AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed wel duidelijk iets ! Ben nu zo een beetje aan het twijfelen tussen de Jack3d en jullie Pre Wo...

• Topic Starter Topic Starter
Heb zojuist de PWP getest.

Dit is mijn eerste keer met supps, maar heb meteen het hele zakje gebruikt.
Ik vond het vanwege de smaak erg lekker en makkelijk wegdrinken.
Merkte dat ik na 15 min hier en daar lichte tinteling voelde en kreeg na een half uur echt zin om te beginnen. Ben dan ook gauw begonnen en merkte al snel dat ik erg geconcentreerd, gedreven en gefocussed was.

Wat me ook opviel is dat ik weinig rust tussen mn sets nodig had en er steeds meer ijzer aan wou hangen!! Voelde me gretig en sterk en heb aan het eind van mijn 6 oefeningen bij 3 mijn PR verbeterd. Al met al heb ik er een positieve ervaring aan over gehouden en heb dan ook de powerstack besteld om het gewoon eens te proberen voor een langere tijd.

bedankt voor de sample!

De Power Stack knalt op alle fronten. Qua spieropbouw en prestatie.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Deed wel duidelijk iets ! Ben nu zo een beetje aan het twijfelen tussen de Jack3d en jullie Pre Wo...

Als de energie hetzelfde is dan is de keuze heel gemakkelijk. Pre-workout Power bevat een waslijst meer(!) aan kwalitatief betere ingredienten.:)

Laatst bewerkt:
Merkte dat ik meer drive(energie)had dan normaal, maar dat effect was zo minimaal dat ik toch durf te zeggen dat dit niet mijn product is.

Merkte dat ik meer drive(energie)had dan normaal, maar dat effect was zo minimaal dat ik toch durf te zeggen dat dit niet mijn product is.
Dat gevoel had ik inderdaad ook. Het is wel zo dat je Pre-Workout Power het meest zal voelen qua energie, als je voor caffeine ook gevoelig bent.

Er zit 100mg caffeine in wat zeer veilig is, terwijl de meeste van ons (caffeine freaks) minimaal 300+ mg nodig hebben om de energie pas te voelen.

Zelf heb ik hem gestacked met 1x de power pill http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill en ik moet zeggen, hij overtrof jack3d.

Als je niet meer gevoelilg bent voor caffeine, dan zou ik proberen om nog 100mg of 200mg caffeine erbij te stacken en dan ga je het echt voelen.

Dat gevoel had ik inderdaad ook. Het is wel zo dat je Pre-Workout Power het meest zal voelen qua energie, als je voor caffeine ook gevoelig bent.

Er zit 100mg caffeine in wat zeer veilig is, terwijl de meeste van ons (caffeine freaks) minimaal 300+ mg nodig hebben om de energie pas te voelen.

Zelf heb ik hem gestacked met 1x de power pill http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill en ik moet zeggen, hij overtrof jack3d.

Als je niet meer gevoelilg bent voor caffeine, dan zou ik proberen om nog 100mg of 200mg caffeine erbij te stacken en dan ga je het echt voelen.

Zelfs 1 gram caffeine doet niet zo erg veel bij mij, nee, niet uit gewenning, kan er gewoon erg goed tegen?

Nu met dat goedje "geranamine" ga ik wel lekker op. Jammer hier geen losse caps/tabs van te koop zijn bij jullie. Misschien een ideetje ?

Zelfs 1 gram caffeine doet niet zo erg veel bij mij, nee, niet uit gewenning, kan er gewoon erg goed tegen?

Nu met dat goedje "geranamine" ga ik wel lekker op. Jammer hier geen losse caps/tabs van te koop zijn bij jullie. Misschien een ideetje ?

Jonguh, heb je niet op mijn link geclicked? ;)

De power pill heeft juist 100mg caffeine/20mg 1,3 DMAA (Geranamine).

Maar 1 gram caffeine doet niks bij jou? Bij mij is het echt een overdose.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze sample vorige week geprobeert. Ik was niet bekend met dit soort suplement maar nam toch het hele zakje. Helaas merkte ik er niks van. Jammer! Toch bedankt voor de sample.

Beestenmiddel.
In eerste instantie als een gek naar de gym geraced omdat ik vol energie zat. Fiets normaal zo'n 5 min, deed het nu in 2.
Begonnen met deadliften. Eerst even warm-up en begon toen met 10x100. Dat was ongelofelijk makkelijk dus zonder veel rust door gegaan. 8 x 120 alsof het 60kg was. 6 x 140. Vervolgens 4 x 160 gedaan (waar ik vorige week max 2 x 150 zette). En vervolgens afgesloten met 2 x 180, had echt ongelofelijke power.
Daarnaast bij overige oefeningen een erg lekkere pomp, en alhoewel ik de gehele dag wat moe was (weinig geslapen) zat ik boordevol energie en heb ik de gehele training flink kunnen knallen.
Heb gister net creatine besteld, anders had ik gelijk een potje in huis gehaald. Nu maar even uitstellen voor na de crea.

Bedankt voor de sample!

• Topic Starter Topic Starter
Beestenmiddel.
In eerste instantie als een gek naar de gym geraced omdat ik vol energie zat. Fiets normaal zo'n 5 min, deed het nu in 2.
Begonnen met deadliften. Eerst even warm-up en begon toen met 10x100. Dat was ongelofelijk makkelijk dus zonder veel rust door gegaan. 8 x 120 alsof het 60kg was. 6 x 140. Vervolgens 4 x 160 gedaan (waar ik vorige week max 2 x 150 zette). En vervolgens afgesloten met 2 x 180, had echt ongelofelijke power.
Daarnaast bij overige oefeningen een erg lekkere pomp, en alhoewel ik de gehele dag wat moe was (weinig geslapen) zat ik boordevol energie en heb ik de gehele training flink kunnen knallen.
Heb gister net creatine besteld, anders had ik gelijk een potje in huis gehaald. Nu maar even uitstellen voor na de crea.

Bedankt voor de sample!

Je kunt de Pre-Workout Power wanneer je wilt ook heel goed combineren met creatine. Dan profiteer je ook volledig van het effect van creatine.

dat kan er zo uitzien;

Trainingsdagen
´s ochtends 3-5 gram creatine
voor de training Pre-Workout Power

Rustdagen
´s ochtends 3-5 gram Creatine

Op rustdagen geen Pre-Workout Power.

Werkt perfect:)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Zeker doen!

Nu denk ik wel dat het een momentopname is en wil je een product echt goed reviewen dan zal je het voor een langere periode moeten nemen, puur ook omdat er zoveel andere factoren van invloed zijn op hoe goed je traint.

+1 Om welk product dan ook goed te testen zal je het inderdaad voor een langere periode moeten testen. weekje of 2,3,4.
De ene keer werkt een pre workout (welk merk dan ook) beter dan een andere keer.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

ik heb het net eventjes geprobeerd...
moet zeggen dat het veel beter oplost dan de pre-boost die ik eerst gebruikte (horsepower van ultimate nutrition)
en de smaak is daarin tegen ook veeeeeeeel lekkerder...

zal over een half uurtje is naar de sportschool lopen en is kijken wat voor effect het geeft :D

En wat voor effect gaf het?

Het valt me toch wel op, dat bij heel veel mensen het product niet echt werkt... heeft dit een rede toevallig?

Ik voelde niks, maar dan ook totaal niks.

Een half uurtje geleden heb ik dit ingenomen (aangezien ik echt veel moeten nemen om een preworkout supp te voelen)

Ik doe zulke dingen maar 1x per week, anders kan ik 48 uur lang niet slapen
halve scoup Crack
250mg cafeïne
2 creatine estyl esther caps
sample pre workout booster

:D:D:D

De tintelingen raggen door me lichaam en ben in staat het ijzer te verscheuren. (gek hoor met zoveel verschillende rommel in je donder :D)
Mp3 op met dikke rock muziek en gaan met die banaan!!

Rug biceps en abs!!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de sample,

Ik heb het gister ingenomen en het beviel mij wel.
Ik had iets meer energie. De pomp was wel heel erg, ook voelde ik overal tintelingen.
Ik denk dat het wel een goed product is.

Vette actie hier een kleine review.

Kreeg niet het gevoel dat ik bij diverse andere PWO boosters had maar voelde wel degelijk iets. Komt wellicht doordat ik het beter in ene had genomen en niet over 2 dagen had verdeeld ben in feite een 'gewende' gebruiker. Ik geef dit spul het voordeel van MIJN twijfel..

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Een half uurtje geleden heb ik dit ingenomen (aangezien ik echt veel moeten nemen om een preworkout supp te voelen)

Ik doe zulke dingen maar 1x per week, anders kan ik 48 uur lang niet slapen
halve scoup Crack
250mg cafeïne
2 creatine estyl esther caps
sample pre workout booster

:D:D:D

De tintelingen raggen door me lichaam en ben in staat het ijzer te verscheuren. (gek hoor met zoveel verschillende rommel in je donder :D)
Mp3 op met dikke rock muziek en gaan met die banaan!!

Rug biceps en abs!!

Hier krijgt je lichaam toch een gore opdonder van ?
Wees er maar trots op...pfffffff kan niet goed zijn. Was toch een tijd geleden een topic over iemand die vanalles had gemixt ? Dat ging niet best..

Laatst bewerkt:
ik ga het zo proberen :D...

Heb gisteren de pre-workout power sample gebruikt..

De smaak is best lekker, alles lost prima op. (Geen gruis zoals ASGT) Bruist het nou een beetje?
Ik heb eigenlijk heerlijk getraind, heb het gevoel dat ik veel langer door kon trainen en ook wat meer kracht had dan anders. Ik geef er persoonlijk niet veel om, maar kon ook zeker merken dat ik meer pomp had dan anders..
Echt een top product, lijkt beter te werken dan ASGT en Jack3d! Deze ga ik als mijn andere pre-WO's op zijn binnenkort zeker bestellen.

En dan komen jullie binnenkort ook nog met dat Ultra-Micronized BCAA poeder.. jullie zijn echt goed bezig!

Jonguh, heb je niet op mijn link geclicked? ;)

De power pill heeft juist 100mg caffeine/20mg 1,3 DMAA (Geranamine).

Maar 1 gram caffeine doet niks bij jou? Bij mij is het echt een overdose.

Wil niet betalen voor caffeine waar ik niets aan heb. Ik heb niet "niets" gezegd, maar weinig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven