Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

haha, onze ladykiller in actie hoor... Zal wel niet toevallig zijn dan dat je armen training deed eh? haha

Lekker afgebeult kerel! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
haha, onze ladykiller in actie hoor... Zal wel niet toevallig zijn dan dat je armen training deed eh? haha

Lekker afgebeult kerel! :thumbs:

nee hoor ik had liever benen en billen met ze gaan trainen.
Moet je je voorstellen dat je de hele tijd naar die kontjes mag kijken zonder dat ze denken wat kijkt die vent toch.

Gisteren dus benen en schouders getraind (zonder dames :mad:)
Schuine legpress
12x120 kg / 10x130 kg / 8x140 kg / 8x140 kg
Squat
12x50 kg / 3x 8x80 kg
Daarna heb ik verschillende oefeningen gedaan met de smithmachine
Lunges / squats met de benen heel wijd / Squats met de benen een stap naar voren. tot dat mijn benen vol zaten.
Ik liep daarna een trapje af en voelde toen al dat ik het goed gedaan had.
Bijna kramp

Daarna Schouders
Schoulder barbell press
12x25kg /3x 8x45kg
Side laterals
4x sets a 12 reps 10kg p/hand
Dumbbell Front Raise
4 sets a 12 reps a 8kg p/hand

Vanochtend op gestaan met pijn in de benen en schouders en zelfs nog een restje pijn in de triceps
Af en toe vraag je je af waar je mee bezig bent ?

Laatst bewerkt:
We nemen gewoon die blessures omdat we er niet zo uit willen zien als onze leeftijdgenoten :D :suicide:
je hebt weer een mooie training neergezet Gros en als je wat liever voor die dames zou zijn dan, gaan ze vast wel weer met jou trainen :p

We nemen gewoon die blessures omdat we er niet zo uit willen zien als onze leeftijdgenoten :D :suicide:
je hebt weer een mooie training neergezet Gros en als je wat liever voor die dames zou zijn dan, gaan ze vast wel weer met jou trainen :p

Tja dat is zo Jerney.
Gelukkig is het maar spierpijn (al blijf ik last houden van mijn hamstring)
Nou de dames hebben zich wel netjes afgemeld en gelijk gevraagd wanneer ze weer mee mogen doen. Denk dat ik er maar geld voor ga vragen, Personal Trainer lijkt mij wel wat. Ik vind het ook erg leuk om te doen en waarschijnlijk motiveer ik ze ook met de verschillende trainingen. Ze moeten echt last hebben van behoorlijke spierpijn maar ze blijven toch terug komen.

Een baan erbij als Personal trainer brengt vast wel wat extra centjes in het laatje.
Het lijkt me alleen leuk als je super gemotiveerde mensen hebt want anders zou ik helemaal afknappen :rolleyes:

Ja als je een goede PT bent dan kan je aardig wat verdienen.
Moet je ook bekende mensen trainen zoals Carlo Lens doet dan gaat het helemaal lekker.
Nee ik doe het voor de lol en alleen als ik het idee heb dat ze ook goed mee doen.
Ik train zelf mee en dan moet ik zelf ook wel het idee hebben dat er goed getraind is.
Wil tijdens de training wel een grimas op het gezicht zien als ze de laatste reps doen.
Mijn beloning is het gevoel dat ze er plezier in hebben en dat ik er iets aan bijdraag.

Als er geen pijn van hun gezicht afstraalt dan kap je ermee he :roflol:

Je moet ze eens zien kijken als ik na een zware training voorstel om nog wat cardio te doen:eek:
Nee dat gezicht dat zegt genoeg:D

Beul ;)

nee hoor ik had liever benen en billen met ze gaan trainen.
Moet je je voorstellen dat je de hele tijd naar die kontjes mag kijken zonder dat ze denken wat kijkt die vent toch.

Gisteren dus benen en schouders getraind (zonder dames :mad:)
Schuine legpress
12x120 kg / 10x130 kg / 8x140 kg / 8x140 kg
Squat
12x50 kg / 3x 8x80 kg
Daarna heb ik verschillende oefeningen gedaan met de smithmachine
Lunges / squats met de benen heel wijd / Squats met de benen een stap naar voren. tot dat mijn benen vol zaten.
Ik liep daarna een trapje af en voelde toen al dat ik het goed gedaan had.
Bijna kramp

Daarna Schouders
Schoulder barbell press
12x25kg /3x 8x45kg
Side laterals
4x sets a 12 reps 10kg p/hand
Dumbbell Front Raise
4 sets a 12 reps a 8kg p/hand

Vanochtend op gestaan met pijn in de benen en schouders en zelfs nog een restje pijn in de triceps
Af en toe vraag je je af waar je mee bezig bent ?

hahaha, een mooi, verdekt opgesteld plannetje .... hmmm...

Mooie training Grosman! ;)

Je bent bezig met een nog mooier lichaam bouwen dan je nu al hebt. ;)
Ik blijf het super vinden dat je op die leeftijd nog zo hard aan het trainen bent.:)

Gros, de mooiboy :p

Grosje, train je vanavond? Misschien kom ik naar de bokstraining vanavond afhankelijk van hoe het straks met me gaat kwa spierpijn.

Aardig sterke schouders heb je kerel

Grosje, train je vanavond? Misschien kom ik naar de bokstraining vanavond afhankelijk van hoe het straks met me gaat kwa spierpijn.

Ja ik ben er vanavond wel vanaf ca 20.00 uur.
Ik zal wel ff kijken of je mee doet
Dan gluur ik vanaf het balkon (jij staat beneden in de zaal) naar al die zwetende mannen en vrouwen

Sterf zelf ook van de spierpijn in mijn benen en reet.
Vanacht moest ik er ff uit om te pissen
Ik liep als een robot met stijve poten naar de trap (slaap op zolder)
Ik de trap af naar beneden naar de plee :) auw auw en daarna weer omhoog nog meer auw auw
pffff valt niet mee vandaag

Laatst bewerkt:
:roflol:

Sterkte met bewegen Gros, heb je er al over nagedacht hoe het morgen voelt? :D

:help: sadist
Morgen zal het vast minder zijn
Dit is de 2e dag en dan heb ik altijd het meeste last.
komt wel goed - als ik rustig door de straat strompel vinden ze dat niet raar.
Denken ze ahhhh Opa is weer naar de bejaardengym geweest. :D

Ja maar opa, de ochtend van de derde dag is het bij echt flink goede spierpijn het allerlekkerst!
Misschien helpt het als je morgenochtend voor de tv meedoet met nederland in beweging :roflol: ;)

Terug
Naar boven