MuscleMeat

grosje gaat massa bouwen

Ik wil de woorden "oud vlees" niet meer in je log lezen hoor! Flapdrol! :p

Leuke verjaardag gehad? Heb je nou uiteindelijk gekocht?

• Topic Starter Topic Starter
Net benen,buik en schouders getraint
Benen
Squaten met de smith 12x30kg / 12x50kg /8x70kg/8x70kg
Speed Lunges met de smith zonder gewicht (alleen stang)
4x 10xlinks/10x rechts in hoog tempo
Leg Press
12x130kg/10x170kg/8x210kg/8x230kg
liggende hamstring curl
4x 12x30kg
Buik
verschillende oefeningen ca 400 reps totaal
Schouders
Barbell Schoulder press
5 sets 12x30kg
En toen was ik het zat en ben ik lekker naar huis gegaan

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Ik wil de woorden "oud vlees" niet meer in je log lezen hoor! Flapdrol! :p

Leuke verjaardag gehad? Heb je nou uiteindelijk gekocht?

Cd van Robby Wiliams (die kon mijn zoon geven)
Parfum Flower bomb van viktor and rolf (schrijf ik het goed?)
Die parfum was dus echt duur
en s avonds met mijn jonge vlees de normale verwenerij gegeven waar ik ook wat aan heb :) ;)

denk dat ik maar stop met mijn logje
Heb te weinig bezoekers om het leuk te houden en domweg mijn trainingen er op zetten heeft ook geen zin.

denk dat ik maar stop met mijn logje
Heb te weinig bezoekers om het leuk te houden en domweg mijn trainingen er op zetten heeft ook geen zin.
Ik las zoiets al in een vorige post van je "voor wie het interesseert"...
Is erg jammer - want juist met jouw doelen en de moeilijkheden die jij ervaart met bulken maakt dit een interessant log. Juist de ervaringen posten die je hebt buiten de trainingen om zijn het interessantst - jammer dat die juist wat minder te lezen zijn
hint!

Ik zou het jammer vinden wanneer je stopt met je log. Ik post dan niet zoveel hier, maar ik denk dat jij ook niet zoveel hebt aan 'goede training' - en dat soort opmerkingen...

Ik sluit me bij DW aan Gros. Hoe moeten we jou anders in de gaten blijven houden? ;)

Ik las zoiets al in een vorige post van je "voor wie het interesseert"...
Is erg jammer - want juist met jouw doelen en de moeilijkheden die jij ervaart met bulken maakt dit een interessant log. Juist de ervaringen posten die je hebt buiten de trainingen om zijn het interessantst - jammer dat die juist wat minder te lezen zijn
hint!

Ik zou het jammer vinden wanneer je stopt met je log. Ik post dan niet zoveel hier, maar ik denk dat jij ook niet zoveel hebt aan 'goede training' - en dat soort opmerkingen...

Tja mijn moeilijkheid met het bulken is dat het gewoon te snel gaat. Ben vanaf de contest iets van 7 kg aangekomen
Al die kg erbij daar wordt ik bang van. krijg ik het er nog wel af.?
Ik ben geen 18 meer dus ff elke dag een stuk rennen daar herstelt mijn lichaam niet meer makkelijk van, dus vetverbranden is toch een probleem.
Ik vind een mooi fysiek een lichaam die gespierd is maar wel met een mooie buik. Die vette buik maakt mij dood ongelukkig.
Ben nu ook weer begonnen met een korte cut, ik wil binnenkort ook weer mijn cardio gaan oppakken. Dan gaan we zien wat er over blijft van de Bulkmassa
Snap best dat jullie op leukere verhalen zitten te wachten maar mijn leven bestaat alleen uit werken, trainen en slapen.
Bulken als je ouder ben werkt maar kan je daarna dan ook weer in shape komen?
Denk dat dit mijn volgende doel is

Ga jij maar eerst lekker weer in shape komen. Als je meer spiermassa krijgt maar toch niet lekker in je vel zit, schiet je er ook niets mee op. Als je nu cut en je komt wel weer in shape met extra massa, kan je altijd nog weer bulken.

Fijn weekend Gros! :)

Ga jij maar eerst lekker weer in shape komen. Als je meer spiermassa krijgt maar toch niet lekker in je vel zit, schiet je er ook niets mee op. Als je nu cut en je komt wel weer in shape met extra massa, kan je altijd nog weer bulken.

Fijn weekend Gros! :)

+1
We houden je stiekem echt wel in de gaten hoor :knipoog:

Probleem met die vrouwen is dat niet iedereen zo fanatiek is als wij dat hier zijn.
Ik moet zeggen dat de krullebol (jij hebt haar gezien) wel sterk is en pit heeft. Ze traint graag met mij omdat ik haar goed laat trainen. Ik denk dat zij de potentie heeft om zelfs op het podium te komen als ze dat zelf zou willen. Jammer genoeg kunnen ze niet altijd trainen maar vergeten ze het wel eens door te geven. Tja ik heb al aangegeven dat ik het leuk vind om ze voor onze sport te motiveren maar dat ik er niet zelf anders door wil gaan trainen.
Als ze mee willen doen (leuk) maar dan wel aan mij aanpassen.
Toch komen ze best fanatiek over.
Alleen zei die krullenbol dat ze maar 2x per week KT doen en dat is misschien wel wat te weinig.
Die krullenbol was met boksen ook al zo lekker fanatiek.
Als ze zou willen zou ze inderdaad wel aan wedstrijden kunnen mee doen.
Dat is erg jammer van ze.:(
Logisch dat ze zich dan wel moeten aanpassen.
Laat je ze dan ook chinnen? (weet toevallig dat je dat zelf doet :p)

Grosje, niet stoppen met loggen hoor.:(
We moeten wel op je kunnen blijven letten hoe het met je gaat.
Succes met cutten!
Je moet vooral doen waar jij je het beste bij voelt en wat je verstandig lijkt.

Bedankt meiden, ik ben weer blij met de aandacht
Voelde me een beetje eenzaam op mijn eigen topic :)
Ik Zal niet helemaal stoppen maar het bulken is nu echt voorbij.
Zal eens kijken of ik morgen een foto kan plaatsen om aan te geven hoe ik er voor sta.
Mijn sterke punt was toch mijn buik en dat wil ik weer in shape hebben.
Ben echt wel gegroeid op mijn andere spiergroepen dus het bulken was niet voor niets.

en Petra, ja ik laat de dames ook chinnen (vandaag nog laten doen) maar niet op eigen kracht hoor, dat kunnen ze niet.
Wij hebben een machine staan waarmee je jezelf lichter kan maken en dan chin je maar met 25 kg bijvoorbeeld
Zelf doe ik het uiteraard met eigen gewicht en wijde grip en handpalmen van mij af
Zo zwaar mogelijk dus maar wel het beste voor je lats.

Gisteren een full body training gedaan voor het bovenlichaam
ff wat anders dan de normale split
Vanochtend 15 minuten hard gelopen (tja het is niet veel maar het begin is er)
Nu even afwachten of mijn oude blessure waar ik nog steeds last van heb niet opspeeld morgen.
Heb al tijden last van een spier in mijn hamstring of bil, het lijkt soms wel of mijn spier in mijn rechter been korter is. Na een lange rustperiode heb ik na de vakantie mijn beentraining weer opgepakt en het werd niet erger (misschien ietsjes minder zelfs)
Merk dat als ik niets doe met mijn benen dat het niet minder word (rust roest in dit geval)
Maar goed (letterlijk) de eerste stappen naar het cardio begin is weer gemaakt.
Eens kijken of ik dat weer kan uitbouwen in de komende weken.

Blijf je nu UB/LB doen ? of gewoon 1malig.

Ik ben daar nog niet uit
Heb een jaar geleden ook een lange tijd FB gedaan en op zich was dat niet verkeerd
Vind de Split ook wel weer lekker omdat je daar zwaarder kan gaan omdat je langer herstel hebt.
Morgenavond ga ik in ieder geval 2 personen uitleggen hoe FB werkt dus dan zal ik zelf ook mee doen.
1 van die personen wil graag afvallen maar traint eigenlijk hoofdzakelijk benen.
Ik wil ze (ja het zijn de 2 dames) een FB training leren met 12 tot 15 reps per set
Denk dat ik met UB begin 3 oefening a 4 sets rug / 3 oefeningen a 4 sets borst / 1 oefeningen a 4 sets biceps / 1 oefeningen a 4 sets triceps en daarna Buik (28 sets totaal zonder buik)
De LB wil ik 4 oefeningen a 4 sets benen / 4 sets kuiten / 2 oefeningen a 4 sets schouders en weer buik (28 sets totaal zonder buik)
dit moeten ze 3x p/week trainen (dus de ene week 2x ub + 1x lb de andere week andersom)
Mischien pak ik het zelf ook wel op, wie weet?

Laatst bewerkt:
foto's

Zoals al eerder beloofd een aantal foto's zoals ik er nu bij sta
Ben alweer wat droger als de laatste foto's
Ik vind dat ik meer spiermassa hebt gewonnen (nee ik ben niet ineens de hulk)
Vetmassa zit ik niet op te wachten, je ziet er misschien wel buff uit maar het is geen spier

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

jaja grijs he?

Laatst bewerkt:
Ik kom toch ook altijd ff buurten? Je hoeft je niet eenzaam te voelen hoor Grosmans.
Nice pics by the way kerel, damn...

Nice Grosje, zie ook wel dat je idd wat vvm hebt gewonnen, goed gedaan.

Jammer dat je zo 'bang' bent om een beetje extra vetjes aan te komen tijdens het bulken, want het ziet er echt helemaaal niet te vet uit.

Tja, Sta nu wel alles aan te spannen en dan lijkt het al snel droog
Het lijkt bij mij wel dat alle massa die ik win op mijn buik gaat zitten
Er zit zeker een hoop vocht bij want in die paar weken dat ik gestopt ben is mijn middel alweer slanker geworden.

Er zit zeker een hoop vocht bij want in die paar weken dat ik gestopt ben is mijn middel alweer slanker geworden.

Sja Gros, dat heb je op onze leeftijd... de doeteugels eh?

Nee joh :)

hahaha heeft mijn vrouw tenminste houvast
Moet zeggen dat mijn benen toch ook wel gegroeit zijn
Al mijn spijkerbroeken zitten strak rond mijn benen
Vind zelf wel als je droger bent dat het vaak gespierder lijkt, vandaar dat ik dat mooier vind. Jij mag mijn massa die ik niet wou wel hebben hoor ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven