Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil de woorden "oud vlees" niet meer in je log lezen hoor! Flapdrol!
Leuke verjaardag gehad? Heb je nou uiteindelijk gekocht?

Ik las zoiets al in een vorige post van je "voor wie het interesseert"...denk dat ik maar stop met mijn logje
Heb te weinig bezoekers om het leuk te houden en domweg mijn trainingen er op zetten heeft ook geen zin.
Ik las zoiets al in een vorige post van je "voor wie het interesseert"...
Is erg jammer - want juist met jouw doelen en de moeilijkheden die jij ervaart met bulken maakt dit een interessant log. Juist de ervaringen posten die je hebt buiten de trainingen om zijn het interessantst - jammer dat die juist wat minder te lezen zijn
hint!
Ik zou het jammer vinden wanneer je stopt met je log. Ik post dan niet zoveel hier, maar ik denk dat jij ook niet zoveel hebt aan 'goede training' - en dat soort opmerkingen...
Ga jij maar eerst lekker weer in shape komen. Als je meer spiermassa krijgt maar toch niet lekker in je vel zit, schiet je er ook niets mee op. Als je nu cut en je komt wel weer in shape met extra massa, kan je altijd nog weer bulken.
Fijn weekend Gros!![]()

Toch komen ze best fanatiek over.Probleem met die vrouwen is dat niet iedereen zo fanatiek is als wij dat hier zijn.
Ik moet zeggen dat de krullebol (jij hebt haar gezien) wel sterk is en pit heeft. Ze traint graag met mij omdat ik haar goed laat trainen. Ik denk dat zij de potentie heeft om zelfs op het podium te komen als ze dat zelf zou willen. Jammer genoeg kunnen ze niet altijd trainen maar vergeten ze het wel eens door te geven. Tja ik heb al aangegeven dat ik het leuk vind om ze voor onze sport te motiveren maar dat ik er niet zelf anders door wil gaan trainen.
Als ze mee willen doen (leuk) maar dan wel aan mij aanpassen.

)

Tja, Sta nu wel alles aan te spannen en dan lijkt het al snel droog
Het lijkt bij mij wel dat alle massa die ik win op mijn buik gaat zitten
Er zit zeker een hoop vocht bij want in die paar weken dat ik gestopt ben is mijn middel alweer slanker geworden.
Tja, Sta nu wel alles aan te spannen en dan lijkt het al snel droog
Het lijkt bij mij wel dat alle massa die ik win op mijn buik gaat zitten
Er zit zeker een hoop vocht bij want in die paar weken dat ik gestopt ben is mijn middel alweer slanker geworden.