- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals belooft de eerste en de laatste foto na 4 weken bulken

Nice going gros, al kunnen je schouders ietsie sterker, top kerel!![]()
Tja dat is niet mijn sterkste punt, daar wordt aan gewerkt.
Wat betreft de vetjes, ik kijk het nog ff aan want mijn broeken gaan wel erg strak zitten. Vind het toch wat minder die buik.
Misschien dat ik wel zo blijf trainen maar met iets minder voeding zodat ik het toch een beetje in de hand kan houden.
Ben niet extreem meer gaan eten maar op de een of andere manier gaat het wel voor mijn gevoel snel.
Vergeet niet dat ik rond Juli nog maar 68 kg woog en nu 5 kg zwaarder

Blijf zoveel eten en gooi er wat cardio bij - dan heeft je lijf wel wat meer voedingsstoffen binnen![]()
Denk inderdaad dat een beetje cardio geen kwaad kan
probeer wel even wat na mijn training wat te fietsen of lopen
Kan je beter pre-workout doen. Anders komt je lijf niet in verbrandingsstand.
Volgens mij verbrand je juist het meeste vet na een flinke kracht training.
Grosje heeft gelijk!
Tussen KT & cardio niks eten, of het moeten amino's zijn (vooral geen dextrose of andere suikers! Ook geen whey)
Zo doen grosje niet voor de training maar erna gewoon ff de cardio duur verhogen, eten niks aan veranderen dat gaat lekker zo. Gewoon die week afmaken en daarna weer het oude schema pakken. Die vetjes hou je in de hand met de cardio. Verder vind ik dat je best al progressie maakt in zo'n korte tijd probeer het vol te houden, en dan in het voorjaar weer cutten moet je kijken hoe je er dan met de lente voorstaat!!Tja dat gaat bij mij niet op, ik ga 's-avonds na het eten trainen en zit dan vol carbs.
Ik sta al elke ochtend om 6 uur op voor mijn werk dus in de ochtend nog eens gaan hardlopen zit er ook niet in.
Ik hou het wel op de cardio na de krachttraining.

Zoals belooft de eerste en de laatste foto na 4 weken bulken
De andere foto's waren wel erg klein
Tja er is volgens mij wel duidelijk verschil te zien
of niet?
PS
ik heb inderdaad spierpijn in mijn borst en rug en buik van de 15 reps training van gisteren
denk dat ik het erg goed gedaan heb![]()