net even iets meer als een uur getraind
Merkte wel dat ik 3,5 week niets gedaan hebt (op 2 trainingen op de camping na)
Kracht was waardeloos maar ik heb gewoon mijn setjes gedaan alleen met veel minder gewicht.
Uur van te voren mijn Result ingenomen en een bidon klaar gemaakt met Result poeder en Magic EAA en wat dextrose.
Eerst rustig mijn rug 4 sets en 2 sets biceps getraind en daarna de bidon gevult met wat overgebleven Aquarius en gelijk na de training gedronken.
De gebruikte gewichten en oefeningen doen nu even niet ter zake
Net na thuiskomst een shake melk met whey naar binnen gewerkt en straks gaat daar nog kwark met vruchtenyogurt achteraan.
Vandaag ook mijn eerste werkdag gehad - 9 uur achter elkaar zonder pauze aan mijn bureau gezeten en erg slecht gegeten (4 boterhammen en een krentenbol) was geestelijk gesloopt en had eigenlijk geen zin om te gaan trainen maar ben blij dat ik toch even gegaan ben.
Ik heb nu wel een behoorlijke pomp in de biceps maar ik weet niet of dat van de eerste training sinds tijden is of van de result (of beiden)
Het begin is gemaakt en morgen is een rustdag, woensdag staat borst en triceps op het program daarna zaterdagochtend benen en schouders en tussendoor moet er nog wat buik bij.
Tja 3x in de week trainen is genoeg voor de ouwe vent anders krijg ik problemen me het herstel en voordat ik het weet ..... blesures.
Daar zit ik niet meer op te wachten dus langzaam werk ik weer naar mijn oude niveau toe en hopelijk er iets overheen door het gebruik van Result.
Ik verwacht daar eigenlijk pas na een week of 2 result van