XXL Nutrition

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Tja klote hoor, ik mis het wel.
Maar goed er wordt ook nog getraind
Vandaag klote training gehad :(
Zou met 2 meiden gaan trainen, komen ze een half uur te laat en dan gaan ze ook nog iets anders trainen als wat we zouden doen. Tja vind het best dat ze alleen willen trainen maar geef dat dan even van te voren aan dan kan ik gewoon mijn ding doen
Halverwege wilde ze toch weer mee doen met buik.
OK de bedoeling was rug biceps buik en dat werd nu rug en buik

Rug
4 sets 10 reps optrekken brede grip handpalmen naar buiten
Latt pully stang op borst
10x60kg / 8x70kg / 8x80kg / 4x90kg
Seated cable row
4x 8repsx60kg
Dumbbell row
12x24kg / 10x26kg /8x28kg / 6reps 30kg

Buik
Machine Crunch
40kg 4x12 reps
Daarna op bankje zitten rug los en benen omhoog
10kg schijf voor je houden en dan maar draaien (soort stokdraaien)

Laatst bewerkt:
Fitness FTW! Is zelfs nog beter dan DBB..!!! (maar niet veel natuurlijk..)

Beter iets dan niets :D

Tja klote hoor, ik mis het wel.
Maar goed er wordt ook nog getraind
Vandaag klote training gehad :(
Zou met 2 meiden gaan trainen, komen ze een half uur te laat en dan gaan ze ook nog iets anders trainen als wat we zouden doen. Tja vind het best dat ze alleen willen trainen maar geef dat dan even van te voren aan dan kan ik gewoon mijn ding doen
Halverwege wilde ze toch weer mee doen met buik.
OK de bedoeling was rug biceps buik en dat werd nu rug en buik

Rug
4 sets 10 reps optrekken brede grip handpalmen naar buiten
Latt pully stang op borst
10x60kg / 8x70kg / 8x80kg / 4x90kg
Seated cable row
4x 8repsx60kg
Dumbbell row
12x24kg / 10x26kg /8x28kg / 6reps 30kg

Buik
Machine Crunch
40kg 4x12 reps
Daarna op bankje zitten rug los en benen omhoog
10kg schijf voor je houden en dan maar draaien (soort stokdraaien)

Behoorlijk irritantie als je wat afspreekt, vooral als je dan je eigen training om gaat gooien :( Alsnog lekker getraind toch?

hahaha, casanova :roflol: toch gezellig ge-buikt ;)

Ja joh de oude casanova werd ff op zijn plek gezet.
Tja had er ff mijn buik van vol :)
Heb vandaag er nog 1 over gesproken en ze waren bang dat ik boos was omdat ze te laat waren. Nou ja, ik boos (ben de goedheid zelf :) )
Toch nog wel aardig getraind (voel in ieder geval mijn spieren in mij rug)

Grosje, het is juist de kunst om vrouwen te laten wachten op jou ... maar die wijsheid heb jij ook wel ongetwijfeld :D

Toch denk ik niet dat jij het in je hebt om die meiden zo streng toe te spreken, maar het moet natuurlijk geen habit van ze worden ;)

Veel succes met je trainingen, kerel!

Nee mij maak je niet zo snel boos zodat ik echt uit mijn dak ga.
Nee ik heb heel netjes gezegd dat ik voortaan gewoon ga trainen en als ze nog interesse hadden dan hoorde ik het wel. Ik begreep best dat ze soms even geen zin hadden om met mij te trainen. Ik heb mijn eigen schema en zou niets meer afspreken. Ik kreeg gelijk antwoord dat ze zo graag met mij wilden trainen enz enz....
Ik merk het wel, ga er in ieder geval niet meer op wachten (ook al zijn ze leuk)

Nee mij maak je niet zo snel boos zodat ik echt uit mijn dak ga.
Nee ik heb heel netjes gezegd dat ik voortaan gewoon ga trainen en als ze nog interesse hadden dan hoorde ik het wel. Ik begreep best dat ze soms even geen zin hadden om met mij te trainen. Ik heb mijn eigen schema en zou niets meer afspreken. Ik kreeg gelijk antwoord dat ze zo graag met mij wilden trainen enz enz....
Ik merk het wel, ga er in ieder geval niet meer op wachten (ook al zijn ze leuk)

Groot gelijk, je moet niet blijven wachten op ze terwijl jij deze 2 dames een gunst doet. Misschien andersom ook wel een beetje ;) :p maar... dat daardoor je eigen training in de soep loopt is niet cool :(.

Balen ook van je werk dat ze het geblockt hebben, maar ja idd ook wel begrijpelijk. Maar ze konden misschien ook wel gewoon een waarschuwing geven en laten weten dat je het alleen in je eigen vrije tijd mag bezoeken (pauze bijv.).

He Grosje,
Ik ben de komende tijd wat minder online, maar kom nog wel eens koekeloeren :) Fijn weekend alvast!

Vanochtend Benen en schouders gedaan
Had moeite om mijn bed uit te komen, regen regen en regen en mijn bedje was warm :)
9.15 toch in de sportschool en begonnen met de benen
Squaten
12x30kg / 12x50kg / 8x70kg / 8x80kg
schuine legg press
12x80kg /8x110kg /8x110kg / 8x110kg
Romeinse deadlift voor de hams
4x 12x30kg
Legg extention
4x8 reps 25kg

Schouders
barbell schoulder press
12x 20kg / 10x30kg /10x40kg / 8x45kg
side raises
4x 12 reps 10kg
front raises
4x12 reps 8kg

Voor wie het intreseerd!!!
Gisteren nog getraind, Borst en Triceps

Bankdrukken
12x50/10x60/8x70/4x80/10x60/12x50
Schuin bankdrukken
12x40kg/12x50kg/10x60kg/6x65kg
Peckdeck
12x45/10x50/10x50/8x50kg
Cable cross
12x30kg/10x35/10x35/6x40kg

Triceps
Triceps pushdown stang
4 sets 25kg
Dippen tussen 2 bankjes 4x20 reps gedaan

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier Grosmans! Vergis ik me nou, of gaat het steeds beter met banken?

Nice going kerel ;)

ja ja.. vrouwen he... nouja... mannen ook wel... of eum... zekere personen. Ach weet je, zolang je training maar effectief is en er niet onder lijdt. Zeg... heb je de laatste tijd nog foto's gemaakt? Ben wel benieuwd hoe je er inmiddels voorstaat...?

nee nog geen foto's gemaakt
Vind ook niet dat ik er beter of anders uit zie
Ben inmiddels wel 73 kg dus ongeveer 1 of 1.5 kg kwijt maar volgens mij vocht.
Zat ook even zonder whey
Vandaag nieuwe pot ontvangen samen met WMS van sportfood
Dat werkte goed de eerste maand
Alleen de babyvoeding en de extra boterhammen laat ik ff zitten
Ik groei wel lekker van meer voeding maar op de verkeerde plek (en dat willen we niet he?)

Vandaag Rug en Biceps gedaan
RUG
6 sets optrekken (ongeveer 50 reps totaal)
BOR
12x50kg /10x60kg /8x70kg/8x75kg
Toen voorover op een schuin bankje en 2 dumbbells a 18kg opgetrokken
4 sets a 10reps

Biceps
Barbell curl
4sets 10reps 25kg
Biceps
cable curl stang
4x 10 reps 25kg
Dumbbell curl zittend op bankje met schuine rug
4x8 reps 12 kg p/hand
cable crossover voor biceps
4x 20 kg p/hand

Laatst bewerkt:
Heb je ondertussen nog met de vrouwen getraind?
Balen dat je eigen training toen in de soep is gelopen.
Gaat het goed met trainen?

Nou ik hou mjn eigen schema gewoon aan en train zo hard als ik kan
Heb nu weer extra Whey en ik voel me lekker.
Ben niet echt met een doel aan het trainen, wil gewoon even t/m december zwaar trainen en op behoud eten. Daarna ga ik weer proberen wat cardio toe te voegen en weer beachproof te raken :)

Probleem met die vrouwen is dat niet iedereen zo fanatiek is als wij dat hier zijn.
Ik moet zeggen dat de krullebol (jij hebt haar gezien) wel sterk is en pit heeft. Ze traint graag met mij omdat ik haar goed laat trainen. Ik denk dat zij de potentie heeft om zelfs op het podium te komen als ze dat zelf zou willen. Jammer genoeg kunnen ze niet altijd trainen maar vergeten ze het wel eens door te geven. Tja ik heb al aangegeven dat ik het leuk vind om ze voor onze sport te motiveren maar dat ik er niet zelf anders door wil gaan trainen.
Als ze mee willen doen (leuk) maar dan wel aan mij aanpassen.

Nou vandaag niet trainen (eigenlijk benen/schouders dag) want ik moet zo op pad voor mijn eigen liefje, ze is morgen jarig en ik moet nog een extra cadeautje kopen.
Tja dat is nu even belangrijker. Mijn beentjes lopen niet weg............ euh vandaag ff wel :)

Hey, gefeliciteerd alvast met je vrouwke! Jaaaaa, extra cadeautjes gaan het vast goed doen!

Idd, lekker eigen weg blijven volgen en als die meiden toevallig een stukkie meelopen en je kunt ze motiveren, leuk, zolang jij niet van je pad af gaat (eeeuuuwwww de symboliek! mag ik een teiltje :p)

Zeg... op welke plekken begin je te groeien dan?

Hey, gefeliciteerd alvast met je vrouwke! Jaaaaa, extra cadeautjes gaan het vast goed doen!

Idd, lekker eigen weg blijven volgen en als die meiden toevallig een stukkie meelopen en je kunt ze motiveren, leuk, zolang jij niet van je pad af gaat (eeeuuuwwww de symboliek! mag ik een teiltje :p)

Zeg... op welke plekken begin je te groeien dan?

Nou toen ik laats jouw glutes foto zag toen groeide ik plaatselijk ............:D
geintje hoor, al was het wel een mooie foto ;)
Nee ben geloof ik overal wel iets gegroeid maar je ziet het zo moeilijk bij je zelf.
We zijn nooit tevreden en daarom zie je bijna geen verbetering, alleen de dingen die je irriteren vallen op - zoals buik.
Ik zal over een weekje weer eens een foto in mijn mappie plaatsen, hebben jullie dames ook weer eens wat oud vlees om naar te kijken :)

Oeh! Oud vlees!

Regelmatig foto's maken (zoals ik: elke maand) helpt wel - zeker als je begin naast eind legt... Ofwel: gaandeweg zie je niet zoveel progressie, maar de foto's naast elkaar liegen niet ;)

Hey Grosje, veel plezier morgen en alvast gefeli!
Je mag heus wel 1 bulkdagje tussendoor hoor ;)

Nou ik ben echt niet aan het cutten nog.
Ik eet gewoon en af en toe snack ik ook lekker
Bulken is leuk maar ik denk toch dat het iets makkelijker is als je nog lekker jong bent en weer makkelijk de kg verliest (moet ik nog meear ff afwachten)
Morgen weer trainen - beentjes schouders dan maar inhalen.
fijn weekend allemaal

Nou ik ben echt niet aan het cutten nog.
Ik eet gewoon en af en toe snack ik ook lekker
Bulken is leuk maar ik denk toch dat het iets makkelijker is als je nog lekker jong bent en weer makkelijk de kg verliest (moet ik nog meear ff afwachten)
Morgen weer trainen - beentjes schouders dan maar inhalen.
fijn weekend allemaal

Ben ik roerend met je eens, lijkt wel of het drie keer zoveel moeite kost.
Ik durf zelf echt geen lange bulkperiode aan, èèn a anderhalve week vind ik wel zat. Daarna zit ik met een kledingprobleem opgezadeld :D

Terug
Naar boven