D Hartstikke bedankt, kan niet wachten om het uit te proberen :)

Snel ontvangen:thumbs:, vond de werking beetje tegenvallen voelde vrijwel nix.:(. Hou het wel bij m'n potje Jack3d:D

Ik heb mijn sample precies de volgende dag ontvangen :D Hartstikke bedankt, kan niet wachten om het uit te proberen :)

Laat het maar weten!:)

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Snel ontvangen:thumbs:, vond de werking beetje tegenvallen voelde vrijwel nix.:(. Hou het wel bij m'n potje Jack3d:D

Volle scoop genomen?

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Personal Message = prive bericht

Ja, PM is voldoende om een sample aan te vragen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven