Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
ja dat dacht ik ook al toen ik Zumba zag en het voor mij zelf moest beslissen om mee te doen. De musiek is leuk maar de dames zijn gewoon soepeler als wij mannen (ja er zullen best wel uitzonderingen zijn) Maar geef mij toch maar iets wat een beetje stoerder is.
Ik heb het gewoon geprobeert en midden in een les weg lopen is niets voor mij, dus gewoon ff afmaken. Ach ik heb er wel weer iets anders aan over gehouden. Vreemde dames zeggen mij ineens gedag (die zullen wel in de les gezetten hebben toen ik mee deed) Ben ik ineens aaibaar gewoorden voor ze :)

ja dat dacht ik ook al toen ik Zumba zag en het voor mij zelf moest beslissen om mee te doen. De musiek is leuk maar de dames zijn gewoon soepeler als wij mannen (ja er zullen best wel uitzonderingen zijn) Maar geef mij toch maar iets wat een beetje stoerder is.
Ik heb het gewoon geprobeert en midden in een les weg lopen is niets voor mij, dus gewoon ff afmaken. Ach ik heb er wel weer iets anders aan over gehouden. Vreemde dames zeggen mij ineens gedag (die zullen wel in de les gezetten hebben toen ik mee deed) Ben ik ineens aaibaar gewoorden voor ze :)

haha, vrouwen vinden het volgens mij stoer als mannen "in touch" zijn met hun vrouwelijke kant ghehehe :p

Maja... jij bent al getrouwd toch? Anders is het wel een goeie om een lekker happie te scoren wahaha

Ja ja ik ben volgende week 10 jaar getrouwd.
Maar dat weten niet alle vrouwen. :)
Ik flirt af en toe wel maar ik ben trouw aan mijn vrouw (nee ze leest niet mee)
Ik ga er inderdaad maar van uit dat ze me stoer vinden of ik ben nu 'one of the girls' :)

Vooral stoer ;)

ff een paar weekjes niet gepost hier (maar waar waren jullie?)
Dat zumba is in ieder geval maar bij 1x gebleven dus
Trainen gaat ff minder ivm blessure
Had 2 weken 4x p/week getraind en mijn schouders en armen wat zwaarder aangepakt.
Gelijk daarna wat last van mijn rechter voorste schouderkop gekregen en heb daardoor last bij zowel biceps en schouder oefeningen. Gaat gelukkig weer wat beter en ik ga nu een weekje vakantie vieren zodat ik nog iets meer rust heb.
Contest ga ik in ieder geval niet aan mee doen dat was vorig jaar leuk maar met mijn naturel body heb ik geen enkele kans op een hoge notering.
Zo maar even een foto plaatsen is leuker.
Volgende week is het dus weer stil

ff een paar weekjes niet gepost hier (maar waar waren jullie?)
Dat zumba is in ieder geval maar bij 1x gebleven dus
Trainen gaat ff minder ivm blessure
Had 2 weken 4x p/week getraind en mijn schouders en armen wat zwaarder aangepakt.
Gelijk daarna wat last van mijn rechter voorste schouderkop gekregen en heb daardoor last bij zowel biceps en schouder oefeningen. Gaat gelukkig weer wat beter en ik ga nu een weekje vakantie vieren zodat ik nog iets meer rust heb.
Contest ga ik in ieder geval niet aan mee doen dat was vorig jaar leuk maar met mijn naturel body heb ik geen enkele kans op een hoge notering.
Zo maar even een foto plaatsen is leuker.
Volgende week is het dus weer stil

Waarom denk je dat?

Veel plezier op vakantie! Laat die blessure even goed genezen om daarna weer lekker verder te kunnen trainen...

Misschien een 40+ categorie inrichten, heb je al meer kans op winnen ;-)

Btw Reuzefysiek, zeker voor naturel.

Vorig jaar was ik nummer 11
en iedereen boven mij zat aan de aas of had het eens gebruikt.
Persoonlijk geen probleem voor mij want die gasten moeten net zo hard trainen. Maar mijn spiermassa is wel gewoon een stuk minder daardoor.

Vorig jaar was ik nummer 11
en iedereen boven mij zat aan de "anabole androgene steroïden">aas of had het eens gebruikt.
Persoonlijk geen probleem voor mij want die gasten moeten net zo hard trainen. Maar mijn spiermassa is wel gewoon een stuk minder daardoor.

Als dat de oorzaak is van je plaats is het jammer, dat velen niet waarderen dat iemand van jouw leeftijd en jouw stats meer verdient.

Lijkt er op dat ze jouw body meer als fitnessbody zien als naturel bodybuilder.

Ik vond de reacties op mijn foto's wel erg leuk en merkte wel dat veel mensen mijn fysiek (voor mijn leeftijd) goed vonden. Maar ik denk dat ik te weinig massa heb voor een echte BB.
Heb nu wel meer massa maar ook meer vet en ik vind een droog fysiek mooier.
Ik heb zeker wel genoten vorig jaar maar dit jaar ff geen motivatie

Je had ook mee kunnen doen om jezelf weer even te motiveren...?

Hey!!! Hoe gaat met jou? Heb je even onder het stof vandaan gehaald... :p

Grosje, still there?? nog gefeliciteerd met je 10jarig jubileum..;)

Grosje, still there?? nog gefeliciteerd met je 10jarig jubileum..;)

Ja hoor maar heb niet veel nieuwste melden
Vanochtend na een week weer getraind en toen ook nog samen met mijn vrouw
Ik heb een schema voor haar gemaakt waarbij ze haar hele lichaam traint in een uur.
Ze is nu 5 keer geweest en doet bijna alleen nog machine oefeningen
Vandaag liet ik haar een aantal alternatieve oefeningen doen en ze ging gelijk kapot.
We gingen ff lunges doen bij de smithmachine en toen ging ze bijna plat.
Hyper ventilatie door een slechte conditie. Tja dat viel ff tegen voor haar.
Maar ja ze is pas een beginner en van 1x p/week trainen zal je niet veel progressie boeken.
Zelf gaat het met mij ook niet altijd ff lekker, heb nog last van mijn rechter voorste schouder kop. Had gehoopt na een week rust dat het minder zo zijn maar bij de eerste schouder oefening voelde ik het gelijk weer.
Kon het wel afmaken en nu ff afwachten wat voor reactie ik krijg.
Heb afgelopen week veel gevreten en ook slechte dingen gevreten en dat heb ik gemerkt aan mijn maag (gelijk van slag) Over 2 maanden is het vakantietijd dus ik wil nu nog ff kijken of ik iets droger kan worden.
Meer cardio dus blehhhh :(

Leuk dat je vrouw nu ook traint.
Sterkte Grosje, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

IK gep en vraag ze zegen mij dat je borst en rug nooit samen mag doen is dat waar danku voor juli tijt

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

IK gep en vraag ze zegen mij dat je borst en rug nooit samen mag doen is dat waar danku voor juli tijt

Denk dat je deze vraag beter gewoon op het forum kan zetten dan krijg je meer reacties.
Ik kan je alleen zeggen dat het wel kan.
Er zijn verschillende schema's mogelijk waarbij je of je grote spiergroepen apart traint of soms samen.
Zet je vraag even bij trainingsschema's op het forum en dan krijg je vast meer hulp

Hmm balen die blessures.. en ja tuurlijk kan je droger worden..als je dat:meal::zuip: laat staan enzo..hahahaha
Wel leuk dat je vrouwtje ook mee de sportschool in gaat..ze zal t zeker alleen momenteel niet z leuk vinden denk ik..(spierpijn like hell??!!)

Vandaag Rug en biceps getraind
Daarna een half uur staan boksen in mijn eentje
Voelde lekker aan en ik zweete goed
Verder de afgelopen dagen weer goed op mijn eten gelet want ik moet weer wat droger worden en dat gaat lukken.
Gelukkig geen last van mijn schouder gehad, vorige keer voelde ik het al bij een bicepsoefening, Waarschijnlijk zal trainen de rest van de week moeilijk worden.
Woensdag moet ik naar de kaak chirurg voor het afknippen van mijn wortelpunyen/
Ben ff de naam kwijt maar het schijnt niet echt lekker te zijn. Snijden mij tandvlees open en dan borgen ze een gat naar mijn wortels en die knippen ze af en daar gaat een dopje op en dan gaar de boel weer dicht. Ik ben wat dit getreft een scheiterd dus woensdag zal ik extra vetverbranden omdat mijn hartslag 4x zo snel gaat

Terug
Naar boven