critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al jaren energie voor de training, denk niet dat het minder gaat worden.
Denk zelf dat ik nog wel blijf groeien als ik iets minder eet. OK minder snel misschien maar ik heb de tijd, ik ben nog jong![]()
Zit nu in de 7e week van dit schema en heb besloten dat ik eind volgende week (na 8 weken) stop.
Ik wil toch weer mijn buik wat in shape hebben.
Ik heb 2 spijkerbroeken waarbij mijn knoop zowat er af knalt en het voelt gewoon niet lekker aan ondanks dat ik zie dat ik aan massa win.
Dus deze week en volgende week ga ik nog even door met mijn voeding en daarna ga ik het weer iets afbouwen. Qua trainen blijf ik nog even doorgaan want dat gaat goed.
Denk dat ik dat ook doe!
Eiwitten at ik toch al veel maar ben er meer koolhydraten bij gaan nemen en dat merk ik.
Ben niet eens zoveel meer gaan eten en dat blijkt ook wel want de laatste weken kom ik ook niet veel meer aan.
Heb af en toe ook zo'n opgeblazen gevoel en zit dan met tegenstrijdige gevoelens. Doorgaan/stoppen/doorgaan/stoppen.
2 maanden bulken is voor mij nu even genoeg, ik moet het er ook weer af kunnen krijgen.
Nice going Gros, idd, je borst wordt sterker maat.. maar euhhh, 1,5 keer 90?
garrapie, hard gewerkt man! Karma komt eraan maat!

+1 helemaal mee eens!Tis idd ook echt belangrijk dat je je er prettig bij voelt vind ik. Als je je vet of opgeblazen voelt, en er niet happy van wordt om te bulken, dan is dat een prima reden om toch voor de langzamere manier te kiezen ipv 'echt bulken'.
ik weet het niet

Ok nou dan ben ik bijna een kwal
Besta ik hoofdzakelijk uit water![]()
Goed dat je die laatste verklarende zin erbij hebt gedaan

Ja, en als ik stop met creatine dan moet dat water er weer uit
dan ben ik weer een zeikerd