MuscleMeat

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nu de preworkout sample aant testen,
Normaal gesproken gebruik ik een eigen mix van:
2 gram beta alanine, schepje result, anadraulic pump, bcaa's (af en toe 5 gram isolaat), citruline malate en 200 mg cafeine pillen (1-2) en dit werkt goed voor mij ;)

Tijdens het trainen (water + beetje citruline en beetje bcaa's) (tijdens review sessie ook).

Review (1 sachet)
Merkte na 10 minuten de normale beta alanine tintelingen 10 minuten daarna kwam de focus die hetzelfde voelde als m'n normale cocktailtje :)

Tijdens het trainen voelde alles zoals het normaal ook doet fijne pomp goeie concentratie (met flogging molly etc op de achtergrond).
Dumbbell bench press ging wat fijner dan normaal maar dat kwam voornamelijk omdat de start positie goed ging :)

Uiteindelijk een fijne training gehad, m'n grenzen weer een beetje verlegd.

Maar het verschil tussen dit en m'n eigen cocktail is laag en dan geef ik de voorkeur toch aan m'n eigen cocktail omdat ik toch redelijk stimulant ongevoelig ben en dus zelf kan doseren.

Conclusie: Met alle preworkouts op de markt is dit zeker een product waar je waar voor je geld krijgt en wat de beloofde focus en kracht geeft.
Maar persoonlijk werkt mijn eigen mixje voor mij beter maar toch een nieuw goed en compleet product van b&f shop

4/5

• Topic Starter Topic Starter
Yow,

Sample vorige week al ontvangen op een niet trainingsdag. Net zakje in de blender gemikt met water, en naar binnen ge-at. Schuimde als een fles dreft, maar was goed te drinken. Merk een drang om actief te worden. Ga dit nu dan ook doen.

@ the gym...wordt vervolgd

Ok, keep us posted!:)

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

2 gram beta alanine, schepje result, anadraulic pump, bcaa's (af en toe 5 gram isolaat), citruline malate en 200 mg cafeine pillen (1-2) en dit werkt goed voor mij ;)

Tijdens het trainen (water + beetje citruline en beetje bcaa's) (tijdens review sessie ook).

Review (1 sachet)
Merkte na 10 minuten de normale beta alanine tintelingen 10 minuten daarna kwam de focus die hetzelfde voelde als m'n normale cocktailtje :)

Tijdens het trainen voelde alles zoals het normaal ook doet fijne pomp goeie concentratie (met flogging molly etc op de achtergrond).
Dumbbell bench press ging wat fijner dan normaal maar dat kwam voornamelijk omdat de start positie goed ging :)

Uiteindelijk een fijne training gehad, m'n grenzen weer een beetje verlegd.

Maar het verschil tussen dit en m'n eigen cocktail is laag en dan geef ik de voorkeur toch aan m'n eigen cocktail omdat ik toch redelijk stimulant ongevoelig ben en dus zelf kan doseren.

Conclusie: Met alle preworkouts op de markt is dit zeker een product waar je waar voor je geld krijgt en wat de beloofde focus en kracht geeft.
Maar persoonlijk werkt mijn eigen mixje voor mij beter maar toch een nieuw goed en compleet product van b&f shop

4/5

Nette review, dank je:)

Oke, Komt ie:

Drang om te trainen inderdaad die had ik. Aangekomen op de sportschool ging het lekker. Vrij lekker. Ik merkte geen nerveus gevoel, geen push, maar wel sneller herstel tussen de sets door. Ik heb niet het idee dat deze pre workout me meer kracht geeft. Wel sneller herstel. Eerlijk is eerlijk, ik ga persoonlijk lekkerder op Black Cats (wel besteld bij B&F :p)

Kortom, voor mij werkt het niet zoals beloofd helaas, echter ben ik nogal moeilijk met supps. Wat ik wel helemaal top vind is het idee op GRATIS samples te verstrekken! Zie je niet vaak!

SWAT

Ga hem vandaag is proberen :D

niets ontvangen, wordt mss enkel in nedeland verstuurd en niet be?

Vanmorgen benen-training met Pre workout power. De smaak valt heel goed mee. De pomp was goed maar vooral de energie en focus waren uitstekend.
Als je dan naar het de ingredientenlijst kijkt, ben je nog meer onder indruk.
Dit biedt veel meer dan gewone pre workouts, een zeer complete formule!

Mijn complimenten over de samenstelling!

Een zeer veelbelovende formule maar moet tot mijn spijt toegeven dat het niet echt het effect was waar ik op had gehoopt een kwartier na inname kreeg ik een ietwat energieker gevoel maar dit werd snel weer onderdrukt, geen extreme drang om te trainen of meer uithoudingsvermogen, geen grotere pomp, en niet te vergeten niet te zuipen. wel tinteligen van de beta alanine.

Vanmorgen benen-training met Pre workout power. De smaak valt heel goed mee. De pomp was goed maar vooral de energie en focus waren uitstekend.
Als je dan naar het de ingredientenlijst kijkt, ben je nog meer onder indruk.
Dit biedt veel meer dan gewone pre workouts, een zeer complete formule!

Mijn complimenten over de samenstelling!

:thumb:

Ben net ondanks dat ik nog een beetje last van me voet had van operatie toch maar gaan trainen en heb de sample geprobeerd. Normaal gesproken heb ik niet veel energie rond 11 uur 's ochtends maar toch heb ik net een PR met bankdrukken gezet, deze zat er sowieso al een beetje aan te komen dus ik weet niet of ik het volledig kan toewijden aan de sample :D Merkte echter wel dat ik sneller kon door trainen tussen de sets en wat meer energie had, sowieso meer dan dat ik gewoonlijk heb op een maandag ochtend. De smaak vond ik niet geweldig maar ik ben al tevreden als ik geen kots neigingen krijg bij een pre supp :roflol: Binnenkort even een pot bestellen want ik ben er wel tevreden over :)

Laatst bewerkt:
Ben net ondanks dat ik nog een beetje last van me voet had van operatie toch maar gaan trainen en heb de sample geprobeerd. Normaal gesproken heb ik niet veel energie rond 11 uur 's ochtends maar toch heb ik net een PR met bankdrukken gezet, deze zat er sowieso al een beetje aan te komen dus ik weet niet of ik het volledig kan toewijden aan de sample :D Merkte echter wel dat ik sneller kon door trainen tussen de sets en wat meer energie had, sowieso meer dan dat ik gewoonlijk heb op een maandag ochtend. De smaak vond ik niet geweldig maar ik ben al tevreden als ik geen kots neigingen krijg bij een pre supp :roflol: Binnenkort even een pot bestellen want ik ben er wel tevreden over :)

Dank je! De PR is nice:)

Net terug van de training waarbij ik de sample had genomen.
Eerste wat opviel was de schuim, beetje erg veel.
De smaak is er 1 waaraan je moet wennen (in ieder geval ik dan:P).
Maar goed ondanks de smaak een heerlijke training gehad, tintelingen van beta alanine, pomp was er wel maar niet echt mindblowing en enige wat iets minder was is het overmatige snelle zweten xD.
Al met al erg leuk product en zeker een potje bestellen waard.

Gisteren 3de workout met de PwP gehad (1.6 scoop; toch net wat heftiger :D ) en 't was een heerlijke training.
Heb besloten het op te nemen in mijn workout supps cycle.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Tevreden dus over de anadraulic pump? Wil ik ook proberen in m'n off cycle.

A. Muscle & Pump Xtreme
B. White Flood
C. Anadraulic Pump

:cool:

En dan icm power pill / energize of wellicht black cats/911 (geen ervaringen mee) aanschaffen. :rolleyes:

Net terug van de training waarbij ik de sample had genomen.
Eerste wat opviel was de schuim, beetje erg veel.
De smaak is er 1 waaraan je moet wennen (in ieder geval ik dan:P).
Maar goed ondanks de smaak een heerlijke training gehad, tintelingen van beta alanine, pomp was er wel maar niet echt mindblowing en enige wat iets minder was is het overmatige snelle zweten xD.
Al met al erg leuk product en zeker een potje bestellen waard.

Dank je:)

Vandaag ook de sample genomen...

Smaak = Goed
Veel mensen zeiden ook dat het erg schuimt, heb ik geen last van gehad.
Pomp = Beetje
Focus = Beetje
Zin om te knallen = Beetje
Hartslag = Niet gek veel hoger
Meer kracht = Twijfel, wel wat PR's maar zit ook nog in groeifase dus..
Meer energie = Beetje
Dip erna? = Zeker, moet zelfs gapen en voel me slap
Ervaring met andere producten? = PWO Pill + TMS, dat werkt beter bij mij

Cijfer = 7/10

Van alles een beetje, niet echt van WOW:eek:

Twijfel nog over de aanschaf, komt vast wel een keer maar had er persoonlijk wel iets meer van verwacht maar helaas...:o

Doordat er wordt verteld van dit is het beste , krachtiste product bla bla.. Krijg je enorm hoge verwachtingen waardoor je het (vaak) niet waar kan maken.

Het verwachtingspatroon is te hoog en daarom zijn mensen niet superenthousiast denk ik...:rolleyes:

Jammer

P.S. Ik denk PWO Pill + PWO Powder als Pre en TMS als Post is ideaal!

Laatst bewerkt:
heb als het goed is vorige week woensdag of donderdag een pm gestuurd maar heb de sample nog niet gekregen , is die wel verstuurd?

heb als het goed is vorige week woensdag of donderdag een pm gestuurd maar heb de sample nog niet gekregen , is die wel verstuurd?

Stuur nog maar een PM, dan check ik het even:)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Vandaag ook de sample genomen...

Smaak = Goed
Veel mensen zeiden ook dat het erg schuimt, heb ik geen last van gehad.
Pomp = Beetje
Focus = Beetje
Zin om te knallen = Beetje
Hartslag = Niet gek veel hoger
Meer kracht = Twijfel, wel wat PR's maar zit ook nog in groeifase dus..
Meer energie = Beetje
Dip erna? = Zeker, moet zelfs gapen en voel me slap
Ervaring met andere producten? = PWO Pill + TMS, dat werkt beter bij mij

Cijfer = 7/10

Van alles een beetje, niet echt van WOW:eek:

Twijfel nog over de aanschaf, komt vast wel een keer maar had er persoonlijk wel iets meer van verwacht maar helaas...:o

Doordat er wordt verteld van dit is het beste , krachtiste product bla bla.. Krijg je enorm hoge verwachtingen waardoor je het (vaak) niet waar kan maken.

Het verwachtingspatroon is te hoog en daarom zijn mensen niet superenthousiast denk ik...:rolleyes:

Jammer

P.S. Ik denk PWO Pill + PWO Powder als Pre en TMS als Post is ideaal!

Technisch - qua samenstelling en ingredienten is het ook echt zo en eigenlijk geen woord teveel. Wonderen bestaan inderdaad niet.:cool:

dus was de sample al verstuurd of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven