Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vette actie hier een kleine review.

Hier krijgt je lichaam toch een gore opdonder van ?
Wees er maar trots op...pfffffff kan niet goed zijn. Was toch een tijd geleden een topic over iemand die vanalles had gemixt ? Dat ging niet best..

Nee hoor, mijn been workout combi :
5gr Result
400 mg Caf
2 tabs E-911
1 scoop Jack3d

Dat ging niet best omdat ie gemixt had met drugs...

Toch even vragen:
ik fiets normaal naar de gym (goeie 15-20 minuten fietsen), maar mag ik deze nuttigen voor ik vertrek naar ginder? dan kan ik er meteen invliegen ginder, er zou dan toch een goed half uurtje tussen zitten
kwestie van geen effect te willen verliezen omdat ik al stevig doorgetrapt heb op de fiets :)

Sample vandaag dan toch aangekregen, met dank aan de belgische post voor het lange wachtten:mad:. Volgende week ga ik het proberen, hou jullie op de hoogte.

Ik heb hem zaterdag bij mijn ochtend training gebruikt. Dat leek me een mooie test voor de cafeïne. Ik las hier over tintelingen, maar had zelf niet zoiets. Dat verwacht ik eigenlijk ook niet van een supplement, het is geen drugs.

Wat me vooral opviel is dat ik erg strak was. Mijn hele houding bij de squat was super stevig en mijn focus was hoog. Niet echt noemenswaardig leek het eerst, maar vandaag waren mijn squats toch minder dan met.

Aangezien ik graag creatine gebruik zie ik de focus en hoe 'tight' ik was als mooie extra. Ik heb dan ook een hele pot besteld :)

Afgelopen woensdag was ik toch een tikje zenuwachtig / opgejaagd. Ik lees hier dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ze dat niet zo hebben, maar ik was blij dat het niet heftiger was.

Ook merkte ik de focus meer, alsof ik oogkleppen op had of tunnelvision :)

• Topic Starter Topic Starter
Toch even vragen:
ik fiets normaal naar de gym (goeie 15-20 minuten fietsen), maar mag ik deze nuttigen voor ik vertrek naar ginder? dan kan ik er meteen invliegen ginder, er zou dan toch een goed half uurtje tussen zitten
kwestie van geen effect te willen verliezen omdat ik al stevig doorgetrapt heb op de fiets :)

Je neemt het normaliter 3-45 minuten tevoren dus helemaal goed..

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Heb gisteren de pre-workout power sample gebruikt..

De smaak is best lekker, alles lost prima op. (Geen gruis zoals ASGT) Bruist het nou een beetje?
Ik heb eigenlijk heerlijk getraind, heb het gevoel dat ik veel langer door kon trainen en ook wat meer kracht had dan anders. Ik geef er persoonlijk niet veel om, maar kon ook zeker merken dat ik meer pomp had dan anders..
Echt een top product, lijkt beter te werken dan ASGT en Jack3d! Deze ga ik als mijn andere pre-WO's op zijn binnenkort zeker bestellen.

En dan komen jullie binnenkort ook nog met dat Ultra-Micronized BCAA poeder.. jullie zijn echt goed bezig![/QUOTE]

Dank je!!:) We zijn inderdaad heel erg druk aan het bouwen aan ons merk momenteel.

B&F,

Op het zakje pre WO powder staat dat 1 dosering (30gr) 109 kcals bevat, maar op de website staat dat het 35,4 kcals is :)
Ik neem aan dat 35,4 kcals klopt aangezien er alleen maar 9 gram kh's in zit (36 kcals).

B&F,

Op het zakje pre WO powder staat dat 1 dosering (30gr) 109 kcals bevat, maar op de website staat dat het 35,4 kcals is :)
Ik neem aan dat 35,4 kcals klopt aangezien er alleen maar 9 gram kh's in zit (36 kcals).

Klopt idd dit vroeg ik me ook al af namelijk

B&F,

Zal wel per 100 gram 109 kcals zijn en 35,4 per dosis.

B&F,

Op de pot van 900gram staat:

Samenstelling per dosering van 30 gram:
Energie 109 kcal
eiwit 0 gram
Koolhydraten 9 gram
Vet 0 gram

Denk dat het een foutje is op website.;) ..................... Of op de pot van 900 gram.

yo hulkies, Ilco, Leon hoe zit dit eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Ik moet mijn eerdere recensie iets nuanceren. Ik heb opnieuw een sample geprobeerd en hieronder mijn bevindingen:

Na inname kreeg ik een grote drang om te gaan trainen. Eenmaal in de sportschool aangekomen, muziekje opgezet en ben ik gaan knallen. Super herstel tussen de sets, ik kon af en toe een vierde set eruit persen met gewichtsverhoging. Na training toch een behoorlijk pomp te voelen. Ik voel deze nu nog. Al met al lijkt de pre workout power toch zeker iets te doen voor me. Ik heb het gevoel dat ik actief moet doen, maar geen nerveus gevoel als met black cats of wat dan ook. :cool:

Is deze actie nog steeds geldig? En geldt deze ook voor nieuwe members?

Het deed bij mij niets... Unleash V3, daar ga ik pas hard op...

Stuur even een PM naar B&F, komt het vast wel goed.
check de eerste post.;)

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Oke, Komt ie:

Drang om te trainen inderdaad die had ik. Aangekomen op de sportschool ging het lekker. Vrij lekker. Ik merkte geen nerveus gevoel, geen push, maar wel sneller herstel tussen de sets door. Ik heb niet het idee dat deze pre workout me meer kracht geeft. Wel sneller herstel. Eerlijk is eerlijk, ik ga persoonlijk lekkerder op Black Cats (wel besteld bij B&F :p)

Kortom, voor mij werkt het niet zoals beloofd helaas, echter ben ik nogal moeilijk met supps. Wat ik wel helemaal top vind is het idee op GRATIS samples te verstrekken! Zie je niet vaak!

SWAT
...

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ik moet mijn eerdere recensie iets nuanceren. Ik heb opnieuw een sample geprobeerd en hieronder mijn bevindingen:

Na inname kreeg ik een grote drang om te gaan trainen. Eenmaal in de sportschool aangekomen, muziekje opgezet en ben ik gaan knallen. Super herstel tussen de sets, ik kon af en toe een vierde set eruit persen met gewichtsverhoging. Na training toch een behoorlijk pomp te voelen. Ik voel deze nu nog. Al met al lijkt de pre workout power toch zeker iets te doen voor me. Ik heb het gevoel dat ik actief moet doen, maar geen nerveus gevoel als met black cats of wat dan ook. :cool:

Dit is lijkt mij dus een schoolvoorbeeld.
1e keer werkte dus niet.
2e keer werkt het dus wel...

Ik heb hem vandaag gebruikt voor mijn werk. Mijn werk vergt heel veel energie en ben al halverwege helemaal uit geput. Met dit spul ging ik wel hard en had super veel energie ook na het werk. Ik heb wel hele hele zakje gebruikt. Geen pomp maar dat maakt niet zo veel uit aangezien het geen KT was. Dit is uit eigen ervaring. Crack is hoe dan ook wel iets beter maar voor zijn prijs goed genoeg voor MIJ.

Allereerst bedankt voor de sample :)

Ik train normaal gesproken 's avonds maar moest vandaag in de middag trainen, ik hou niet van 's middags trainen want dan heb ik meestal 0,0 energie. Daarom de pre-workout gepakt!

Energie was goed,
pomp was bizar,
kracht was hetzelfde maar uithouding beter dan normaal, enorme drive
smaak was niet denderend maar daar geef ik niks om.

Op 01/10/2010 een pm gestuurt en tot op heden nog niks ontvangen?

B&F,

Correct:) Ga ik even checken inderdaad.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Op 01/10/2010 een pm gestuurt en tot op heden nog niks ontvangen?

Kan best kloppen, de briefpost naar BE kan soms even tijd nemen. Het komt echt aan:)

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Allereerst bedankt voor de sample :)

Ik train normaal gesproken 's avonds maar moest vandaag in de middag trainen, ik hou niet van 's middags trainen want dan heb ik meestal 0,0 energie. Daarom de pre-workout gepakt!

Energie was goed,
pomp was bizar,
kracht was hetzelfde maar uithouding beter dan normaal, enorme drive
smaak was niet denderend maar daar geef ik niks om.

Dank je, voor het compliment!:)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ja, PM gezien. Sample gaat maandag op de post:)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Op de pot van 900gram staat:

Samenstelling per dosering van 30 gram:
Energie 109 kcal
eiwit 0 gram
Koolhydraten 9 gram
Vet 0 gram

Denk dat het een foutje is op website.;) ..................... Of op de pot van 900 gram.

yo hulkies, Ilco, Leon hoe zit dit eigenlijk?

Gaan we even checken en corrigeren.:D (maandag)

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Ik heb hem vandaag gebruikt voor mijn werk. Mijn werk vergt heel veel energie en ben al halverwege helemaal uit geput. Met dit spul ging ik wel hard en had super veel energie ook na het werk. Ik heb wel hele hele zakje gebruikt. Geen pomp maar dat maakt niet zo veel uit aangezien het geen KT was. Dit is uit eigen ervaring. Crack is hoe dan ook wel iets beter maar voor zijn prijs goed genoeg voor MIJ.

Dank je:) De pomp krijg je met KT zeer zeker:cool:

B&F tnx voor de sample.

heb gisteravond de pwo powder geprobeerd voordat ik m'n benen ben gaan trainen.

Het spul gaf me lekker wat energie.
Zat eerst op de bank te gapen maar na een half uurtje kreeg ik zin om te gaan trainen.
Voelde me helemaal wakker en fit.

Tijdens de training een lekkere pomp op de spieren gehad.
Erna wel een beetje onrustig geslapen.
Weet niet of het van de pwo powder kwam of dat ik gewoon wat onrustig was.

Enige nadeel vond ik de smaak.

B&F tnx voor de sample.

heb gisteravond de pwo powder geprobeerd voordat ik m'n benen ben gaan trainen.

Het spul gaf me lekker wat energie.
Zat eerst op de bank te gapen maar na een half uurtje kreeg ik zin om te gaan trainen.
Voelde me helemaal wakker en fit.

Tijdens de training een lekkere pomp op de spieren gehad.
Erna wel een beetje onrustig geslapen.
Weet niet of het van de pwo powder kwam of dat ik gewoon wat onrustig was.

Enige nadeel vond ik de smaak.

De smaak is voor een pre-workout nog super.:D Wel een goede reactie en resultaat. Een beetje onrustige gevoel kan.

Vandaag het sample gebruikt bij m'n borsttraining, over de smaak ga ik niet zeiken daar koop je zoiets niet voor. Over de werking dan, kleine tintelingen, na een tijdje kreeg ik het wat warmer, maar voor de rest deed het net als andere pre-workouts niets voor mij. Zal mss persoonsgebonden zijn? Maar in ieder geval bedankt voor het sample.

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven