- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je herhalingen te veel worden grosje, je moet niet meer dan 8x doen liever nog 6x. Het gaat anders een cardio sessie worden.Als je die 12 of 10 keer kan doen moet je het gewicht verhogen.![]()
Super dat je bent aangekomen.![]()
Ga je vrijdagavond toevallig trainen?
Ik ga dan eindelijk klappen uitdelen in je gym.![]()
Ik vind je herhalingen te veel worden grosje, je moet niet meer dan 8x doen liever nog 6x. Het gaat anders een cardio sessie worden.Als je die 12 of 10 keer kan doen moet je het gewicht verhogen.![]()
Mmm ... dunno about that bro ...
Voor benen zou ik eerder opteren om tussen de 12 & 15 te blijven. Rug rond die
10 houden & borst en schouders rond de 8. Zo blijf je redelijk laag in gewicht en
dus ook langer blessure vrij. De 6 rep range zou ik eerder voor de afwisseling en
voor korte tijd hanteren.
bedankt voor de tips vrienden, daar heeft iedereen (ook die dit leest) iets aan

)

Grosje doet dit pas een week of 3-4, om massa te krijgen zal hij wel moeten. Vanaf Maandag zou ik voorstellen om het schema voor een week dus alle spiergroepen om te gooien.Mmm ... dunno about that bro ...
Voor benen zou ik eerder opteren om tussen de 12 & 15 te blijven. Rug rond die
10 houden & borst en schouders rond de 8. Zo blijf je redelijk laag in gewicht en
dus ook langer blessure vrij. De 6 rep range zou ik eerder voor de afwisseling en
voor korte tijd hanteren.
Grosje doet dit pas een week of 3-4, om massa te krijgen zal hij wel moeten. Vanaf Maandag zou ik voorstellen om het schema voor een week dus alle spiergroepen om te gooien.
Borst met rug - Schouders met buik- benen- armen.
En dan met 70/75 procent setjes te doen tot failure, minimaal 15 herhalingen 3 sets per spiergroep. Gewoon om de gewenning tegen te gaan. Daarna weer terug naar het vorige schema.
FF kijken of ik het snap
Volgende week lichter gewicht 3 oefening per spiergroep en min 15 reps per set
Bijvoorbeeld Maandag - Borst/Rug
Woensdag - Schouders/Buik
Zaterdag - Benen
Maandag - Biceps/Triceps
Ok gaan we proberen
1 weekje he.Dat denk ik wel want je gaat een pomp krijgen van hier tot tokio en vette spierpijn.jaja 1 week
ben je bang dat ik het te leuk ga vinden![]()

Dan zie ik je binnenkort wel op woensdag.klopt
op de woensdag is er ook boksen (geloof vanaf 19.00 uur)
Ik ben er zelf dan wel pas om 20.00 uur (ben op woensdag altijd laat uit het werk)
Kan je inderdaad die dikke pens van dichtbij bewonderen![]()

Dat denk ik wel want je gaat een pomp krijgen van hier tot tokio en vette spierpijn.![]()

Met jouw pomp is niets mis! Gaat lekker he ouwe jonge!![]()