XXL Nutrition

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Deze KRE-ALKALYN werkt heel goed volgens mij
Ben niet in kracht achteruit gegaan en je merkt gelijk dat het werkt
Waarschijnlijk is de pomp in mijn spieren hierdoor ook groter en ben ik soms ondanks een kortere maar zware training geheel opgepompd.
Lekker spul dus

• Like
Waarderingen: kaza
Ik overweeg het ook te gaan gebruiken.

Moet je gewoon eens proberen als je op een plateau zit
Na jaren trainen moet je af en toe eens iets anders doen en dan is creatine een goed middel om iets meer kracht te krijgen. Ik moet wel uitkijken dat ik niet een blessure oploop. Als je elke keer op je max traint en je rust te weinig dan raak je over belast.
Maar probeer het zeker eens

Vanochtend rustig aan de beentjes getraind.
Heb 2 weken niets gedaan ivm last van mijn hamstring.
Verwacht veel spierpijn de komende dagen.

Legpress 4x15 reps 130kg
Lunges met dumbbells - 20kg extra gewicht 4x20 reps (10 afwisselend per kant)
Legg extentions 4x 12 reps 25kg
Stiff legged (roemeense) deadlift voor de hams/billen 12 reps 30kg/12x40kg/12x50kg/12x50kg

Schouders Barbell press 12x30kg/12x30kg/10x40kg/8x45kg
Bent over laterals 12x6kg/12x8/10x10/6x12kg p/hand
Dumbbell press zittend 12x18kg/12x20/10x22/8x24kg p/hand
Dumbbell shrugs 2x30kg 4x12 reps

en dat was het weer voor vandaag ;)

Gaat het nou al wat beter met die hammetjes? Want daar had je iedere keer zo'n last van... toch?

Nee blijft een pijnlijke kwestie. (ouderdom)
Maar als ik mijn benen niet train dan wordt het ook niet echt beter.
Trainen helpt wel want dan dwing ik bloed door de spieren en dat werkt wel (use it or lose it)
Tja heb dan wel erge spierpijn maar ja dat moet dan maar.

ff een week niet gepost maar zo te zien heeft niemand mij hier gemist ;(
Deze week weer in het gewone stramien 3x getraind
Maandag Rug en Biceps
Woensdag kon ik niet dus verschoven naar Donderdag Borst, Triceps
Vanacht slecht geslapen en eigenlijk vanochtend totaal geen zin om te trainen
Toch maar om 9.30 in de sportschool mijn Schouders getraind en 20 minuten cardio gedaan. Benen had ik vandaag echt helemaal geen zin in.
Nog ff naar Zumba staan kijken bij een vriendin en het zag er leuk uit en de vrouwen probeerde mij over te halen om mee te doen maar dat trok ik echt ff niet :)
Moet wel zelf meer cardio gaan doen want het vet rond mijn middel wordt er niet minder op.
Denk dat ik wel meer spiermassa heb maar pas als ik droger ben zal het meer opvallen.
Hoop dat mijn benen mee willen werken met de cardiosessies want sinds vorig jaar heb ik nog steeds last van 1 been (alsof mijn hamstring te kort is)
Morgenochtend maar weer eens proberen een stukje te lopen

Laatst bewerkt:
Dan juist aan de zumba! Gezellige cardio - wat wil je nog meer?

lopen vanochtend werd weer niets
Stond op met keelpijn en verstopte neus (dat lopen wordt niets gvd)
Heb er nu al weer spijt van
Tja misschien toch maar een uurtje zumba of zoiets of ergens een uurtje boksen proberen te halen
Heb al 3 weken last van oog ontsteking
Eerst druppels en zalf gehad maar na 2 weken nog niet weg, nu een week antibioticodruppels gehad en toen was het ff weg.
1 dag lenzen in gehad gisteren en wat denk je?????? Ja vanochtend weer rode ogen en irritatie (wordt er gek van)
Nog maar ff druppelen maar

Laatst bewerkt:
He gezellig joh! ZUmba tussen de vrouwen! Vind je vast niet erg :p
Balen van je ogen... voorlopig die lensen effe uithouden, en anders even naar een oogarts of iets?

woensdag afspraak met de huisarts
Ben daar jaren niet geweest en nu in 3 weken tijd al 2x en woensdag de 3e keer
Ga toch maar vragen of ik naar een oogarts kan want het lijkt soms of er iets in mijn oog zit. (een dumbbell???)
Nou niet mokken maar trainen vanavond met het brilletje op.

Nou ik mag naar de oogarts (15 april pas en dat is met voorrang)
Vandaag ff 2 uurtjes m'n lenzen in gehad en dat ging goed
Vanochtend met mijn vrouw getraind. Ze wil 1x in de week een uurtje trainen naast de joga en de 3 uur wandelen die ze in de week doet.
Vanochtend dus een Full body gedaan en van elke spiergroep 1 oefening laten doen en daarvan 4 sets. Volgorde Benen Legg press voor de quads / roemeense deadlift voor de hams en billen en onderrug / latt pully voor de rug / Pec Deck voor de borst / Schoulder press voor de schouders / Dumbbell curl voor de biceps / kick back voor de triceps / crunch op de swiss bal. = 1 uurtje werk.
Tja dat was best puffen voor haar ;)

Gaaf om met je vrouw te trainen!
...nou hopen dat er binnenkort verbetering komt met je ogen.

potverdorie weer eens gehaast om naar de sportschool te gaan ivm afspraak voor trainen. Zijn de 2 dames weer eens zonder af te bellen of te mailen niet gekomen.
Ik heb daar zo'n hekel aan.
Vanochtend krijg ik een mail of ik om 19.30 kan trainen, ik geef door dat ik iets later ben, krijg daar weer een positieve reactie op, vervolgens haast je je om toch nog een beetje op tijd te zijn ........... niemand daar.
Ben natuurlijk zelf zo'n lul dat ik er elke keer weer in stink.
Denk je iemand te helpen met goede trainingstips en dan wordt je zo behandeld.
Weet m'n plek weer.
Nou zelf maar rug en biceps getraind was ik toch al van plan.

lopen vanochtend werd weer niets
Stond op met keelpijn en verstopte neus (dat lopen wordt niets gvd)
Heb er nu al weer spijt van
Tja misschien toch maar een uurtje zumba of zoiets of ergens een uurtje boksen proberen te halen
Heb al 3 weken last van oog ontsteking
Eerst druppels en zalf gehad maar na 2 weken nog niet weg, nu een week antibioticodruppels gehad en toen was het ff weg.
1 dag lenzen in gehad gisteren en wat denk je?????? Ja vanochtend weer rode ogen en irritatie (wordt er gek van)
Nog maar ff druppelen maar

Heb je geen last van hooikoorts? dat heb ik zelf nu 3 jaar, maar nu ik homeopatisch tabletten neem ipv die vd huisarts is dat een wereld van verschil en heb ik bijna geen klachten, dat is wel anders geweest met hoge koorts etc. sterkte met je ogen!

Tja weet het niet, ik heb gewoon last van erg droge ogen en af en toe het gevoel dat er iets in mijn oog zit. Heb een lange week druppels en zalf geprobeert, daarna antibiotica druppels en die gebruik ik nog 1x p/dag maar het gaat niet weg.
Mag over 1.5 week naar een oogarts in het ziekenhuis, ik hoop dat hij iets vind en dat het op te lossen is. Trainen met een bril op je neus is te doen maar als je zweterig wordt dan glijd dat rotding van je gok. cardio zoals joggen is helemaal niet lekker met een bril.
Nou ja er zijn ergere dingen die je kan hebben, het komt vast weer goed.

Oke even een update van vanochtend
Ben nog wel hoog in vet% (zit vooral rond mijn navel en in de lende) maar sta al zeg ik het zelf er niet slecht bij.
Heb de afgelopen maanden iets meer massa gewonnen (ja echt zien jullie het?) en toch kan ik mijn abs tonen als ik ze aanspan
Nou toch niet slecht voor zon ouwe lul als ik?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja compleet met baard en bril (tja oogproblemen dus mijn lenzen kunnen ff niet in)

Laatst bewerkt:
Balen van die vrouwen.:mad:
Je ziet er nog steeds goed uit ouwe!
Succes en sterkte met je ogen, ik hoop dat de oogarts wat vind.

Nou heb hem ook maar in mij album erbij gezet
Wou hem ook op het fotogalarij gooien maar mijn foto is te groot roept dat kreng steeds
Nou laat dan maar

Nou heb hem ook maar in mij album erbij gezet
Wou hem ook op het fotogalarij gooien maar mijn foto is te groot roept dat kreng steeds
Nou laat dan maar

ouwe lul man ????
je bent zo oud als je zelf denkt
je ziet er volgens mij nog goed uit - respect man

Terug
Naar boven