XXL Nutrition

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Dag 8 van de test
Slik nog steeds trouw mijn tabs maar merk nog niets van de testosteron verhoging
Kracht is ook niet echt veel hoger, aantal reps die ik maak lijkt wel iets hoger.
Vanochtend Rug / Biceps en Buik gedaan
Rug
Optrekken eigen gewicht 4x 10 reps
BOR 12x50kg /12x60kg/8x70kg/8x70kg
Dumbbell Row - 12x26kg / 12x28kg / 10x30 / 8x32kg per hand
Latpully close grip op de borst 12x50/12x60/10x70/8x80kg
Biceps
Dumbbell curl 12x12kg/12x14kg/10x16/10x16kg p/hand
Cabel curl 12x25kg/10x30/10x30/10x30
Buik
Op de Swissball diverse oefeningen gedaan
ca 200 reps totaal gedaan

Werd een beetje afgeleid door iemand die mij ging vertellen hoe je het beste oefeningen kon doen op de bal. Erg interessant (maar NU EVEN NIET :) )
Ik heb lekker getraint en begin wat aders op mijn armen te zien dus er is wel meer pomp.
Ondanks de creatine ben ik niet opgeblazen (leek vanochtend zelfs droger en platter op de buik) Ben ook weer een paar weken op mijn eten te letten en eet zo schoon mogelijk (niet elke dag maar ik doe mijn best)
Tja werken deze sups nu? Ik ben nog niet overtuigt :(

Vandaag rustdag
Voel wel spierpijn in mijn borst dus de training van gisteren was goed
Benen voel ik ook nog (van het trainen van maandag of het fietsen van gisteren?) wel minder als gisteren.
Tja komt dit nu van de supps (misschien ga ik toch meer over mijn grens dan normaal) of zit het tussen mijn oren ?
Nou ja maakt niet veel uit door deze supps test ben je toch weer meer bezig je grenzen op te zoeken. Zaterdagochtend pas weer trainen (rug, triceps buik)

dat voel je wel die spierpijn van na een benentraining van vorige dag:)
en in dit ideale fietsweer ook :rolleyes:
Zijn die supps ook voor vrouwen of moeten die andere nemen, mischien dom maar ben er totaal niet mee bekend.
goede combi die je vandaag gaat doen.

Meer herhalingen = vooruitgang! :thumb:

• Like
Waarderingen: kaza
dat voel je wel die spierpijn van na een benentraining van vorige dag:)
en in dit ideale fietsweer ook :rolleyes:
Zijn die supps ook voor vrouwen of moeten die andere nemen, mischien dom maar ben er totaal niet mee bekend.
goede combi die je vandaag gaat doen.

Creatine is ook voor dames maar jullie hoeven niet zo zeer een testosteronboost te hebben dus die test2010 zou ik nit nemen als ik jou was.
Ik merk er ook geen bal van, niet meer erecties, niet meer kracht, niets van het geen wat er belooft wordt. Nou zit ik niet op meer erecties te wachten maar ik bedoel dat ik daar misschien aan zou merken als het werkte.
Kan ook zijn dat ik al gewoon genoeg test zelf aanmaak en dat het verschil niet zo merkbaar is.
Beste testverhoger voor mij is nog altijd een mooie vrouw :)

Ik zeg: meer mooie vrouwen in jullie gym!

Balen dat je nog niks merkt.
Maar meer herhalingen is inderdaad vooruitgang.
Soms is de stap naar een hoger gewicht nog te groot maar kan je wel meer herhalingen met hetzelfde gewicht doen en dat beschouw ik net als Dwarf ook als een vooruitgang.

Vorige week deed ik bv 1 van me rug oefeningen 15 herhalingen met een gewicht dat ik maximaal 12 keer kon.
Je wilt niet weten hoe blij ik hier mee was terwijl het maar 3 extra herhalingen zijn...

Dag 9
Wel weer spierpijn in mijn rug van de training en een beetje in mijn schouders terwijl ik die niet eens getraind hebt (hmm vreemd).
Misschien was het de BOR die ik gisteren gedaan heb en voel ik de achterkant van mijn schouders?
Meestal voel ik niets in mijn rug dus er gebeurt wel wat in mijn lichaam.
Las ergens in een review dat een ander persoon ook pas na een week resultaten ging voelen.
Ik ga door tot het potje leeg is (schat nog 3 weken)
Morgenavond weer trainen
Straks nog even met mijn dochter en haar vriendje naar de open dag op mijn sportschool.
Hij (15 jaar) wil ook spieren bouwen en mijn dochter (ook 15) vroeg al of hij whey moest slikken.
Nee meisie eerst hard trainen en goed eten en later pas supps gebruiken (alsof je zomaar spieren krijg van Whey ;) )

Laatst bewerkt:
Ik heb tegenwoordig ook een beetje last van me achterkant schouders na een rug training en weet ook niet precies waardoor.

Dag 9
Wel weer spierpijn in mijn rug van de training en een beetje in mijn schouders terwijl ik die niet eens getraind hebt (hmm vreemd).
Misschien was het de BOR die ik gisteren gedaan heb en voel ik de achterkant van mijn schouders?

Nou dat had ik ook na mijn zware beentraining van laatst....???

Meestal voel ik niets in mijn rug dus er gebeurt wel wat in mijn lichaam.
Las ergens in een review dat een ander persoon ook pas na een week resultaten ging voelen.
Ik ga door tot het potje leeg is (schat nog 3 weken)
Morgenavond weer trainen
Straks nog even met mijn dochter en haar vriendje naar de open dag op mijn sportschool.
Hij (15 jaar) wil ook spieren bouwen en mijn dochter (ook 15) vroeg al of hij whey moest slikken.
Nee meisie eerst hard trainen en goed eten en later pas supps gebruiken (alsof je zomaar spieren krijg van Whey ;) ) Wel schattig toch?

Greetz

1/2 uur getraint met mijn dochter
Van alle spiergroepen 1 oefening gedaan en dan 2 sets
Na de training was ze misselijk en kapot, meid dit is nog maar een half uurtje
Ze deden wel allebei hun best
Kreeg ook nog een aanbod van de sportschool om een shirt van instructeur aan te trekken, loop daar vaker mensen van alles uit te leggen. Vond het wel een compliment

Voorzichtig aan met die dochter van je Grossie! ;)

Vandaag met de 2 meiden getraind
We hadden een gekke bui en hebben van alles wat gedaan
Squaten/Lunges/hamstring curl/
liggend op een bankje onder smithmachine optrekken aan de stang en daarna gelijk bankdrukken/lat pully/Toen met barbell 12 reps biceps curl en gelijk er achter aan 12 reps shoulderpress daarna buikzoals ik al zei we hadden geen zin in een standaard training dus ik verzinde dit ter plekke. Kan niet zeggen dat ik zwaar getraint hebt maar het was wel weer eens leuk voor een keer.
Bij het squaten ging het lekker, voor het eerst het idee dat de nos ether iets hielp
Heb gelijk ook mijn vet% laten meten 19% bij 72.2 kg
De eigenaar geloofde eerst niet dat ik 47 ben en schatte mij droger in
Ik weet dat de weegschaal niet klopt maar als ik over een maand weer weeg en hij geeft minder vet aan dan ben ik toch gedaalt

Nice!
Dat optrekken onder de Smith zijn trouwens 'fatmanpullups'.

Ben benieuwd wat er over een maand is gebeurd!

Ja ben ook benieuwd. En 19% bij 72.2 kg is toch goed? Of ben je nog niet tevreden. Ik denk dat als je een ouderwetse vetmeter gebruikt wel onder de 19 zit hoor.

Tja ik ben nooit tevreden
Maar mag voor mijn leeftijd niet klagen
Ik heb een beetje mijn vet% vanaf 2003 bekeken en ik schommel eigenlijk vaak tussen de 19% en mijn laagste 14%. Omdat ik ff een maand of 2 gebulkt heb is mijn gewicht en vet heel snel gestegen Woog paar maanden geleden 76kg en met een hoger vet% nu weer 72kg waar ik me toch lekkerder bij voel. Wil toch weer richting zomer lager in vet.
Binnenkort (als het beter weer wordt) maar wat cardio buiten doen op de rustdagen.
Heb wel het iedee dat ik niet meer zo makkelijk vetverbrand. Mijn leeftijd heeft nu steeds meer vat op het verbranden van mijn voeding. Alleen minder eten helpt niet meer. Ik zal dus echt iets moeten doen om meer calorien te verbranden......... maar heb nog geen fut
Was dat klote weer maar eens voorbij ..... O ik zie mezelf dan al lekker lopen in de duinen met een zonnetje op mijn huid
Eerst nog ff ijskrabben :(

Laatst bewerkt:
Lente, schiet eens op!

...volgende week ook nog steeds kou hoorde ik op de radio... :(

Lente, schiet eens op!

...volgende week ook nog steeds kou hoorde ik op de radio... :(

Gisterenavond ben ik bijna de hele avond onderweg geweest met de tram.
En maar wachten in die bushokjes (godver dat is pas koud)
Als het zo door gaat dan ga ik emigreren naar ..... Italie toscane

Vanavond weer lekker getraint
Denk dat de Nos ether nu begint te werken (na 1.5 week :( )
Alles ging vrij makkelijk
Optrekken 4x10 reps makkie
Latt pully op de borst 6x90kg (had ff hulp nodig om de stang naar beneden te krijgen)
Had een schuine benchpress van 8 reps a 75 kg (mijn record)
Schouderpress machine 8x60 kg (ook niet slecht)
Tja schrijf niet heel mijn training op maar ik voel nu iets waarbij ik net ff iets zwaarder kan als normaal. Ik hoop dat het nu echt gaat werken.
Waarschijnlijk heb ik nog voor 2 weken pillen, ben benieuwt hoe dit zich verder ontwikkeld

• Like
Waarderingen: kaza
Wow - de ene PR na de andere wordt gebroken!
Keep up the good work, en hou de gedachten aan die zomer, hij komt vanzelf!

Waarschijnlijk moest je lichaam er eerst even aan wennen?
Je gaat igg goed zeg! mooie pr's neergezet.
Ik zal eens google op want ik heb geen idee wat voor een pillen dat zijn die jij nu gebruikt :)

Mooi zo door gaan topper!

Ik gebruik Nos ether pillen
het is normaal een poeder die niet echt lekker smaakt en er zijn ook tabletten van en die slik ik zo weg. De pillen werken iets minder krachtig dan de poeder. De tabbs moeten het testgehalte omhoog brengen (merk daar nog niet veel van) Morgen slik ik het 2 weken dus ik vind wel dat het pas laat werkt. Merkte gisteren pas iets waarbij ik dacht 'dat gaat beter als vroeger' Kijk ik verwacht niet dat ik ineens 100kg kan bankdrukken (zou wel mooi zijn :) ) maar 85 a 90kg ipv moeilijk 80 kg ben ik tevreden mee.
Zaterdagochtend pas weer trainen (jammer net nu ik resultaat merk)
maar ff rust is ook wel lekker

Terug
Naar boven