MuscleMeat

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb de sample ontvangen en vandaag mee getrained, eerdere ervaringen had ik alleen met olimp massacra, en xpand, en mijn eigen formule met ingredienten.

ik had het een half uur van te voren ingenomen met vitamine D ,multivitamine , en een extra 5 gram Beta alinine waar ik normaal toch wel de kriebels van krijg en verwachte dit minimaal omdat dit ook nog eens in de PWO zat .
echter tijdens de training had ik geen gek gevoel of kriebelig of extra focus of wat dan ook , opzich is dit geen negatief iets. de smaak was ook erg goed.
ik heb lekker getraind kan niet zeggen dat ik hardere pomps kreeg of een energieboost.

mijn oordeel en ervaring, het smaakte lekker, en heb heerlijk kunnen trainen echter ontbrak de rush of enige extra focus die ik verwachte aangezien ik nog wel 5 gram extra beta alinine erbij had gesupplementeerd.
in vergelijking met mijn eerdere pwo producten, vond ik dit een tegenvaller, desalnietemin geef ik het een 6 vanwege de smaak , en geen opgejaagd gevoel wat sommige wellicht juist als prettig zullen ervaren. en ik heb toch hard kunnen trainen terwijl ik anderhalve week thuis op bed heb gelegen van ziekte en dit weer mijn 1e training was die ik gelijk hard kon pakken

m'n handen jeuken om het te proberen maar wil hem bij mijn benchpress oefeningen pas testen en dat is donderdag :(

Ik zou net op benen of rug dag ervoor gaan :eek:
Dat zijn toch trainingen waar je een energie rush nog meer kunt gebruiken, zeker op het einde zou wat energie dan welkom zijn. Ik ga mijn zakje iig op de rugdag gebruiken ;)

ben eens benieuwd wat dit zal geven, straks even uittesten bij de leg training :D

heb em nog niet aangekregen :( 1 week now

Ik heb ook niets ontvangen , ik had de dag zelf van de actie een pm gestuurd

Heb 'm van het weekend geprobeerd bij mn ochtendtraining. Smaak was erg zoet en het bruiste nogal, maar dat vind ik niet belangrijk. Heb er echter precies 0,0 van gemerkt. Was de eerste keer dat ik een booster gebruikte en had er dus wel het 1 en ander van verwacht. Helaas sloeg het bij mij niet aan...

Ik ook nog steeds niets van vorige week dinsdag.. :D

Heb 'm van het weekend geprobeerd bij mn ochtendtraining. Smaak was erg zoet en het bruiste nogal, maar dat vind ik niet belangrijk. Heb er echter precies 0,0 van gemerkt. Was de eerste keer dat ik een booster gebruikte en had er dus wel het 1 en ander van verwacht. Helaas sloeg het bij mij niet aan...

Sometimes you lose sometimes you win

Beste B&F-shop...
Is dit een zelfde soort product als horse-power van ultimate nutrition toevallig?

en is het ook bevoordelijk voor bijvoorbeeld een kickboxtraining?

• Topic Starter Topic Starter
Beste B&F-shop...
Is dit een zelfde soort product als horse-power van ultimate nutrition toevallig?

De ingredienten zijn beter en het is ook veel energieker. Je kunt het meer vergelijken met Crack of No Xplode. Hetzelfde qua energie, beter qua samenstelling voor de spieren.

Oke, ben benieuwd...

Ik vond horsepower altijd wel n gekke opkikker
Alleen ben er een beetje huiverig mee omdat het wel een heel "druggie" effect op me heeft (tintellingen etc.)
en dus doe ik het niet al te vaak...

Ik heb nu 1 sample, ik ga hem van de week even testen, dan laat ik wel even weten of het bevalt :)

Beste B&F-shop...

Ja kan...

Alleen let op als je ook wedstrijden doet,er zit N-Geranamine in.
== De dopingsautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat het gebruik van Geranamine (1.3 dimethylamyamine verboden is.===

Laatst bewerkt:
Net ontvangen, is het de bedoeling dat ik eerst het halve zakje test of gewoon in een keer dat hele zakkie erin mieteren? :D
En met die Geranamine ben ik toch niet men naturel status kwijt? :D

Laatst bewerkt:
Net ontvangen, is het de bedoeling dat ik eerst het halve zakje test of gewoon in een keer dat hele zakkie erin mieteren? :D
En met die Geranamine ben ik toch niet men naturel status kwijt? :D

BodyenFitshop zegt : ben je niet bekend met pre workouts dan halve dosering, ja is helft van zakje.
Ben je wel bekend met pre workouts, kan je het hele zakje doen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven