AndroidHealthClinic

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Ja bijna alles op 1 plek gedaan om de snelheid er in te houden.
Lunges zijn gewoon klote oefeningen die vooral als je al moe bent een hoop coordinatie en concentratie van je verlangt
1 van die meiden viel zelfs achterover op haar (lekkere) kont. hahaha ze was gewoon te moe

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Ja dat opstappen is bijna cardio he, zo zwaar is dat als je veel reps doet :zweet:
Ook wel eens lekker, een andere 'vorm' van zwaar, t.o.v. de manier waarop squats zwaar zijn zeg maar.

het zweet brak me uit
Ik verzin zelf de volgorde en de oefeningen en dit was een heftige

Nog ff gros, kan je centjes verdienen als PT! ;)

Ok ik had beloofd om nog wat foto's te plaatsen
Ik heb even genoeg gebulkt (mijn buikspieren zie ik niet meer) en ga een tijdje weer rustig aan doen met het eten.

Eerste foto is mijn rug op dit moment (ontspannen)
Tweede foto is mij voorzijde op dit moment (ontspannen)
Derde foto is mijn begin 8 weken geleden.

Laatst bewerkt:
Nog even het volledige plaatje met de beentjes erbij.
Sorry mannen mijn achterkant is niet zo spannend als die van Cecile :)

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Wat nog rest zijn de metingen na 8 weken

Gewicht rond de 75kg (8 weken gelden 70 kg)

Omvang
op borsthoogte - WAS 102 cm rust / NU 109 rust
op buik/navelhoogte - WAS 85 cm / NU 86.5cm
biceps aangespannen - WAS Links 33.5 cm NU 34.7 cm / WAS Rechts 35 cm NU 36 cm
bovenbeen aangesp - WAS Links 55 cm NU 57.5 / Rechts WAS 54 cm NU 56.5 cm
Kuiten - beiden WAS 37 cm NU 37.5

Tja is dat veel?
Ik weet het niet?
Maar ik ben in ieder geval wel sterker en groter geworden

Laatst bewerkt:
Lekker gebulkt grosje, je pecs, lats en zelfs traps zijn serieus verbeterd :thumbs:
Maar je heb gelijk, tis weer tijd rustig aan te doen met het eten!
(ik ben ook net een weekje klaar met bulken hoor, nu al spijt en direct terug extreem gaan cutten) :P

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Sorry mannen mijn achterkant is niet zo spannend als die van Cecile :)

Klopt, maar die van mij ook niet hoor ;)

Ja joh ik twijfel elke keer.
Moet ik door gaan en spier winnen maar dan ook vet op mijn buik?
Ik wil gewoon mijn buikspieren nog een beetje blijven zien en dat merk je met bulken (het wordt snel minder).
Nee ik kies er nu even voor om wat rustiger aan te doen en mijn voeding weer naar het normale niveau terug te brengen zodat ik langzaam weer iets droger wordt (of zo blijf) Daarna( na de winter) ga ik weer cutten om weer van de zomer droger te staan.

Qua training blijf ik gewoon door gaan en hoop ik op meer iets spierwinst en daardoor ook iets droger te worden.
We zullen zien wat ik er van bak :)

Hoi Grosje,

Bedankt en succes!!!!

Gr Kaza

Nog ff gros, kan je centjes verdienen als PT! ;)

Joh ik vind dit gewoon leuk om te doen en zolang ik het idee heb dat de dames het ook leuk vinden dan geniet ik er ook van. Ik zeg altijd dat ik aan het eind betaalt wordt met een mooie glimlach

Ja joh ik twijfel elke keer.
Moet ik door gaan en spier winnen maar dan ook vet op mijn buik?
Ik wil gewoon mijn buikspieren nog een beetje blijven zien en dat merk je met bulken (het wordt snel minder).
Nee ik kies er nu even voor om wat rustiger aan te doen en mijn voeding weer naar het normale niveau terug te brengen zodat ik langzaam weer iets droger wordt (of zo blijf) Daarna( na de winter) ga ik weer cutten om weer van de zomer droger te staan.

Qua training blijf ik gewoon door gaan en hoop ik op meer iets spierwinst en daardoor ook iets droger te worden.
We zullen zien wat ik er van bak :)

staat je goed meer massa.. en buikspieren heb je best nog ;) well done!:thumb:

Bedankt lieverd
Je maakt mijn dag weer goed :)

Zo, Grosmans! Dat ziet er goed uit kerel! Karma is onderweg naar je!

Goedemorgen Grosje :)

Daar ben ik weer, als het goed is word ik nu weer vanzelf geabboneerd op je logje..dus dat zit wel snor. ;)

Je bent lekker bezig geweest, idd meer massa. Ik kan wel begrijpen dat je het wat rustiger aan wilt doen omdat...helaas vetmassa sneller tevoorschijn komt dan die mooie blokjesbuik van je :). Ach je kan altijd nog terug gaan naar een real bulk als je merkt dat je blijft hangen ook qua kracht. Maar zo te lezen voel je je een stuk sterker en je gewichten zien er ook goed uit! :D

Have a nice day! :)

Hey PilatusMeisje leuk dat je ff post
Wil best door gaan hoor met het bulken maar als je 47 bent dan gaat al dat extra gewonnen vet er niet meer zo makkelijk van af vrees ik.
Ik moet dan gewoon te veel cardio doen om het allemaal weg te krijgen en dat is niet mijn sterkste punt meer.
Kracht is inderdaad iets meer en ik zelf vind ook dat ik duidelijk massa gewonnen heb en niet alleen vet.
8 weken bulken is niet lang maar ik denk dat het toch voldoende kan zijn om iets in fysiek te veranderen.

2 maanden cleanbulk, 1 maand cut en dat blijven cyclen een idee voor je?

Ey Gros,

Respect man, ziet er goed uit, leuke gains en ook nog natural.
Je 6-pack is nog goed zichtbaar, ben je minder droog geworden? Kan het niet zo heel goed beoordelen.

Ja ik heb best een aardige pens gekregen (is ook gedeeltelijk vocht)
Denk dat het ook de leeftijd is
Ik sla mijn vet allemaal rond mijn navel en onderrug op (jawel de bekende zwemband)
Kijk zo recht voor de spiegel ziet het er best aardig uit maar als je van de zijkant kijkt dan is het niet strak meer.
Mijn bovenste abs zie je dus nog wel en de rest van mijn lichaam is ook nog redelijk droog. Maar die zwemband die wil ik voor de zomer wel weer weg hebben (ik kan al zwemmen zonder bandjes)

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

2 maanden cleanbulk, 1 maand cut en dat blijven cyclen een idee voor je?

Tja dat zou wat kunnen zijn
Ik merkte dat ik in de eerste maand gewoon heel snel ging (1kg p/week)
en daarna werd het minder.
Denk alleen niet dat ik ook weer zo snel can cutten
Voorlopig ga ik ff rustiger aan doen met eten maar niet echt cutten

Voorlopig ga ik ff rustiger aan doen met eten maar niet echt cutten
Wat in mijn log ook constant geroepen wordt: KEUZES!
Je kunt niet rustiger aan doen, want dat win je geen spiermassa en verlies je geen vet...

Kiezen jongen: spieren winnen (verder bulken, netjes clean) of cutten (houd die zwemband in toom).

Je kan ook op behoud eten en zwaar trainen
Dan zal je toch langzaam aan iets droger worden.

Je kan ook op behoud eten en zwaar trainen
Dan zal je toch langzaam aan iets droger worden.
Misschien dat het jou lukt, mij is het absoluut niet gelukt (en dat met een FLINK vetpercentage).
...maar als het je lukt... iig succes!

ik klooi gewoon ff een paar weken aan en dan ga ik weer een strak plan maken
Denk dat het dan wel weer cutten wordt

Terug
Naar boven