Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

hahaha heeft mijn vrouw tenminste houvast
Moet zeggen dat mijn benen toch ook wel gegroeit zijn
Al mijn spijkerbroeken zitten strak rond mijn benen
Vind zelf wel als je droger bent dat het vaak gespierder lijkt, vandaar dat ik dat mooier vind. Jij mag mijn massa die ik niet wou wel hebben hoor ;)

Geef maar op, ik zet het wel weer om in spieren! Alleen dan moet het bij mij niet ook allemaal rond mijn middel gaan zitten eh? whahaha

Je staat er goed bij Gros!
Na al je posts dacht ik werkelijk dat je jezelf had omgetoverd in een varkentje ;)
Je vetjes vallen echt reuze mee en je hebt meer massa gekregen, denk dat je niets te klagen hebt hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je Jerney,
Nee ben al weer wat vetjes kwijt (ben alweer een tijdje gestopt met extra voeding)
Denk dat ik nu alweer 2 kg kwijt ben (ook veel vocht)
Als ik mijn foto's nu zie dan snap ik wel dat jullie denken dat ik zeur
Ik vind mijzelf nu ook minder vet op deze foto's, soms zie je dingen anders dan ze zijn.
Maar toch ben ik van mening dat mijn middel te massief werd en dat droger mij beter staat.

hahaha heeft mijn vrouw tenminste houvast
Moet zeggen dat mijn benen toch ook wel gegroeit zijn
Al mijn spijkerbroeken zitten strak rond mijn benen
Vind zelf wel als je droger bent dat het vaak gespierder lijkt, vandaar dat ik dat mooier vind. Jij mag mijn massa die ik niet wou wel hebben hoor ;)

Ja dat is ook wel zo dat je dan gespierder lijkt/oogt als je droger bent, maare... ziet er goed uit hoor Grosje! Zag je avatar net al dus dacht meteen even spieken in je logje ;)

Dank je Jerney,
Nee ben al weer wat vetjes kwijt (ben alweer een tijdje gestopt met extra voeding)
Denk dat ik nu alweer 2 kg kwijt ben (ook veel vocht)
Als ik mijn foto's nu zie dan snap ik wel dat jullie denken dat ik zeur
Ik vind mijzelf nu ook minder vet op deze foto's, soms zie je dingen anders dan ze zijn.
Maar toch ben ik van mening dat mijn middel te massief werd en dat droger mij beter staat.

Je ziet je zelf altijd anders dan hoe andere naar je kijken ;), je bent gewoon wat streng voor je zelf ;). Snap het ook wel, je wilt eigenlijk gespierder zijn en droger zijn/blijven maar ondertussen wil je ook wat meer spiermassa aanmaken waardoor erook meer kans is dat je tijdelijk minder droog bent ;). Ach ja voordeel is dat het winter word en straks kan je lekker die abs showen als het weer zomer word ;). (kan niet wachten... op het lekkere weer weer haha).

Maare nu tijdelijk minder extra voeding en kijken hoe dat gaat met massa bouwen? Wat is een "tijdje" dat je gestopt bent? Tot zo ver oké, ook met je trainingen :)?

Ben zo'n 3 weken geleden gestopt met de extra babyvoeding en heb het aantal van 8 boterhammen weer naar 4 terug gebracht.
Vorige week heb ik ff een aantal dagen gecut (nog minder gegeten)
Ben nu wel weer redelijk tevreden over mijn buik.
Heb ook wel het idee dat het veel vocht was

OWWW ja jij zat aan de babyvoeding :P haha
Denk ook wel dat het veel vocht was, het kan ook zijn doordat je je brood hebt verminderd dat je veel vocht bent kwijt geraakt. Misschien als je geen vooruitgang maakt in spiermassa, wel wat meer eten maar dan brood vervangen voor alternatieven.

Ik vind dat je het netjes hebt gedaan hoor!
Zit duidelijk wat meer massa op, en niet alleen vet. Misschien dat je je voeding voor een volgende cleane bulk wat meer kan aanpassen op de ervaringen die je nu hebt opgedaan, want het gaat je wel goed af! Nu weer lekker aan de cardio om mooi & droog te worden zoals je jezelf kent en dan: op naar een nieuwe clean bulk! We coachen je wel er doorheen!

Een korte bulk is inderdaad voor herhaling vatbaar
Nam 3 shakes op een dag eiwitten, eiwitten met babyvoeding en dan ook nog WMS (koolhydraten preparaat) voor de training. Snachts piste ik zowat in mijn bed omdat het meeste vocht s-avonds naar binne ging na de training rond 22.00 uur.
Denk dat er heel veel vocht bij zat in die buik, en daar ben ik gelukkig al wat van kwijt.
Gelukkig zien jullie ook verbetering dus het was niet voor niets

Een korte bulk is inderdaad voor herhaling vatbaar
Nam 3 shakes op een dag eiwitten, eiwitten met babyvoeding en dan ook nog WMS (koolhydraten preparaat) voor de training. Snachts piste ik zowat in mijn bed omdat het meeste vocht s-avonds naar binne ging na de training rond 22.00 uur.
Denk dat er heel veel vocht bij zat in die buik, en daar ben ik gelukkig al wat van kwijt.
Gelukkig zien jullie ook verbetering dus het was niet voor niets

Absoluut!

...en voor een volgende keer misschien wel de extra shakes (die je net noemt) zonder de extra boterhammen?
Kijk: als je minder 'extra' eet kom je minder aan - de kunst is dan de balans te vinden tussen spieren laten groeien en vet kweken.

Succes!
:thumb:

Tja eerst gewoon ff normaal trainen en eten en weer wat strakker en dan misschien in Februari nog eens maand bulk en daarna flink in de cut

Vandaag benen en schouders en buik getraind
squaten, lunges, roemeense deadlift en calvesraises
Schoulder barbell press, side raises en shrugs
en diverse buik oefeningen
Zeker tot vrijdag weer spierpijn in de benen :) lekker

Ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op :roflol:

Ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op :roflol:

Tja hij zal nu toch ook wel bij de Livera vaste klant zijn met zijn C cup
Denk dat jouw man ze toch liever iets anders wil hebben.

Gedver het lijkt net of ze te veel lucht in die spierballen van die gozer hebben gespoten (aan de achterkant zit een ventieltje)
Dit is ernstig lelijk (dan maar wat minder spieren)

Nou gisteren dus benen getraint en ik heb het goed gedaan
auw auw en het is pas dag 1
:)

Tja hij zal nu toch ook wel bij de Livera vaste klant zijn met zijn C cup
Denk dat jouw man ze toch liever iets anders wil hebben.

Gedver het lijkt net of ze te veel lucht in die spierballen van die gozer hebben gespoten (aan de achterkant zit een ventieltje)
Dit is ernstig lelijk (dan maar wat minder spieren)

Nou gisteren dus benen getraint en ik heb het goed gedaan
auw auw en het is pas dag 1
:)

Hahaha...zou toch handig zijn zo'n ventieltje, jammer dat het er niet uitziet!

Ik wil niet weten wat jij morgen in je benen voelt :eek:

Nou toen mijn vrouw net bevallen was kon ik bij haar melken wat ik wou maar ik kreeg er niets uit. Volgens mij verklooi je gewoon je lichaam met die troep of het er ooit uit komt??. Denk eerder dat het door je hele lichaam gaat zitten

Ouwe! Wat is dit nu allemaal weer voor bejaarden off-topic gepraat?!;)

Ja sorry
Ben vast aan het oefenen voor als ik later achter de Geraniums zit in huize avondrood.
Morgen post ik weer een training vandaag mag ik ff bijkomen van de beentraining van gisteren. Heb net nog in die klote wind op de fiets gezeten en de beentjes vonden dat niet leuk. Zou het liefst elke dag trainen maar mijn lichaam en mijn vrouw laten dat niet toe :)

Vraag me af wat er harder protesteert: je vrouw of lichaam? :D

Terug
Naar boven