Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
m'n handen jeuken om het te proberen maar wil hem bij mijn benchpress oefeningen pas testen en dat is donderdag :(

Zaterdag getest, was flink moe van week hard werken dus had goede hoop van dit supp.

Smaak was goed te doen, wel veel schuim maar geen last van met drinken ofzo.
Hoopte op flink wat tintelingen zoals sommige hier schrijven, maar voelde daar helemaal niks van. Na een half uur nog geen echte drang om te gaan trainen.

Toch maar gegaan en daar ben ik achteraf blij om ook.
Echt goede training gehad, meer kracht, meer uithoudingsvermogen, sneller herstel.
Geen bijzondere pomp, geen zenuwachtig gevoel, geen misselijkheid, geen dip na training.

Voor mij werkte het goed, bij de komende bestelling misschien wel een potje aanschaffen.

Oke fair enough. Ik heb vandaag (per ongeluk?) een tweede zakje Pre-Workout Power ontvangen. In tegenstelling tot de vorige keer sta nu te springen om te gaan trainen.

Vandaar de correctie van een 5/10 naar een 8/10.

Vorige week maandag gegevens doorgegeven voor een sample, maar niks gehad. Later die week heb ik nog een PM gestuurd met de vraag of mijn bericht in de prullenbak verdwenen was, maar heb daar geen antwoord op gekregen. Hoe zit dat?

Hier ook nog niet ontvangen, zal wel komen zeker? :)

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week maandag gegevens doorgegeven voor een sample, maar niks gehad. Later die week heb ik nog een PM gestuurd met de vraag of mijn bericht in de prullenbak verdwenen was, maar heb daar geen antwoord op gekregen. Hoe zit dat?

PM naar mij? Dat had ik moeten zien. PM mij zo nog even je naam en adres dan regel ik het direct persoonlijk.:)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Zaterdag getest, was flink moe van week hard werken dus had goede hoop van dit supp.

Smaak was goed te doen, wel veel schuim maar geen last van met drinken ofzo.
Hoopte op flink wat tintelingen zoals sommige hier schrijven, maar voelde daar helemaal niks van. Na een half uur nog geen echte drang om te gaan trainen.

Toch maar gegaan en daar ben ik achteraf blij om ook.
Echt goede training gehad, meer kracht, meer uithoudingsvermogen, sneller herstel.
Geen bijzondere pomp, geen zenuwachtig gevoel, geen misselijkheid, geen dip na training.

Voor mij werkte het goed, bij de komende bestelling misschien wel een potje aanschaffen.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Hier ook nog niet ontvangen, zal wel komen zeker? :)

Alles is vandaag weer verzonden:)

Hier was ook nog niks aangekomen. Vorige week maandag PM gestuurd :D

Heb daarstraks nog eentje gestuurd :D

Maar ik heb geduld :D

Ben al zeer blij dat we verwend worden met gratis samples :D

vandaag ook ontvangen, in de loop van de week es proberen zie :)

Heerlijk, geen verhoogde hartslag, maar wel een hyperfocus en langdurige energie

Ik heb hem zaterdag bij mijn ochtend training gebruikt. Dat leek me een mooie test voor de cafeïne. Ik las hier over tintelingen, maar had zelf niet zoiets. Dat verwacht ik eigenlijk ook niet van een supplement, het is geen drugs.

Wat me vooral opviel is dat ik erg strak was. Mijn hele houding bij de squat was super stevig en mijn focus was hoog. Niet echt noemenswaardig leek het eerst, maar vandaag waren mijn squats toch minder dan met.

Aangezien ik graag creatine gebruik zie ik de focus en hoe 'tight' ik was als mooie extra. Ik heb dan ook een hele pot besteld :)

Laatst bewerkt:
Ik heb hem zaterdag bij mijn ochtend training gebruikt. Dat leek me een mooie test voor de cafeïne. Ik las hier over tintelingen, maar had zelf niet zoiets. Dat verwacht ik eigenlijk ook niet van een supplement, het is geen drugs.

Wat me vooral opviel is dat ik erg strak was. Mijn hele houding bij de squat was super stevig en mijn focus was hoog. Niet echt noemenswaardig leek het eerst, maar vandaag waren mijn squats toch minder dan met.

Aangezien ik graag creatine gebruik zie ik de focus en hoe 'tight' ik was als mooie extra. Ik heb dan ook een hele pot besteld :)

De tintelingen komen niet van de caffeine hoor ;) Je kan, en dat heb ik zelf ook, tintelingen krijgen van beta alanine. Is dus heel normaal dat jij het niet krijgt, en anderen wel

ik heb een halve dosis gebruikt voor de training en ik kan wel zeggen dat ik er erg goed op kan trainen. had er ook nog beta alanine bij maar had niet gezien dat dit er ook al in zat. k denk dat ik het ga bestellen zodra ik mn voeding goed op streek heb.

De tintelingen komen niet van de caffeine hoor ;) Je kan, en dat heb ik zelf ook, tintelingen krijgen van beta alanine. Is dus heel normaal dat jij het niet krijgt, en anderen wel

Ik bedoelde het ook eigenlijk los van elkaar, terwijl ik het in 1 zin schreef :)

Zaterdagochtend voor de cafeïne.

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

ik heb een halve dosis gebruikt voor de training en ik kan wel zeggen dat ik er erg goed op kan trainen. had er ook nog beta alanine bij maar had niet gezien dat dit er ook al in zat. k denk dat ik het ga bestellen zodra ik mn voeding goed op streek heb.

Ja, zit erin:D Dank je..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven