XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn Sample binnen gekregen, als ik het goed begrijp gebruik ik dus 2x 15gr, ipv 1 x 30, meng ik het met water en daarna roeren?

alvast bedankt voor een reply en B&F voor deze actie:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Net mijn Sample binnen gekregen, als ik het goed begrijp gebruik ik dus 2x 15gr, ipv 1 x 30, meng ik het met water en daarna roeren?

alvast bedankt voor een reply en B&F voor deze actie:cool:

Heb je ervaring met pre-workouts dan 1 sachet. Nog nooit een pre-workout gebruikt of weinig tolerantie dan beginnen met 1/2 zakje. In water en even roeren.:)

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Review 2 BnF PwP:

Ik zal de iets korter houden, dan de eerste.

Wederom op nuchtere maag ingenomen. De focus om te trainen was enorm, ik had er echt zin in. Ook vandaag heb ik PR's gebroken. Zeer prettige bij effecten zijn, wederom de coïtus drive en tevens de aanhoudende energy die ook ver na de training te voelen is.

De mindere kan was , en dan viel me de eerste keer iets minder op, dat 't enorm schuimt. In dit geval, en zeker na DwergenKrijger's ervaring van een ontplofte beker :D, is het wellicht wijs om 007's motto om te draaien: "Stirred, not shaken".
Verder begrijp ik denk ik dat sommige mensen wat teleurgesteld kunnen zijn, want ik miste vandaag dat enorme hyped power gevoel in 't begin wat ik na 2,5 scheppen No Xplode bv wel heb. Nadeel daarvan is natuurlijk de enorme crash achteraf...

Dus al met al, wederom een zeer positieve ervaring, met name mbt krach, focus en herstel. En ja, goed, daar gaat 't uiteindelijk om :D

Dit is een blijvende combi neem ik aan? :)

Ja, we hadden deze combi al in gedachte voor volgende week maar vooruit! De combi is blijvend:)

kerel kerel ik dacht dat hollanders zo zeurderig waren:P, weet jij wel hoe hard die mensen moeten werken om al die honderden PM's te beantwoorden?
Ik snap best dat het frustrerend is in jouw sitautie, maar het is gratis dus zou gwn nog even afwachten oke?

groetjes, Billy

Mijn ouders denken nu eenmaal dat het steroïden zijn en hebben me uitdrukkelijk gezegd toen ik mijn power rack kocht dat ik alles 'op een natuurlijke manier' moest bereiken (zonder supps betekent dat). Ik had het alleen maar besteld omdat er stond dat het binnen de 24uur zou geleverd worden. Ik heb ondertussen al het sleuteltje van de brievenbus moeten verstoppen en moet gewoon de hele tijd op mijn hoede zijn...

hey allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Maar lees al vaker de topics en ben ook klant bij Body & Fit. Ik zou graag een pre work out sample willen ontvangen. Heb ervaring met Anadraulic Pump van LG Science maar vind het echt helemaal niks, en voel er vrij weinig van. Ben benieuwd naar de Pre Workout Power!

hey allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Maar lees al vaker de topics en ben ook klant bij Body & Fit. Ik zou graag een pre work out sample willen ontvangen. Heb ervaring met Anadraulic Pump van LG Science maar vind het echt helemaal niks, en voel er vrij weinig van. Ben benieuwd naar de Pre Workout Power!

OK, een PM is voldoende:)

In het algemeen;

We hebben nu ook bij elke bestelling een Gratis sample.

..en op veler verzoek de voordeel-combi van Pre-Workout Power met Total Muscle Solution.

Total Muscle Solution is het product met de enorme reputatie. Al jaren een bestseller en volgens velen het beste product voor spiermassa en prestaties verkrijgbaar.

Pre-Workout Power is de pre-workout met de high tech ingredienten, de samenstelling waar zelfs de meest exclusieve Amerikaanse merken zich niet aan kunnen meten.

Samen de B&F Power Stack!

Mijn ouders denken nu eenmaal dat het steroïden zijn en hebben me uitdrukkelijk gezegd toen ik mijn power rack kocht dat ik alles 'op een natuurlijke manier' moest bereiken (zonder supps betekent dat). Ik had het alleen maar besteld omdat er stond dat het binnen de 24uur zou geleverd worden. Ik heb ondertussen al het sleuteltje van de brievenbus moeten verstoppen en moet gewoon de hele tijd op mijn hoede zijn...

Daar komen ze wel over heen na een tijdje. Bij mij begon het met een paar potten eiwit. Toen waren ze ook aan het zeuren over die "troep"!!!! HEt was volgens hun niet gezond. Maar nu, een jaar of twee later, zeuren ze niet meer en vinden ze het hooguit onnuttig besteden van mijn geld.

Superieure combinatie voor een Topprijs.:)

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Denk dat je beter je ouders met goede argumentatie onder de tafel moet lullen. Van die "achterhoudsels" wordt je alleen maar nerveus en geirriteerd
en uiteindelijk zullen je ouders heus wel een gedragsverandering bij je zien.
Eerlijkheid duurt toch nog steeds het langst, als je ouders merken dat je iets verborgen voor ze houdt heb je er grote kans van dat ze je gaan wantrouwen, ben je nog verder van huis.

Superieure combinatie voor een Topprijs.:)

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Denk dat je beter je ouders met goede argumentatie onder de tafel moet lullen. Van die "achterhoudsels" wordt je alleen maar nerveus en geirriteerd
en uiteindelijk zullen je ouders heus wel een gedragsverandering bij je zien.
Eerlijkheid duurt toch nog steeds het langst, als je ouders merken dat je iets verborgen voor ze houdt heb je er grote kans van dat ze je gaan wantrouwen, ben je nog verder van huis.

Is waar, maar ik gebruik (nog) geen supplementen voor de moment en vind ik de komende tijd ook niet nodig dus dan bespaar ik me nog de discussie voor later

Ik heb helaas nog niks ontvangen, jammer!

Ik heb hem vrijdag besteld en gister op de bus gehad. Ik ga hem morgen proberen en zal mijn bevindingen hier neerzetten.
Gebruik op dit moment superpump 250,kijken of die ook net zo goed werkt.

thx voor de sample trouwens!!

-- eerder schreef ik dat ik de hele maand oktober het product zou gaan testen, dit omdat vaak met pre workout's de 1e x heftig is maar al gauw heb je 2 of 3 schepjes nodig, echter bij dit product is 3x voldoende.

Mijn laatste review,

Net als de vorige 2x weer 1 schepje genomen, is voldoende.
Weer na +/- 15 minuten tintelingen en weer 10 minuten later de drang om te trainen. Wat dus ook gebeurd is.
Was een heftige training dit keer, inclusief cardio.
De krachttraining ging gewoon lekker, weinig rusttijd tussen de sets nodig, merkte op een gegeven moment dat ik steeds harder ging.
En barstens veel energie, weer:D

Wat mij nu is opgevallen is dat ik een verbeterde uithoudingvermogen heb tijdens cardio. het ging eens voor de verandering lekker, ik heb ook sterk het gevoel dat ik een verbeterde zuurstof opname heb.:rolleyes:
Op zich best wel interressant om eens goed in de gaten te houden.
Dat Pre workout power hier mee te maken heeft, weet ik wel zeker!

Pre workout power pakt ook nog eens je vetverbranding aan, ben van mening dat dit zichtbaarder wordt naarmate je het gebruikt.

Imo is dit een kwalitatief superieur product, door de toevoeging van dure hightec ingrediënten is imo dit product onverslaanbaar.

Dit is mijn mening na 3x Pre workout Power te hebben gebruikt.
Gezien de vele positieve reacties, zijn er velen die er ook zo over denken!

aah oke no problem bro, ik snap het wel een beetje.
Het zal er vanzelf wel een keer in de brievenbus vallen deze week, in ieder geval veel succes, mij is ie in ieder geval goed bevallen.

Pre workout power pakt ook nog eens je vetverbranding aan, ben van mening dat dit zichtbaarder wordt naarmate je het gebruikt.
Zie jij dat je vet verdwijnt na slechts drie keer te hebben gebruikt????? Wie zegt dat dat niet aan je voeding ligt of dat het komt omdat je veel vocht hebt verloren.

Ben benieuwd waar je dit op basseerd!

Volgens mij zijn er meer negatieve reacties dan positieve reacties. En als ik dan na ga wat voor verwachtingen body en fit shop probeerde te scheppen vind ik dit toch wel erg tegenvallen.

Zie jij dat je vet verdwijnt na slechts drie keer te hebben gebruikt????? Wie zegt dat dat niet aan je voeding ligt of dat het komt omdat je veel vocht hebt verloren.

Ben benieuwd waar je dit op basseerd!

Ja zou kunnen dat het aan voeding ligt, of vocht verlies.
Maar niet bij mij, komt door verhoogde NO in mijn lichaam.

Origineel gepost door EatAndSquat [Link niet meer beschikbaar]

Dan zullen ze ook waarderen dat op het zakje (sample) staat dat geramine op de dopinglijst staat en dus niet door prof sporters gebruikt mag worden :p

zaterdag binnen gekregen,gelijk geprobeerd.(de helft)
had het gevoel dat alles wat makkelijker gaat.
body en fitshop bedankt,mooie aktie.
ga het zeker meer bestellen.
gr jos

Dan zullen ze ook waarderen dat op het zakje (sample) staat dat geramine op de dopinglijst staat en dus niet door prof sporters gebruikt mag worden :p

:roflol: maak die jonge nou niet bang..

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Geen vriend waar je het kunt laten bezorgen?

zaterdag binnen gekregen,gelijk geprobeerd.(de helft)
had het gevoel dat alles wat makkelijker gaat.
body en fitshop bedankt,mooie aktie.
ga het zeker meer bestellen.
gr jos

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

-- eerder schreef ik dat ik de hele maand oktober het product zou gaan testen, dit omdat vaak met pre workout's de 1e x heftig is maar al gauw heb je 2 of 3 schepjes nodig, echter bij dit product is 3x voldoende.

Mijn laatste review,

Net als de vorige 2x weer 1 schepje genomen, is voldoende.
Weer na +/- 15 minuten tintelingen en weer 10 minuten later de drang om te trainen. Wat dus ook gebeurd is.
Was een heftige training dit keer, inclusief cardio.
De krachttraining ging gewoon lekker, weinig rusttijd tussen de sets nodig, merkte op een gegeven moment dat ik steeds harder ging.
En barstens veel energie, weer:D

Wat mij nu is opgevallen is dat ik een verbeterde uithoudingvermogen heb tijdens cardio. het ging eens voor de verandering lekker, ik heb ook sterk het gevoel dat ik een verbeterde zuurstof opname heb.:rolleyes:
Op zich best wel interressant om eens goed in de gaten te houden.
Dat Pre workout power hier mee te maken heeft, weet ik wel zeker!

Imo is dit een kwalitatief superieur product, door de toevoeging van dure hightec ingrediënten is imo dit product onverslaanbaar.

Dit is mijn mening na 3x Pre workout Power te hebben gebruikt.
Gezien de vele positieve reacties, zijn er velen die er ook zo over denken!

Dank je, voor je reviews:)

Yow,

Sample vorige week al ontvangen op een niet trainingsdag. Net zakje in de blender gemikt met water, en naar binnen ge-at. Schuimde als een fles dreft, maar was goed te drinken. Merk een drang om actief te worden. Ga dit nu dan ook doen.

@ the gym...wordt vervolgd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven