XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed helaas niks voor mij!

maar bedankt voor de sample!!

mvg

mark

Ik ga zo trainen maar ik kan hem niet wegdrinken :l is het erg als je het langzaam opdrinkt? (20min)

Edit: Kom er net achter dat er melk inzit. ( nog steeds bezig met drinken ) :(

Laatst bewerkt:
Alweer tijdje klaar met trainen, bij het mensen schuimde het nogal veel, maar niks ergs. Met de smaak is niks mis mee. 5/10 minuten na gebruik kreeg ik overal flinke tintelingen in mijn lichaam, en voelde me engergieker, wat scherper.

Hoewel ik op school bijna in slaap viel had ik wel genoeg energie in de sportschool en merkte ik niks van de vermoeidheid. Zit nu dus te twijvelen om er gebruik van te gaan maken.

Zou B&F powerstack pack leuk zijn om te proberen?

Voelde me toch energieker dan anders heb ik het idee, meer gefocust .

• Topic Starter Topic Starter
Mededeling voor alle DBB Leden in Belgie:

Veel DBB leden in Belgie hebben hun sample nog niet ontvangen. Het was bij de vorige sample actie ook al zo dat de briefpost naar Belgie nogal lang op zich liet wachten.

Hier kunnen wij helaas ook niets aan doen, alle samples worden direct verzonden.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Ik ga zo trainen maar ik kan hem niet wegdrinken :l is het erg als je het langzaam opdrinkt? (20min)

Edit: Kom er net achter dat er melk inzit. ( nog steeds bezig met drinken ) :(

Langzaam opdrinken is niet erg. Niet met melk. (water of vruchtensap)

Welk product is het eigenlijk dat ik zal ontvangen? de naam, merk?

ik heb het net eventjes geprobeerd...
moet zeggen dat het veel beter oplost dan de pre-boost die ik eerst gebruikte (horsepower van ultimate nutrition)
en de smaak is daarin tegen ook veeeeeeeel lekkerder...

zal over een half uurtje is naar de sportschool lopen en is kijken wat voor effect het geeft :D

Gisteren de sample binnen gekregen, waarvoor mijn dank. Heb het gisteravond ook gelijk gebruikt voor mijn schoudertraining. De extra focus was er wel, maar had wat last van een kleine crash na elk zwaar setje, waar ik bij Noxpump meer een soort constante energie heb en het gevoel dat ik bijna geen rust nodig heb tussen de setjes door. Ook de extra pomp ontbrak een beetje.
Nu denk ik wel dat het een momentopname is en wil je een product echt goed reviewen dan zal je het voor een langere periode moeten nemen, puur ook omdat er zoveel andere factoren van invloed zijn op hoe goed je traint.

Desondanks is Pre Workout Power erg scherp geprijsd en zeker goede value for money, ook is de smaak erg goed te doen, wat bij concurrenten vaak anders is (Noxpump=Rioolwater)

Done, gegevens verstuurd.

Tot wanneer is deze actie nog geldig dan? :D dacht maar een weekje ofzo

• Topic Starter Topic Starter
woehoe vnvnd ga ik hem testen :)
lees een hoop goede en ook wat mindere, dus ben erg benieuwd !
ik zal dan ook mijn ervaring delen :)

heb het gekregen en ga het volgende week eens uitproberen

Bedankt

Ik heb het keurig ontvangen en ook al getest! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van deze pre workout sup. Ik heb er al een boel gehad/getest en de meeste knalde er aardig op, sommige ook niet, en deze valt toch in de laatste cattegorie helaas. Zal vast aan mij liggen denk ik omdat ik er ook goede verhalen over gehoord heb.

Ik heb het keurig ontvangen en ook al getest! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van deze pre workout sup. Ik heb er al een boel gehad/getest en de meeste knalde er aardig op, sommige ook niet, en deze valt toch in de laatste cattegorie helaas. Zal vast aan mij liggen denk ik omdat ik er ook goede verhalen over gehoord heb.

Helaas kom ik tot eenzelfde conclusie. Pre-workout power heeft niet al teveel gedaan bij mij. Ik houd het voorlopig toch maar op 'unleash v3' en 'n.o.-explode nt'.
Desalniettemin, een SUPER ACTIE van B&F om die gratis samples te verstrekken.

Zojuist mijn sample opgedronken. De enigste PWO die ik hiervoor gebruikt heb is Unleash.

Smaak is een wat scherpere, neutrale smaak. Drinkt erg goed weg in vergelijking met Unleash waar ik na drie weken gebruiken echt een kwartier voor moest gaan zitten. Voel me naar 5 minuten al erg energiek. Ga zo rug en achterkant schouders trainen, update volgt later.

Heb zojuist de PWP getest.

Dit is mijn eerste keer met supps, maar heb meteen het hele zakje gebruikt.
Ik vond het vanwege de smaak erg lekker en makkelijk wegdrinken.
Merkte dat ik na 15 min hier en daar lichte tinteling voelde en kreeg na een half uur echt zin om te beginnen. Ben dan ook gauw begonnen en merkte al snel dat ik erg geconcentreerd, gedreven en gefocussed was.

Wat me ook opviel is dat ik weinig rust tussen mn sets nodig had en er steeds meer ijzer aan wou hangen!! Voelde me gretig en sterk en heb aan het eind van mijn 6 oefeningen bij 3 mijn PR verbeterd. Al met al heb ik er een positieve ervaring aan over gehouden en heb dan ook de powerstack besteld om het gewoon eens te proberen voor een langere tijd.

bedankt voor de sample!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven