Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Komt wel goed, rustig opbouwen Grossie, je bent ook geen 20 meer![]()

Keken ze nou naar mij?....... nee vast naar mijn 2 dames 

ik ookGezien de normale prijs van de Protein revolution denk ik dat je beter af bent (en goedkoper!) met een goede whey isolaat, losse BCAA's en losse leucitine. De vraag is of je al die toevoegingen wel nodig hebt... en zeker als blend. Ik bestel altijd bij XXL, en daar staat per product duidelijk beschreven waar het goed voor is (en niet alleen de gehypte termen over spiergroei...). Verder denk ik dat als je Nos ether en de test 2010 zou doorgebruiken dat je er in verhouding veel meer plezier van zult hebben: je hebt die gewenning van 2 weken dan niet nodig. En eerlijk gezegd denk ik dat je met je trainingsschema wat mag wisselen om je spieren meer te prikkelen - ik heb wel 3 setjes 10 reps met hetzelfde gewicht voorbij zien komen, zou je dat gewicht dan eens verhogen om eens meer te proberen?Denk nog een weekje met de Nos ether en de test 2010 te kunnen doen.
In het algemeen is het me tegen gevallen
Duurde 2 weken voordat ik iets merkte en dan heb je er nog 2 weken plezier van en op is het.
Duur dus (ca 60 euro) voor 2 weken resultaat.
Ben van plan om een goede creatine CEE te kopen samen met een goede eiwit.
Ben vaak tevreden over de spullen van de Body en fitshop
zit zelf te denken aan Protein revolution
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution
samen met Kre-alkalyn (schijnt een goede creatine te zijn)
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/kre-alkalyn-u-s-patent-6399661
wat denken jullie er van?
Gezien de normale prijs van de Protein revolution denk ik dat je beter af bent (en goedkoper!) met een goede whey isolaat, losse BCAA's en losse leucitine. De vraag is of je al die toevoegingen wel nodig hebt... en zeker als blend. Ik bestel altijd bij XXL, en daar staat per product duidelijk beschreven waar het goed voor is (en niet alleen de gehypte termen over spiergroei...). Verder denk ik dat als je Nos ether en de test 2010 zou doorgebruiken dat je er in verhouding veel meer plezier van zult hebben: je hebt die gewenning van 2 weken dan niet nodig. En eerlijk gezegd denk ik dat je met je trainingsschema wat mag wisselen om je spieren meer te prikkelen - ik heb wel 3 setjes 10 reps met hetzelfde gewicht voorbij zien komen, zou je dat gewicht dan eens verhogen om eens meer te proberen?
Het is wel wat ik denk, maar misschien het overwegen waard?