- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 maanden cleanbulk, 1 maand cut en dat blijven cyclen een idee voor je?
kun je beter 2 maanden clean bulken en 3 maanden cutten
Geloof me, ik kan het weten 
Ey Gros,
Respect man, ziet er goed uit, leuke gains en ook nog natural.
Je 6-pack is nog goed zichtbaar, ben je minder droog geworden? Kan het niet zo heel goed beoordelen.
, alles kits?Ja ik heb best een aardige pens gekregen (is ook gedeeltelijk vocht)
Denk dat het ook de leeftijd is
Ik sla mijn vet allemaal rond mijn navel en onderrug op (jawel de bekende zwemband)
Kijk zo recht voor de spiegel ziet het er best aardig uit maar als je van de zijkant kijkt dan is het niet strak meer.
Mijn bovenste abs zie je dus nog wel en de rest van mijn lichaam is ook nog redelijk droog. Maar die zwemband die wil ik voor de zomer wel weer weg hebben (ik kan al zwemmen zonder bandjes)
Sterkte met dat six-pack terug halen! 
Goed gedaan Grosmans! Maar volgens mij kan je beter met banken beginnen bro![]()

) zweet staat gelijk op mijn kop
Als je te horen krijgt dat je 'aan de anabolen zit' dan zou ik dat opvatten als compliment hoor!
Vierkant = spier, dik = tja... dat wist je toch al?
En volgens mij valt het nog best mee...
Als je te horen krijgt dat je 'aan de anabolen zit' dan zou ik dat opvatten als compliment hoor!
Vierkant = spier, dik = tja... dat wist je toch al?
En volgens mij valt het nog best mee...
zegen ze nou nooit van mij 
Tja kan die opmerking over anabolen ook als compliment zien.
Ze weten niet eens waar ze het over hebben.
ben tevreden over mijn resultaat van het bulken, buikie mag wel weer wat strakker maar ja dat hoort er bij (komt weer goed)
maar wel dat hij meteen ook denkt dat zoiets niet haalbaar is als je er hard voor werkt.
. Nooit verwacht toen ik het nog niet deed.hahaha ja ik zat gewoon hier te vaak op BB
Nee het is gewoon wel terecht van de baas maar ook jammer
Ik kan zelfs niet in de pauze erop en dat is wel klote

Fitness FTW! Is zelfs nog beter dan DBB..!!! (maar niet veel natuurlijk..)In je pauze ook niet is echt wel shit...
Eis bedrijfsfitness!![]()