Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

Fiets? december ??? :finger:

Lekker warm en comfi met de auto :D

Nou ik kan er ook wat van... fietsen heerlijk.. maar met geen goede thermokleding, veel wind en regen of sneeuw...mij niet gezien :o... mooi comfi de auto :o. Ik ben echt een koukleun, vind het heerlijk in de sneeuw te wandelen enzo..maar echt vaart te maken... pff..vinden mijn spieren niet fijn.

Je hebt wel lekker getraind afgelopen week! Nette gewichten! Nog in de planning wat te gaan doen deze/volgende week bijv. weer met een man trainen? of... dames coachen of word het wat rustiger aan even ivm de feestdagen :)?

Ja wat staat er deze week op het programma? Zit je trouwens nu lekkerder in je vel, omdat je zat met dat bulken enzo, en even hebt gecut? Wat is nu de planning?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ben nog niet tevreden
Zit nog niet lekker in mijn vel (zit ook tussen mijn oren, ik voel me soms zo oud - begin van een midlife crisis???)
Heb ook niet echt gecut maar wel weer normaal gegeten zodat ik niet zwaarder wordt.
In het nieuwe jaar wil ik me weer richten op nieuwe doelen en gaan cutten
Droger op de buik moet weer, in ieder geval
Train nog steeds 3x p/week 1x Benen en Schouders en 2x de rest van mijn bovenlichaam.
De dames doen af en toe mee, afgelopen Woensdag nog met 1 van de 2 getraind (die is lekker fanatiek en daar hou ik van)
Ze zijn meer gemotiveerd als ik met ze aan het trainen ben (zeggen ze zelf) en ik zelf train dan ook zwaarder, ik kan natuurlijk niet achterover leunen maar moet het voorbeeld geven (ik sterf momenteel van de pijn in mijn benen en kont)
Nadeel is wel dat ik af en toe van mijn eigen schema afwijk omdat ik het te leuk vind om met ze te trainen.
Morgenochtend 9 uur sta ik weer aan de ijzers te trekken
Tja als je deze sport als hobby hebt dan ben je geloof ik nooit tevreden
Ben ook een beetje gestopt met de trainingen hier domweg op te schrijven want het voegt niets toe aan mijn topic
Maar ik ben nog niet gestopt hoor

Laatst bewerkt:
Zo de kerst ben ik door
Ik baal zo van dat vreten
Gewoon eten is niet erg maar met kerst wil iedereen zo veel mogelijk eten en drinken en als je dan minder eet dan ben je ongezellig. (ik dus)
1e kerstdag uitgebreid gegeten
2e kerstdag fondeu
vandaag wilde mijn kids patat (tja ook maar mee gegeten)
Ik ben echt toe aan het nieuwe jaar met nieuwe (sport) doelen, wil echt weer wat gewicht kwijt en een plattere buik. Ja dat roep ik ieder jaar, zal ik dit jaar nu slagen?
Eerst nog ouwejaars avond doorkomen zonder al te veel oliebollen en appelflappen
Ik wens jullie vast een heel fijn nieuwjaar en ik hoop dat al jullie sport wensen en doelen uitkomen. Duimen jullie dan ook voor mij een beetje? ;)

Realistisch blijven grosje! Ofwel: met goede doelen start je vandaag, dan heb je juist die oliebollen & appelflappen verdiend met oud & nieuw!

Persoonlijk ben ik niet zo van de nieuwjaarsvoornemens, valt het op?

je staat toch hartstikke droog? iig op de contest fotos. Kan best een % bij. Gewoon massa bouwen en sterk worden. Maar dat is mijn mening

Zo de kerst ben ik door
Gewoon eten is niet erg maar met kerst wil iedereen zo veel mogelijk eten en drinken en als je dan minder eet dan ben je ongezellig. (ik dus)
2e kerstdag fondeu
Ik ben echt toe aan het nieuwe jaar met nieuwe (sport) doelen, wil echt weer wat gewicht kwijt en een plattere buik. Ja dat roep ik ieder jaar, zal ik dit jaar nu slagen?
Eerst nog ouwejaars avond doorkomen zonder al te veel oliebollen en appelflappen
Ik wens jullie vast een heel fijn nieuwjaar en ik hoop dat al jullie sport wensen en doelen uitkomen. Duimen jullie dan ook voor mij een beetje? ;)

Zoals je het nu opschrijft lijkt het wel alsof je niet eens van je "gecheate" eten geniet, dat lijkt me een verkeerde zaak!

Zo de kerst ben ik door
2e kerstdag fondeu

Tja... dat heb je nou eenmaal met de feestdagen, ik vind het ook onzin om mega veel te vreten... doe mij maar gewoon lekker culinaire hapjes..maar niet veel grof vreetfestijn :P. Ik heb kerstavond bij mijn paps gegeten en niet overdreven veel, gewoon normaal...wat overbleef meegenomen voor mijn lunch voor vrijdag&zaterdag :o hehe... 1e kerstdag lekker thuis met mijn vriend...gewoon lekker gekookt zoals normaal :P...maar dan net iets luxer (eend) en 2e kerstdag voorgerecht verzorgt voor 13 man. Lekker 24 uur gemarineerde zalm met een lekkere balsamico dressing, wat frisse sla, hollandse garnaaltjes en bruchetta's...mar gewoon een goede porsie...zodat het hoofdgerecht er ook nog makkelijk bij ging ;) en toetje maar na een kwart laten staan..was me echt te veel en zo zoet :rolleyes: niks voor mij.

Ik heb niet zo veel last van al die oliebollenvrees enzo, tja..eet dan ook glutenvrij..dus meeste dingen bevatten toch gluten en heb liever geen dikke buikkrampen..dus dat is het me niet waard :P. Misschien ook maar op een glutenvrij dieet? ;).

Met oudjaarsavond ga ik wel een luxe culinair 4gangen diner bereiden..net al wat boodschappen gehaald... ben nu lekker verse kippensoep aan het maken voor vanavond.

Man...wat lul ik toch weer allemaal in je topic.
Even kort, GENIET lekker van de gezelligheid en van de lekkernijen... het is vrijdag afgelopen met dat gesnoep ;).

Goed, Grosje... maak je niet druk... vrijdag begint het nieuwe jaar en dan ga je lekker knallend beginnen! Die blokjesbuik die heb je grotedeels al ;) dus...voor dat het pas echt zomer is heb jij al flink gecut..komt wel goed :thumbs:. Je bent goed gemotiveerd en gedisciplineerd dus laat de moed niet zakken ;), je haalt je doel wel.. kost gewoon even tijd&moeite.

Hé jij en de rest van de medelezers :P ook alvast een fijne jaarwisseling en een gezond&gelukkig&goed trainbaar nieuw jaar :)

Zo de kerst ben ik door
2e kerstdag fondeu

Grosje, de meeste mannen die jonger zijn dan jij doen een moord voor jouw buik...
Ik weet zeker dat jij je doelen haalt, daar hoeven we niet eens voor te duimen.

Op een goed 2010! :)

Grosje, de meeste mannen die jonger zijn dan jij doen een moord voor jouw buik...
Ik weet zeker dat jij je doelen haalt, daar hoeven we niet eens voor te duimen.

Op een goed 2010! :)

+1

En als je mag cheaten, idd: er van genieten!
Zo maakt het bijna niet uit of je cheat of cut of bulkt, nie te kritisch he!
Komt echt wel goed met die doelen, straks is het weer zomer en is je strakke buik een nog strakkere buik :)

Bedankt vrienden voor de reacties
Al die reacties dat doet mij goed, zit ff in een dipje maar dat komt volgend jaar wel weer goed
Misschien dat ik mijn doelen de laatste tijd te hoog heb in gezet.
Deze week nog ff aan klooien en volgende week ga ik weer na denken over een schema om meer vet te verbranden en toch nog iets over te houden van de spieren die ik de laatste maanden heb opgebouwt.
Ik hou jullie op de hoogte :)

goed bezig, respect

Aan iedereen die mijn log zo af en toe bezoekt
Ik wens jullie allen een heel fijn nieuwjaar
Iedereen gaat vast weer nieuwe doelen stellen want over 6 maanden moeten we weer allemaal beachproof zijn (o was het maar vast zo lekker warm)

Oeh! Warmte!
(Gisteren gevoel gehad dat mijn tenen er bijna af vroren van de kou!)
Doel van mij blijft hetzelfde: begin al steeds meer beachproof te worden ;-)

Jij veel massa en beachproofheid toegewenst!

Happy newyear Grosje!

happy 2010!

Het gaat jou echt wel lukken om aan je nieuwe doelen te werken dat heb je in 2009(en alle vorige jaren) al laten zien.
Heel veel succes met je doelen!

Hoop dat je wensen en doelstellingen uitkomen in 2010, ik heb ook veel gegeten zoals oliebollen hapjes dat is voorbij volgende week moet je maar denken!

Terug
Naar boven