Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net mijn Sample binnen gekregen, als ik het goed begrijp gebruik ik dus 2x 15gr, ipv 1 x 30, meng ik het met water en daarna roeren?
alvast bedankt voor een reply en B&F voor deze actie![]()

Review 2 BnF PwP:
Ik zal de iets korter houden, dan de eerste.
Wederom op nuchtere maag ingenomen. De focus om te trainen was enorm, ik had er echt zin in. Ook vandaag heb ik PR's gebroken. Zeer prettige bij effecten zijn, wederom de coïtus drive en tevens de aanhoudende energy die ook ver na de training te voelen is.
De mindere kan was , en dan viel me de eerste keer iets minder op, dat 't enorm schuimt. In dit geval, en zeker na DwergenKrijger's ervaring van een ontplofte beker, is het wellicht wijs om 007's motto om te draaien: "Stirred, not shaken".
Verder begrijp ik denk ik dat sommige mensen wat teleurgesteld kunnen zijn, want ik miste vandaag dat enorme hyped power gevoel in 't begin wat ik na 2,5 scheppen No Xplode bv wel heb. Nadeel daarvan is natuurlijk de enorme crash achteraf...
Dus al met al, wederom een zeer positieve ervaring, met name mbt krach, focus en herstel. En ja, goed, daar gaat 't uiteindelijk om
Dit is een blijvende combi neem ik aan?![]()

kerel kerel ik dacht dat hollanders zo zeurderig waren, weet jij wel hoe hard die mensen moeten werken om al die honderden PM's te beantwoorden?
Ik snap best dat het frustrerend is in jouw sitautie, maar het is gratis dus zou gwn nog even afwachten oke?
groetjes, Billy
hey allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Maar lees al vaker de topics en ben ook klant bij Body & Fit. Ik zou graag een pre work out sample willen ontvangen. Heb ervaring met Anadraulic Pump van LG Science maar vind het echt helemaal niks, en voel er vrij weinig van. Ben benieuwd naar de Pre Workout Power!
Mijn ouders denken nu eenmaal dat het steroïden zijn en hebben me uitdrukkelijk gezegd toen ik mijn power rack kocht dat ik alles 'op een natuurlijke manier' moest bereiken (zonder supps betekent dat). Ik had het alleen maar besteld omdat er stond dat het binnen de 24uur zou geleverd worden. Ik heb ondertussen al het sleuteltje van de brievenbus moeten verstoppen en moet gewoon de hele tijd op mijn hoede zijn...

Mijn ouders denken nu eenmaal dat het steroïden zijn en hebben me uitdrukkelijk gezegd toen ik mijn power rack kocht dat ik alles 'op een natuurlijke manier' moest bereiken (zonder supps betekent dat). Ik had het alleen maar besteld omdat er stond dat het binnen de 24uur zou geleverd worden. Ik heb ondertussen al het sleuteltje van de brievenbus moeten verstoppen en moet gewoon de hele tijd op mijn hoede zijn...
Superieure combinatie voor een Topprijs.
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------
Denk dat je beter je ouders met goede argumentatie onder de tafel moet lullen. Van die "achterhoudsels" wordt je alleen maar nerveus en geirriteerd
en uiteindelijk zullen je ouders heus wel een gedragsverandering bij je zien.
Eerlijkheid duurt toch nog steeds het langst, als je ouders merken dat je iets verborgen voor ze houdt heb je er grote kans van dat ze je gaan wantrouwen, ben je nog verder van huis.

Zie jij dat je vet verdwijnt na slechts drie keer te hebben gebruiktPre workout power pakt ook nog eens je vetverbranding aan, ben van mening dat dit zichtbaarder wordt naarmate je het gebruikt.
?? Wie zegt dat dat niet aan je voeding ligt of dat het komt omdat je veel vocht hebt verloren. Zie jij dat je vet verdwijnt na slechts drie keer te hebben gebruikt?? Wie zegt dat dat niet aan je voeding ligt of dat het komt omdat je veel vocht hebt verloren.
Ben benieuwd waar je dit op basseerd!
Origineel gepost door EatAndSquat [Link niet meer beschikbaar]

Dan zullen ze ook waarderen dat op het zakje (sample) staat dat geramine op de dopinglijst staat en dus niet door prof sporters gebruikt mag worden![]()
maak die jonge nou niet bang..Mijn ouders denken nu eenmaal dat het steroïden zijn en hebben me uitdrukkelijk gezegd toen ik mijn power rack kocht dat ik alles 'op een natuurlijke manier' moest bereiken (zonder supps betekent dat). Ik had het alleen maar besteld omdat er stond dat het binnen de 24uur zou geleverd worden. Ik heb ondertussen al het sleuteltje van de brievenbus moeten verstoppen en moet gewoon de hele tijd op mijn hoede zijn...
zaterdag binnen gekregen,gelijk geprobeerd.(de helft)
had het gevoel dat alles wat makkelijker gaat.
body en fitshop bedankt,mooie aktie.
ga het zeker meer bestellen.
gr jos

-- eerder schreef ik dat ik de hele maand oktober het product zou gaan testen, dit omdat vaak met pre workout's de 1e x heftig is maar al gauw heb je 2 of 3 schepjes nodig, echter bij dit product is 3x voldoende.
Mijn laatste review,
Net als de vorige 2x weer 1 schepje genomen, is voldoende.
Weer na +/- 15 minuten tintelingen en weer 10 minuten later de drang om te trainen. Wat dus ook gebeurd is.
Was een heftige training dit keer, inclusief cardio.
De krachttraining ging gewoon lekker, weinig rusttijd tussen de sets nodig, merkte op een gegeven moment dat ik steeds harder ging.
En barstens veel energie, weer
Wat mij nu is opgevallen is dat ik een verbeterde uithoudingvermogen heb tijdens cardio. het ging eens voor de verandering lekker, ik heb ook sterk het gevoel dat ik een verbeterde zuurstof opname heb.
Op zich best wel interressant om eens goed in de gaten te houden.
Dat Pre workout power hier mee te maken heeft, weet ik wel zeker!
Pre workout power pakt ook nog eens je vetverbranding aan, ben van mening dat dit zichtbaarder wordt naarmate je het gebruikt.
Imo is dit een kwalitatief superieur product, door de toevoeging van dure hightec ingrediënten is imo dit product onverslaanbaar.
Dit is mijn mening na 3x Pre workout Power te hebben gebruikt.
Gezien de vele positieve reacties, zijn er velen die er ook zo over denken!