Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

Haha gaat weer helemaal nergens over:D

• Topic Starter Topic Starter
Het heeft inderdaad helemaal niets met trainen te maken.
Vanavond maar weer aan het ijzer.
Heb nog een beetje spierpijn in de beentjes en glutes maar het valt me mee na mijn PR training van zaterdag.
Denk dat ik vanavond maar weer Rug/Biceps/Buik ga doen
Heb er zin in.

De training van vandaag

Rug
4 sets 10 reps optrekken brede grip handpalmen naar buiten
Latt pully stang op borst
10x60kg / 8x70kg / 8x80kg / 4x90kg
Seated cable row
12x50kg/3x 8repsx60kg
BOR
8x60kg/3x8 reps 70kg
Dumbbell row
12x20kg / 3x8reps 26kg

Biceps
Dumbbell curl
8 reps 14 kg p/hand / 3x8reps 16kg p/hand
cable curl stang
4x 8 reps 25kg
cable crossover voor biceps
4x 25 kg p/hand

stil hoor :(

:wave: Dag Grosje, hoe gaat ie?

Vanochtend vroeg na het douchen gewogen (nog niets gegeten of gedronken) en ik woog 75 kg
Snap er niets van, vorige week woog ik nog 73.5kg en nu weer 75kg
Ben nu wel een week of 2 bezig met Creatine Ethyl Esther en daar merk ik van dat ik kracht toename heb.
Of dat van de creatine is? van creatine wordt je niet echt sterker maar je kan wel meer reps maken zeggen ze.
Maar goed 1.5 kg zwaarder in 1 week dat moet ook de creatine zijn of ik heb me vorige week verkeken bij het wegen.

Creatine houdt vocht vast - 2kg is niet raar ;)

Zou kunnen Dwarf
Maar vond 2kg aan vocht zo veel voor 1 week.

Zou best kunnen dat een groot deel (of alles) van die 2 kg idd van de creatine komt. Sommige mensen houden meer vocht vast dan anderen als ze creatine gebruiken, maar ik hoor/lees idd best vaak dat 1-2 kilo helemaal niet gek is.

Hey grosje, gaat lekker he?
Je bent zo'n 6 weekjes bezig toch? 5kg gainen in 6 weken is best goed, vooral als hier minimale aan vet bijgekomen is!
Ga zo verder man :thumbs:

Nice, nice, nice Grosmans! Vind je DB rows na de BOR niet een beetje dubbelop?

Hard gewerkt, dat wel weer ;)

Gelukkig heb ik weer berichtjes - waar zaten jullie nou ? :)

Tja BOR en dumbbell Row was misschien wel een beetje over the top maar had gewoon zin in een lekkere zware training (en het viel me nog mee)

Ben nu 8 weken bezig en tijdens de contest was ik 68kg nu 75kg
De eerste 2 kg heb ik in de vakantie al er bij gekregen de rest met het bulken.
Laten we maar hopen dat die extra kg met weinig vet is, ik kan het niet goed inschatten.
Vocht zal het zeker ook zijn door de creatine.

Ik hoop voor je dat het grootste aandeel spiermassa is :)
Je gaat nu zeker weer snel meten hè?

WOW kerel, goed man!

Maar euhhh... als je wil weten waar ik was, had je ff in me logje kunne kijkeh.... ;)

Goed zoveel aankomen in die korte tijd.. in de vakantie lukt 2 kg wel maar daarna nog 5 !!

Tja weet alleen nog niet of ik er nu blij mee moet zijn?
Zal dit weekend een foto maken en meten
Dan hebben jullie weer wat om te beoordelen

O en Kwark was het leuk in Germany?

Tja weet alleen nog niet of ik er nu blij mee moet zijn?
Zal dit weekend een foto maken en meten
Dan hebben jullie weer wat om te beoordelen

O en Kwark was het leuk in Germany?

Jaah joh, dat wat wel leuk, alleen ik ben aan de dood ontsnapt. Ik ben mijn linker voorwiel verloren tijdens de rot :eek:

Kort geleden is de auto in reparatie geweest + APK, ik vermoed dat dit wiel niet goed is aangedraaid....

Zo lekker zal je maar gebeuren.
Ik neem aan dat je nog even verhaal ben gaan halen bij de garage? :)

Gisteren met vrouw en kids naar de Efteling geweest en was laat thuis dus niet getraint
Misschien dat ik vanavond nog ga (ff snel een korte training) en anders pas Zaterdag weer.

Zo lekker zal je maar gebeuren.
Ik neem aan dat je nog even verhaal ben gaan halen bij de garage? :)

Gisteren met vrouw en kids naar de Efteling geweest en was laat thuis dus niet getraint
Misschien dat ik vanavond nog ga (ff snel een korte training) en anders pas Zaterdag weer.

Tuurlijk, hij belt vanaaf terug met een oplossing, dat ding staat nog bij de ADAC in Duitsland...

ah...was ut leuk?

Ik zie ze wel weer verschijnen Grossie ;)

Ja was erg druk op de Efteling
Dacht dat ik een rustig dagje had uitgekozen maar dat dacht de rest van Nederland ook
Ik heb zo'n pesthekel aan het wachten en dat lullige hokjes lopen.
Nou ja, mijn familie ook weer eens gezien in het land van Laaf
:)
Trainen wordt niets vandaag (te laat thuis en geen zin meer) Zaterdagochtend ben ik weer aan de beurt

Vanochtend een snelle training afgewerkt.
Had de twee dames weer op bezoek en ze konden maar een uurtje.
9 uur sharp in de gym dus.
Eerst 4 sets squaten, daarna 4 sets op en af stappen (elk been 10x) van een bankje met gewichten in je handen. Shit dat was zwaar, stond te hijgen als een paard maar gelukkig niet alleen :) Daarna 4 sets roemeense deadlift en als afsluiter 4 sets Lunges
45 minuten hebben we er over gedaan. Nog even de schouders er bij getraind en toen was het uurtje voorbij. De dames (en ik) waren moe en het was weer een pittige leuke training. Maandag weer meer tijd en dan Borst Triceps en Buik.

lekkah Gros! Die lunges als afsluiter zijn een ware sloper hahaha! Lekker gek die training. Prettig weekend kerel :thumbs:

Karma voor jou! (zodra ik weer kan geven, want hij is leeg :()

Vanochtend een snelle training afgewerkt.
Had de twee dames weer op bezoek en ze konden maar een uurtje.
9 uur sharp in de gym dus.
Eerst 4 sets squaten, daarna 4 sets op en af stappen (elk been 10x) van een bankje met gewichten in je handen. Shit dat was zwaar, stond te hijgen als een paard maar gelukkig niet alleen :) Daarna 4 sets roemeense deadlift en als afsluiter 4 sets Lunges
45 minuten hebben we er over gedaan. Nog even de schouders er bij getraind en toen was het uurtje voorbij. De dames (en ik) waren moe en het was weer een pittige leuke training. Maandag weer meer tijd en dan Borst Triceps en Buik.

Ja dat opstappen is bijna cardio he, zo zwaar is dat als je veel reps doet :zweet:
Ook wel eens lekker, een andere 'vorm' van zwaar, t.o.v. de manier waarop squats zwaar zijn zeg maar.

Terug
Naar boven