- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, onze ladykiller in actie hoor... Zal wel niet toevallig zijn dan dat je armen training deed eh? haha
Lekker afgebeult kerel!![]()
)We nemen gewoon die blessures omdat we er niet zo uit willen zien als onze leeftijdgenoten![]()
![]()
je hebt weer een mooie training neergezet Gros en als je wat liever voor die dames zou zijn dan, gaan ze vast wel weer met jou trainen![]()
nee hoor ik had liever benen en billen met ze gaan trainen.
Moet je je voorstellen dat je de hele tijd naar die kontjes mag kijken zonder dat ze denken wat kijkt die vent toch.
Gisteren dus benen en schouders getraind (zonder dames)
Schuine legpress
12x120 kg / 10x130 kg / 8x140 kg / 8x140 kg
Squat
12x50 kg / 3x 8x80 kg
Daarna heb ik verschillende oefeningen gedaan met de smithmachine
Lunges / squats met de benen heel wijd / Squats met de benen een stap naar voren. tot dat mijn benen vol zaten.
Ik liep daarna een trapje af en voelde toen al dat ik het goed gedaan had.
Bijna kramp
Daarna Schouders
Schoulder barbell press
12x25kg /3x 8x45kg
Side laterals
4x sets a 12 reps 10kg p/hand
Dumbbell Front Raise
4 sets a 12 reps a 8kg p/hand
Vanochtend op gestaan met pijn in de benen en schouders en zelfs nog een restje pijn in de triceps
Af en toe vraag je je af waar je mee bezig bent ?

Grosje, train je vanavond? Misschien kom ik naar de bokstraining vanavond afhankelijk van hoe het straks met me gaat kwa spierpijn.
auw auw en daarna weer omhoog nog meer auw auwJa maar opa, de ochtend van de derde dag is het bij echt flink goede spierpijn het allerlekkerst!
Misschien helpt het als je morgenochtend voor de tv meedoet met nederland in beweging![]()
![]()