AndroidHealthClinic

grosje gaat massa bouwen

hmmm... deze vrouw wil eigenlijk wel een totaalpakket van boven en onder :D
Benen meestal 5 a 6 oef en dan nog kuiten en abb&add
Maar eum... als man wil je toch wel in verhouding zijn? Vind het maar niks die mannen die alleen aan de bovenkant denken... een paar mooie benen (en billen :D) zijn wel gewenst hoor :p

Normaal doe ik 4 beenoefeningen
Eerst 4 sets Squat
Dan 4 sets Lunges
Dan 4 sets legg press
en de 4 sets roemeense deadlift voor de hams

Had nu al spierpijn bij de eerste squats van het rennen van de dag er voor
De lunges heb ik toen maar over geslagen.
Hoeveel oefeningen doe jij voor je benen miss H ?
Vind trouwens dat je er goed gespierd uit ziet
De meeste mannen kunnen nog wat leren van de dames wat betreft benen trainen :)
Tja wij willen vaak een goed ontwikkelde bovenkant en de dames weer een mooiere onderkant voor onder de rokjes (ben ik het trouwens helemaal mee eens :) )

Okee dat verklaard dan een hoop, vooruit;)
Nou tot voor kort deed ik 5x8 legpress
5x10 front squat
5x10 leg extension
5x10 leg curl
en ab en adductie ook 5x15
en kuiten op de leg press 5x15
Maarr ik ben gister bij Liona geweest aangezien ik mee wil gaan doen aan de Jbc en mijn schema word dus omgegooid, hoe?? geen idee als t goed is mailt ze dat vandaag nog door...
Dank je wel voor je compliment!:D
Zelf zie je er ook goed uit, doe jij ook mee aan wedstrijden of vraag ik dan wat raars??

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jij doet 5 oefeningen van 5 sets (phoee dat is heftig) nou respect hoor
Doe ik je niet na
Nee je vraagt niets vreemds maar ik ben geen wedstrijdmateriaal
Voor mijn leeftijd (47 jaar) en als natural zie ik er redelijk uit (zeker in verhouding met de gemiddelde man) maar ik ben niet gespierd genoeg voor het podium.
Spiergroei staat zowat stil op deze leeftijd (te weinig testosteron) maar ik blijf volhouden
Door het sporten blijf ik gelukkig wel jonger van geest en van lichaam en dat wil ik ook blijven

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

hmmm... deze vrouw wil eigenlijk wel een totaalpakket van boven en onder :D
Benen meestal 5 a 6 oef en dan nog kuiten en abb&add
Maar eum... als man wil je toch wel in verhouding zijn? Vind het maar niks die mannen die alleen aan de bovenkant denken... een paar mooie benen (en billen :D) zijn wel gewenst hoor :p

Ik train mijn hele lichaam van boven tot onder. Ben het met je eens een gespierde bovenkant op van die dunne poten dat kan niet
En die billen van mij zijn ook nog strak genoeg gelukkig.
Probleem van mij is dat ik mij zelf meestal vergelijk met de foto's van toppers en die zijn een stuk jonger en natuurlijk vaak profs.
Er zijn maar weinig foto's van mannen in de 40. (dat zegt vaak al genoeg)
Maarrr Sue jij traint ook aardig zwaar 5 a 6 oefeningen voor de benen.
Ik hou het bij 4 (o vergeet mijn kuiten dus toch 5)

Laatst bewerkt:
Heej Gros kom weer ff om het hoekje kijken :D
Fijn weekend!

Okee ik snap je..hoewel mijn mannetje dus ook Natural is en 48jr oud en ook nog wedstrijden heeft gedaan..geen 100kg qua gewicht natuurlijk maar hij ziet er zeker goed uit! Maar ga zo door!! en dat doe je ook;)

Hoe was je weekend heb je nog kunnen trainen?

maar misschien is het ook wel omdat mannen 40+ juist ook wel denken zoals jij... "het is moeilijker en in vergelijking met die jonkies wordt het niets"... waardoor er veel mannen ook niet voor gaan... dus is er ook minder materiaal... plus natuurlijk dat de media graag alleen jong spul laat zien... Natuurlijk is het moeilijker, maar je moet daarom ook niet idd niet vergelijken. Je kan nog veel bereiken, maar niet in het tempo/verhouding tot de wat jongere... By the way... het zou het wel relaxter voor je maken als je jezelf niet meer zou vergelijken! En als je dan toch vergelijkt, met leeftijdsgenoten... En eu... je ziet er echt wel heel goed uit!

Hoe was je weekend heb je nog kunnen trainen?

Ja ben gisteren met mijn zwager wezen trainen
Hij had nog nooit spierpijn in zijn borst gehad zei hij.
Tja dat moet je niet tegen mij zeggen dus ik heb hem laten bankdrukken en schuin bankdrukken en flyes op een bankje en cable crossovers. En dan alles tot z'n max daarna triceps aan gepakt met dippen en triceps pull down met stang en touw. Zelf natuurlijk ook mee gedaan en zwaar ook want ik moest het goede voorbeeld geven. Had daarvoor al een uur getraind (buik)
Had oefeningen op een swissball gedaan (heet dat zo?) en soort stokdraaien maar dan met een schijf van 10kg voor je en daarna houthakken met de kabel.
Van dat laatste heb ik erg spierpijn in mijn onderrug (de zijkanten / de lende)
Morgen ga ik weer benen / schouders / buik doen of rug / biceps /buik hangt er van af hoeveel last ik nog in mijn onderrug heb.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

maar misschien is het ook wel omdat mannen 40+ juist ook wel denken zoals jij... "het is moeilijker en in vergelijking met die jonkies wordt het niets"... waardoor er veel mannen ook niet voor gaan... dus is er ook minder materiaal... plus natuurlijk dat de media graag alleen jong spul laat zien... Natuurlijk is het moeilijker, maar je moet daarom ook niet idd niet vergelijken. Je kan nog veel bereiken, maar niet in het tempo/verhouding tot de wat jongere... By the way... het zou het wel relaxter voor je maken als je jezelf niet meer zou vergelijken! En als je dan toch vergelijkt, met leeftijdsgenoten... En eu... je ziet er echt wel heel goed uit!

Bedankt voor je compliment en je hebt misschien wel gelijk maar ik wil gewoon nog niet oud zijn :)
Voorlopig kan ik nog aardig mee doen met de jonkies op mijn sportschool en de zomer komt er straks weer aan en dan moet ik gewoon weer strak in mijn vel zitten.
Er komt echt wel een keer een eind aan mijn ambities maar nu stribbel ik nog flink tegen.

Het woord oud heb ik niet genoemd he! :p

Wie had het over oud?

Vanavond rug/biceps en buik gedaan

Rug
Latt pully stang op borst
12x50kg / 12x60 / 10x70kg / 8x80kg
Dumbbell row
12x24kg / 10x26kg /8x28kg / 6reps 30kg
Seated cable row
4x 12repsx60kg
Voorover liggend op een schuin bankje BOR met dumbbells 2x16kg

Biceps
Cable curl 12x20kg / 3x10 25kg
barbell curl 20kg 4x12 reps
schuin achterover zittende dumbbell curl 4x12 reps 2x8kg
biceps curl machine 30kg 4x12 reps p/arm

Voor de buik heb ik op de Swiss ball oefeningen gedaan (best pittig)
Stuk of 3 verschillende abs oefeningen gedaan en dat voel je wel

Woensdag weer beentjes / schouders

Laatst bewerkt:
Lekker die Swiss bal pakken met een schijf achter je hoofd :D

Laatst bewerkt:
...en hoe vindt je die variant van het tricepstouw vastmaken aan een kabel(bij de vloer), bal ervoor, ruglig en touw over je schouders voor je borst vasthouden en crunchen :eek:

Die heb ik nog niet gedaan
Ga ik ook eens proberen (goede tip hoor)
Heb vandaag ook weer liggen crunchen en oefening 3 gedaan
lekker hoor

Straks denken ze dat ik bij het circus hoor met al die baloefeningen
Ze staan nu soms al vreemd te kijken wat die ouwe nu weer verzonnen heeft

ff heel wat anders
Heb trouwens Nos Ether tabbs + test 2010 gekocht en ga een maandje een kuurtje crea + testbooster nemen (eens kijken wat dat oplevert) Als ik te hitsig ga reageren dan weten jullie waar het aan ligt :)

Zijn er nog vrienden die hier ervaring mee heeft

Vanochtend begonnen met 2 tabbletten Nos Ether + 1 test 2010 op de nuchtere maag
Heb het weggeslikt met WMS (koolhydraat drankje) en dat gaat makkelijk
Tja gisteren pas begonnen met dat spul dus ik verwacht niets ervan deze training

Rug
Latt Pull down tot de borst
12x50 / 12x60 / 10x70 /8x80 kg
BOR
12x50kg/12x60kg/8x70kg/6x80kg
Dumbbell ROW per kant
12x28kg /12x28kg/10x30kg/10x30kg
Standing cable row
12x30kg/10x35kg/10x35kg/8x40kg

Biceps
Standing Barbell curl
12x20kg /12x20kg / 12x25kg / 10x30kg /8x30kg
zittend op schuin bankje dumbbell curl
12x10kg/12x10kg/10x12kg/8x12kg
cable curl
12x20kg/12x20kg/10x25kg/10x25kg
en daarna nog afgemaakt met cable crossovermachine maar dan voor de biceps
12x25kg/12x25kg/10x25kg/10x25kg

Buik
Swiss ball crunchen
3x 30 crunches

Merkte nog niet echt iets van de creatine en testboost maar dat kan ook haast niet na 1 dag
Toch had ik wel een lekkere training vond ik zelf
Wel lichte hoofdpijn sinds ik dat spul slik maar of het daar door komt????
Niet hinderlijk trouwens voor mij hoor.

Laatst bewerkt:
denk dat je wel wat gaat merken van die NOS en test booster ^^
Hoe bevalt WMS eigenlijk?

WMS doet niet veel voor mij (althans ik merk niet veel)
Geeft je spieren de energie die je nodig hebt voor een training en zorgt dat de koolhydraten in je spieren weer aangevult worden na je training. Schijnt er ook voor te zorgen dat je creatine sneller opgenomen wordt in je lichaam.
Hoop ook dat het innemen van de Nos met de WMS voor een betere werking zorgt.
ff afwachten dus. Hoop maandagavond wel wat te merken tijdens de training. Vandaag heb ik niet echt iets opgemerkt wat ik duidelijk aan de NOS ether kan toeschrijven.
Het zal best wel even tijd nodig hebben om te gaan werken.

Terug
Naar boven