XXL Nutrition

grosje gaat massa bouwen

Ziet er zeker nog steeds goed uit hoor! Zie wel dat je idd wat meer massa hebt nu... en tegen de zomer kom je vast ook wel droger te staan... jou kennende :p Maar nog steeds ziet er goed uit! :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Lukie, ik voel mezelf ook niet oud hoor en menig jonge vent is verbaast als ik mijn leeftijd zeg. Maar in Juli ben ik 48 en dat is niet echt meer jong te noemen.
Foto heb ik ook bij de fotogallerij kunnen plaatsen en ik krijg erg goede cijfers.
Ik ben daar wel trots op hoor.
Tja ik blijf mezelf wel vaak met jonge gasten vergelijken en dan ook nog die gasten met een erg goed fysiek. De gewone gemiddelde man bij mij op de sportschool legt het af bij mij. Maar als ik naar een echte BB sportschool als de Kneet in Den Haag zou gaan dan ben ik niets bijzonders hoor.

Bedankt Lukie, ik voel mezelf ook niet oud hoor en menig jonge vent is verbaast als ik mijn leeftijd zeg. Maar in Juli ben ik 48 en dat is niet echt meer jong te noemen.
Foto heb ik ook bij de fotogallerij kunnen plaatsen en ik krijg erg goede cijfers.
Ik ben daar wel trots op hoor.
Tja ik blijf mezelf wel vaak met jonge gasten vergelijken en dan ook nog die gasten met een erg goed fysiek. De gewone gemiddelde man bij mij op de sportschool legt het af bij mij. Maar als ik naar een echte BB sportschool als de Kneet in Den Haag zou gaan dan ben ik niets bijzonders hoor.

ik ben er 53 en doe nog iedere week aan kickfun en bodycombat dus leeftijd is niet van belang man

Nee dat klopt we zijn zo oud als we ons voordoen en ik doe en kleed mezelf nog niet als een bejaarde.
Ik word wel grijs, maar na een verfje zouden ze mij 10 jaar jonger schatten.
Ben alleen (nog) niet van plan om mijn kop te verven :)
Bodycombat is echt een hele goede cardioles waarbij je lekker vetverbrand op een leuke manier. Op mijn sportschool doen ze het helaas niet meer. Ik hielp zelf mee in de lessen en stond soms voor de groep maar om nou voor niets les te gaan geven wil ik ook niet. Erg jammer vind ik het want ik mis het wel.

Wat een top fysiek voor je leeftijd! Ik zou je veel jonger inschatten.

Ik kan alleen maar hopen dat ik op die leeftijd er zo bij sta. :D

Dank je, Ik zelf vind het niet zo bijzonder hoor.
Ben nog lang niet tevreden en blijf ook voorlopig doortrainen om mezelf te verbeteren.
Mijn armen en schouders lopen nog steeds achter (vind ik zelf)
En dan heb ik voortdurend het gevecht tussen mijn oren (kiezen voor massa en meer vet op de buik of kiezen voor droog en ribbels zien.)
Tja mijn spiergroei is niet meer zo snel en zeker als je het naturel doet als ik dan moet je knokken voor elke verandering.
Ik doe dit natuurlijk al heel wat jaren dus misschien kan je je ook afvragen of ik niet veel meer spieren had moeten hebben na al die jaren trainen. Aan de andere kant heeft al die jaren training er ook voor gezorgt dat ik er nu nog redelijk slank en gespierd bij sta.
Tja zo zie je maar er blijft altijd wat te klagen en te wensen.
:)

Dank je, Ik zelf vind het niet zo bijzonder hoor.
Ben nog lang niet tevreden en blijf ook voorlopig doortrainen om mezelf te verbeteren.
Mijn armen en schouders lopen nog steeds achter (vind ik zelf)
En dan heb ik voortdurend het gevecht tussen mijn oren (kiezen voor massa en meer vet op de buik of kiezen voor droog en ribbels zien.)
Tja mijn spiergroei is niet meer zo snel en zeker als je het naturel doet als ik dan moet je knokken voor elke verandering.
Ik doe dit natuurlijk al heel wat jaren dus misschien kan je je ook afvragen of ik niet veel meer spieren had moeten hebben na al die jaren trainen. Aan de andere kant heeft al die jaren training er ook voor gezorgt dat ik er nu nog redelijk slank en gespierd bij sta.
Tja zo zie je maar er blijft altijd wat te klagen en te wensen.
:)

Je moet trots zijn op wat je nu hebt, veel mensen van jouw leeftijd hebben echt niet zo'n fysiek hoor!

Ik wens je veel succes met alles!

Nou de trainingen verlopen als vanouds.
Wil toch wat meer vetverbranden dus ik heb vandaag maar eens gek gedaan
Eerst een uurtje schouders getraind en daarna Zumba.
Jesus waar ben ik aan begonnen, was de enige vent en ik stond daar maar te draaien met m'n heupen. Ging op zich niet slecht maar om nou te zeggen dat ik lekker soepel mee deed NEE :) Vond het ook niet zwaar, laatste cardiosesies die ik deed was kick en punch en ik moet zeggen dat dit veel zwaarder is dan Zumba. Goed ik had een beetje natte rug maar of ik hier nu veel door verbrand?????
Misschien volgende week mijn bokshandschoenen maar eens mee nemen en zelf wat sparren op de bokszak. Is in ieder geval wel mannelijker :)

Grosje aan de Zumba! :roflol:
Zou ook niks voor mij zijn hoor - liever kickfun idd...
Wordt er geen kickfun of dergelijke meer gegeven bij jullie sportschool?

Nee helaas geen kickfun (bodycombat) meer op mijn sportschool
De leraar die het gaf is ontslagen en ik was de enige die hem kon opvolgen.
Ik deed vaak met hem mee en af en toe een nummer apart voor de groep
Moest het dan wel gratis doen en elke keer de lesjes bijhouden (elke 3 maanden komt er een nieuwe versie uit) kost een hoop tijd
Mis het nu toch wel

Mannen en Zumba..?? hmm ik zie toch liever wat anders...hahahaha by the way, de dames vonden het natuurlijk wel leuk dat je meedeed??

Heb nooit zo'n les gezien eerlijk gezegd, toch is een keer meekijken misschien is het wat voor Porterke

:D

De dames vonden het heel gezellig, eindelijk een kerel tussen de dames.
Maar ik geloof niet dat het echt iets is voor mij.
Voel lichte spierpijn in mij kuit en iets in m'n onderrug waarschijnlijk van het heup (proberen) te draaien. Maar verder niets. Van kickfun van vroeger had ik nog wel eens last van mijn benen en traps van het rammen in de lucht. Conditioneel was het ook zwaarder dan Zumba. Wil niemand beledigen maar het is toch gewoon een uurtje dansen en niet echt een behoorlijke cardiotraining.
Gewicht van de persoon maakt trouwens geen bal uit want er stonden genoeg zware dames met de billen te draaien. Voor deze dames is het misschien wel helemaal top want het is leuk ivm het dansen en niet zo heel zwaar voor je knieen. (Al verliet er wel eentje voortijdig de zaal met een zweepslag)

Nou de trainingen verlopen als vanouds.
Wil toch wat meer vetverbranden dus ik heb vandaag maar eens gek gedaan
Eerst een uurtje schouders getraind en daarna Zumba.
Jesus waar ben ik aan begonnen, was de enige vent en ik stond daar maar te draaien met m'n heupen. Ging op zich niet slecht maar om nou te zeggen dat ik lekker soepel mee deed NEE :) Vond het ook niet zwaar, laatste cardiosesies die ik deed was kick en punch en ik moet zeggen dat dit veel zwaarder is dan Zumba. Goed ik had een beetje natte rug maar of ik hier nu veel door verbrand?????
Misschien volgende week mijn bokshandschoenen maar eens mee nemen en zelf wat sparren op de bokszak. Is in ieder geval wel mannelijker :)

Dus niet wat voor jou de Zumba? lijkt me wel eens leuk, maar heb zelf nog niet meegedaan, als ik er ben ga ik toch liever aan de gewichten!

Nee niet echt
Als er nu allemaal superstrakke dames in strakke broekies (zoals op TV) staan te dansen dan wil ik er wel over na denken.
Blijf toch maar liever aan de gewichten trekken en duwen.
Moet zeggen dat ik nu 2 weken 4x p/week heb getraind en ik heb lichte pijn in mijn voorste koppen van mijn schouders (overbelasting?)
Zeg Cecil als ik het goed onthouden hebt dan was jij nogal een goede danser!
Kan je me een lesje geven zodat mijn heupen wat soepeler worden? :)

Zo maandag weer eens heel goed mijn benen aangepakt.
Had ze een tijdje niet echt zwaar getraind en nu kreeg ik de rekening voor dat slappe gedoe
Ik strompel de hele dag ipv lekker lopen, wist niet meer dat ik zoveel spierpijn kon krijgen
Vandaag daarom besloten om niet te gaan trainen.
Voel ook nog de voorste schouderkoppen en wil het niet verder forceren.
Het gaat deze week ff niet lekker dus ff stappie terug doen :)

Hou je nog wel 2 dagen last van Grosje.

Heb vandaag even gekeken bij de Dames :eyebrow: als ik mee ga doen komt er helemaal niks van terecht :D

Terug
Naar boven