jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fiets met sneeuwkettingen! Gewoon door met die cardio!
Fiets met sneeuwkettingen! Gewoon door met die cardio!

... mooi comfi de auto
. Ik ben echt een koukleun, vind het heerlijk in de sneeuw te wandelen enzo..maar echt vaart te maken... pff..vinden mijn spieren niet fijn.
?
) 
Zo de kerst ben ik door
Ik baal zo van dat vreten
Gewoon eten is niet erg maar met kerst wil iedereen zo veel mogelijk eten en drinken en als je dan minder eet dan ben je ongezellig. (ik dus)
1e kerstdag uitgebreid gegeten
2e kerstdag fondeu
vandaag wilde mijn kids patat (tja ook maar mee gegeten)
Ik ben echt toe aan het nieuwe jaar met nieuwe (sport) doelen, wil echt weer wat gewicht kwijt en een plattere buik. Ja dat roep ik ieder jaar, zal ik dit jaar nu slagen?
Eerst nog ouwejaars avond doorkomen zonder al te veel oliebollen en appelflappen
Ik wens jullie vast een heel fijn nieuwjaar en ik hoop dat al jullie sport wensen en doelen uitkomen. Duimen jullie dan ook voor mij een beetje?![]()
Zo de kerst ben ik door
Gewoon eten is niet erg maar met kerst wil iedereen zo veel mogelijk eten en drinken en als je dan minder eet dan ben je ongezellig. (ik dus)
2e kerstdag fondeu
Ik ben echt toe aan het nieuwe jaar met nieuwe (sport) doelen, wil echt weer wat gewicht kwijt en een plattere buik. Ja dat roep ik ieder jaar, zal ik dit jaar nu slagen?
Eerst nog ouwejaars avond doorkomen zonder al te veel oliebollen en appelflappen
Ik wens jullie vast een heel fijn nieuwjaar en ik hoop dat al jullie sport wensen en doelen uitkomen. Duimen jullie dan ook voor mij een beetje?![]()
. Ik heb kerstavond bij mijn paps gegeten en niet overdreven veel, gewoon normaal...wat overbleef meegenomen voor mijn lunch voor vrijdag&zaterdag
hehe... 1e kerstdag lekker thuis met mijn vriend...gewoon lekker gekookt zoals normaal
...maar dan net iets luxer (eend) en 2e kerstdag voorgerecht verzorgt voor 13 man. Lekker 24 uur gemarineerde zalm met een lekkere balsamico dressing, wat frisse sla, hollandse garnaaltjes en bruchetta's...mar gewoon een goede porsie...zodat het hoofdgerecht er ook nog makkelijk bij ging
en toetje maar na een kwart laten staan..was me echt te veel en zo zoet
niks voor mij.
. Misschien ook maar op een glutenvrij dieet?
.
.
dus...voor dat het pas echt zomer is heb jij al flink gecut..komt wel goed
, je haalt je doel wel.. kost gewoon even tijd&moeite.
ook alvast een fijne jaarwisseling en een gezond&gelukkig&goed trainbaar nieuw jaar 
Zo de kerst ben ik door
2e kerstdag fondeu

Grosje, de meeste mannen die jonger zijn dan jij doen een moord voor jouw buik...
Ik weet zeker dat jij je doelen haalt, daar hoeven we niet eens voor te duimen.
Op een goed 2010!![]()