- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Grosje, hoe gaat ie?Vanochtend vroeg na het douchen gewogen (nog niets gegeten of gedronken) en ik woog 75 kg
Snap er niets van, vorige week woog ik nog 73.5kg en nu weer 75kg
Ben nu wel een week of 2 bezig met Creatine Ethyl Esther en daar merk ik van dat ik kracht toename heb.
Of dat van de creatine is? van creatine wordt je niet echt sterker maar je kan wel meer reps maken zeggen ze.
Maar goed 1.5 kg zwaarder in 1 week dat moet ook de creatine zijn of ik heb me vorige week verkeken bij het wegen.
Zou kunnen Dwarf
Maar vond 2kg aan vocht zo veel voor 1 week.

Tja weet alleen nog niet of ik er nu blij mee moet zijn?
Zal dit weekend een foto maken en meten
Dan hebben jullie weer wat om te beoordelen
O en Kwark was het leuk in Germany?

Tja weet alleen nog niet of ik er nu blij mee moet zijn?
Zal dit weekend een foto maken en meten
Dan hebben jullie weer wat om te beoordelen
O en Kwark was het leuk in Germany?

Zo lekker zal je maar gebeuren.
Ik neem aan dat je nog even verhaal ben gaan halen bij de garage?
Gisteren met vrouw en kids naar de Efteling geweest en was laat thuis dus niet getraint
Misschien dat ik vanavond nog ga (ff snel een korte training) en anders pas Zaterdag weer.

Daarna 4 sets roemeense deadlift en als afsluiter 4 sets LungesVanochtend een snelle training afgewerkt.
Had de twee dames weer op bezoek en ze konden maar een uurtje.
9 uur sharp in de gym dus.
Eerst 4 sets squaten, daarna 4 sets op en af stappen (elk been 10x) van een bankje met gewichten in je handen. Shit dat was zwaar, stond te hijgen als een paard maar gelukkig niet alleenDaarna 4 sets roemeense deadlift en als afsluiter 4 sets Lunges
45 minuten hebben we er over gedaan. Nog even de schouders er bij getraind en toen was het uurtje voorbij. De dames (en ik) waren moe en het was weer een pittige leuke training. Maandag weer meer tijd en dan Borst Triceps en Buik.