Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

zeer nette fysiek.

proficiat kerel

Heb al jaren energie voor de training, denk niet dat het minder gaat worden.
Denk zelf dat ik nog wel blijf groeien als ik iets minder eet. OK minder snel misschien maar ik heb de tijd, ik ben nog jong :)

zo is dat gros. je kan clean ook enorm door groeien hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Had geen zin in benen (doe ik Zaterdag weer)
Gisteren Borst / Triceps gedaan

Moest weer beginnen met schuin bankdrukken omdat de rest bezet was ;(
12x50kg / 10x60kg / 8x70 kg / 8x70kg
Daarna Bankdrukken
8x70 kg / 6x80kg / 6x80 kg / 1.5x kg 90kg
(jammer had geen spotter en de laatste tel ik niet want die liet ik niet ver zakken)
Dumbbell flyes
12x14kg / 12x18kg / 8x20kg / 8x20kg

Dippen tussen 2 bankjes met schijf 20kg op de schoot
4x16 reps gedaan
Dumbbell extention 2 armen 1 gewicht
4 sets 12reps 20kg
Triceps pushdown touw
4 sets 20kg

Borst wordt sterker
Denk dat als ik gewoon was begonnen met bankdrukken dat ik wel iets meer keren 90kg had kunnen drukken
Lekkere training dus

• Like
Waarderingen: Sue
Zit nu in de 7e week van dit schema en heb besloten dat ik eind volgende week (na 8 weken) stop.
Ik wil toch weer mijn buik wat in shape hebben.
Ik heb 2 spijkerbroeken waarbij mijn knoop zowat er af knalt en het voelt gewoon niet lekker aan ondanks dat ik zie dat ik aan massa win.
Dus deze week en volgende week ga ik nog even door met mijn voeding en daarna ga ik het weer iets afbouwen. Qua trainen blijf ik nog even doorgaan want dat gaat goed.

Denk dat ik dat ook doe!
Eiwitten at ik toch al veel maar ben er meer koolhydraten bij gaan nemen en dat merk ik.
Ben niet eens zoveel meer gaan eten en dat blijkt ook wel want de laatste weken kom ik ook niet veel meer aan.
Heb af en toe ook zo'n opgeblazen gevoel en zit dan met tegenstrijdige gevoelens. Doorgaan/stoppen/doorgaan/stoppen.:mad:
2 maanden bulken is voor mij nu even genoeg, ik moet het er ook weer af kunnen krijgen.

Tis idd ook echt belangrijk dat je je er prettig bij voelt vind ik. Als je je vet of opgeblazen voelt, en er niet happy van wordt om te bulken, dan is dat een prima reden om toch voor de langzamere manier te kiezen ipv 'echt bulken'.

Nice going Gros, idd, je borst wordt sterker maat.. maar euhhh, 1,5 keer 90? :roflol:

garrapie, hard gewerkt man! Karma komt eraan maat!

Grosje wordt sterker! :D :thumb:

Nice going Gros, idd, je borst wordt sterker maat.. maar euhhh, 1,5 keer 90? :roflol:

garrapie, hard gewerkt man! Karma komt eraan maat!

Ja kon net 1 goede rep maken en de 2e was maar half :D
Ik liet de stang zakken en halverwege moest ik al weer uitstoten.
Nou dat ging maar net.
Dacht na de 6x 80 kg dat ik er ook wel 3 of 4 reps met 90kg kon maken
Helaas was ik toch ff wat zwakker dan gehoopt.

Tis idd ook echt belangrijk dat je je er prettig bij voelt vind ik. Als je je vet of opgeblazen voelt, en er niet happy van wordt om te bulken, dan is dat een prima reden om toch voor de langzamere manier te kiezen ipv 'echt bulken'.
+1 helemaal mee eens!

En tijd zat inderdaad! Sterk en jong lichaam, hoppa - waarom zou het heel snel moeten?

Vandaag helemaal geen zin om te trainen, waarom??? ik weet het niet
Ben toch gegaan 9.30 in de Gym

Benen
Squaten in de smith machine
12x50kg /12x60kg/8x80kg/8x85kg /4x90kg
Horizontal Legg press
12x130kg /10x160kg /8x190kg/8x210kg/6x230kg PR (zwaarder kon het apparaat niet)
Lunges met 14kg p/hand - per been om en om uitgestapt
2x12reps/2x10reps/2x10reps/2x10 reps

Schouders
Schoulder press barbell
12x30kg /8x40kg /8x45 kg/6x50kg PR pfffff die laatste was zwaar
Side laterals
4x sets a 12 reps 10kg p/hand
Dumbbell Front Raise
4 sets a 12 reps a 8kg p/hand

Shrugs
4 sets 8 reps
2 dumbbells 30kg p/hand

75 minuten bezig geweest
Achteraf viel het toch weer mee voor iemand die geen zin had om te trainen.
Ben gewoon niet zo'n fan van benen trainen maar ik weet dat het nodig is.

Ook mijn benen en schouders zijn sterker geworden 230 kg legg press heb ik nog nooit gekund
en 50 kg schoulder press heb ik eigenlijk ook nog nooit gedaan.
Mijn buik groeit maar mijn kracht ook :)

Laatst bewerkt:
Je ziet het grosje het is een soort keuze die je maakt, gaan zoals nu en groeien, of op de oude voet verder en strak en droog blijven. Probeer een midden weg te vinden zodat je toch nog progressie maakt, ik denk dat je het moet zoeken in meer cardio minder herhalingen(max8x) en je voeding toch aanhouden zoals je in het begin hebt gedaan. Het is best mogelijk om met de juiste dicipline(die jij zeker hebt) een stijgende lijn te houden en toch die broodjes onder controle te houden. Je kunt ook proberen na een paar maanden eens te gaan cutten, zodra je weer tevreden bent ga je weer verder, kwestie van voeding en schema omgooien. Je zal zien dat het sneller gaat dan je nu denkt. Als je dat door hebt weet ik zeker dat je in de winter maanden gaat bulken en tegen de zomer als je buik weer zonlicht ziet sta je weer scherp.

Anyway succes kanjer.;)

Nice!

écht nette progressie hoor...!!!
En je weet ondertussen hoe je moet cutten, dus daar kun je alleen maar profijt van hebben... ;)

Vanochtend vroeg na het douchen gewogen (nog niets gegeten of gedronken) en ik woog 75 kg
Snap er niets van, vorige week woog ik nog 73.5kg en nu weer 75kg
Ben nu wel een week of 2 bezig met Creatine Ethyl Esther en daar merk ik van dat ik kracht toename heb.
Of dat van de creatine is? van creatine wordt je niet echt sterker maar je kan wel meer reps maken zeggen ze.
Maar goed 1.5 kg zwaarder in 1 week dat moet ook de creatine zijn of ik heb me vorige week verkeken bij het wegen.

Creatine houdt vocht vast - 2kg is niet raar ;)

Zou kunnen Dwarf
Maar vond 2kg aan vocht zo veel voor 1 week.

Kan makkelijk ik heb ik ook na een refeed.

Ok nou dan ben ik bijna een kwal
Besta ik hoofdzakelijk uit water ;)

Ja, en als ik stop met creatine dan moet dat water er weer uit
dan ben ik weer een zeikerd

Precies, dat zijn jouw woorden :engel:

Terug
Naar boven