Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

Maak er een leuke vakantie van man :D

Fijne vakantie en train maar niet te hard dan in de hitte daar.

• Topic Starter Topic Starter
het is juist wel leuk want je traint daar tussen de vakantiegasten die nog niet zo goed gebouwt zijn (zie ik er tenminste nog een beetje goed uit :) )
En na de training kan je gelijk je shirt uitgooien en je opgepompte spieren showen.
Hahahaha ja ik ben een echte patser hier.

Wat heb je daar allemaal dan?
Gewoon dumbbells etc?

Er staat een bankdrukbankje en je kan je optrekken dus daar kan je mee beginnen.
ik gebruik alleen de dumbbells maar ze hebben ook apparten die op luchtinstelling gaan.
Daar train je niet echt lekker mee maar ik begin gewoon met de losse gewichten en als laatste doe ik iets met de apparaten. Ja het is een beetje behelpen maar er zijn zat oefeningen die je met de gewichten kan doen.
Benen heb ik nog niet getraint (zal ook niet gebeuren want over een paar dagen ben ik weer thuis)

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

heb nog geen goede foto's van mijn huidige fysiek maar wel 2 vakantie foto's
vandaag 48 geworden en ik vind dat ik niet mag klagen over hoe ik er uit zie
:)

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!
Klagen over hoe je er uit ziet? Complimentjes dien je te ontvangen!
Menig leeftijdgenoot mag jaloers zijn op jouw fysiek... no shit!

Bofkont!!! :)

Gefeliciteerd grosmans! Je ziet er zeker puik uit voor je leeftijd man.

bedankt vrienden
Heb nog even vakantie en volgende week ga ik weer trainen.
Zoals gewoonlijk met weer de wens om iets meer spier te winnen en niet te vet te worden. Het verouderingsproces probeer ik zo zeker nog 2 jaar (tot mijn 50e) uit te stellen. Heb deze vakantie al gemerkt dat ik nog makkelijk mee kan met de jongeren die gemiddeld erg slecht in het vel zitten. Snacks en drank verpesten een hoop en als het dan te laat is willen ze gaan sporten. Ben 2 echte BB tegen gekomen in Frankrijk (een stelletje) en als je dan zag hoe de mensen daarop reageren alsof het monsters zijn. Zouden ze jaloers zijn of vinden ze het echt vreselijk. Ik ben geen echte spierbundel en ook naar mij werd al af en toe vreemd gekeken, al had ik meer het idee dat de dames mij met hun man aan het vergelijken waren. Hoop/denk dat ik dan toch meer gewaardeerd werd.

Ik teken voor de drive die jij nog hebt man. Menig gozer van een jaar of 25 kan een voorbeeld aan jou nemen. En ookal ben je 48, jij hebt nog een adonis fysiek. En dat kan je van veel knullen van 25 echt niet zeggen.

tja de drive heb ik nog steeds
Merk wel aan van alles dat ik ouder ben maar ik denk dat als je juist blijft trainen je jezelf een stuk jonger blijft voelen. Zoals de fysio van Robben ook laatst zei, niet rusten maar in de gewichten met je lichaam. :)

Nou ik heb het gisteren ontvangen en heb het nu 2x genomen.
Gisterenmiddag en vanochtend. Morgen neem ik het voor (19.30 uur en na de training 22.15 uur samen met Magic EAA en een bakkje kwark
Dat wordt dus laat innemen maar ik neem aan dat dat allemaal geen bal uitmaakt.
Moet inderdaad zeggen dat de smaak bagger is maar met een beetje vruchtensap giet je het zo naar binnen en is het zo weg.
Vind ook dat je ook niet een lekker smaakje mag verwachten het is immers geen limonade die je drinkt.
Morgenavond dus weer voor het eerst sinds 3 weken trainen (ja op 2x op de camping wat aanklooien na) Heb er nu a zin in. :)

veel succes met je supps!!!

Alsnog gefeliciteerd!
Een jaar ouder en nog steeds een goed fysiek.:)
Succes met trainen en het testen van je nieuwe supps.

net even iets meer als een uur getraind
Merkte wel dat ik 3,5 week niets gedaan hebt (op 2 trainingen op de camping na)
Kracht was waardeloos maar ik heb gewoon mijn setjes gedaan alleen met veel minder gewicht.
Uur van te voren mijn Result ingenomen en een bidon klaar gemaakt met Result poeder en Magic EAA en wat dextrose.
Eerst rustig mijn rug 4 sets en 2 sets biceps getraind en daarna de bidon gevult met wat overgebleven Aquarius en gelijk na de training gedronken.
De gebruikte gewichten en oefeningen doen nu even niet ter zake
Net na thuiskomst een shake melk met whey naar binnen gewerkt en straks gaat daar nog kwark met vruchtenyogurt achteraan.
Vandaag ook mijn eerste werkdag gehad - 9 uur achter elkaar zonder pauze aan mijn bureau gezeten en erg slecht gegeten (4 boterhammen en een krentenbol) was geestelijk gesloopt en had eigenlijk geen zin om te gaan trainen maar ben blij dat ik toch even gegaan ben.
Ik heb nu wel een behoorlijke pomp in de biceps maar ik weet niet of dat van de eerste training sinds tijden is of van de result (of beiden)
Het begin is gemaakt en morgen is een rustdag, woensdag staat borst en triceps op het program daarna zaterdagochtend benen en schouders en tussendoor moet er nog wat buik bij.
Tja 3x in de week trainen is genoeg voor de ouwe vent anders krijg ik problemen me het herstel en voordat ik het weet ..... blesures.
Daar zit ik niet meer op te wachten dus langzaam werk ik weer naar mijn oude niveau toe en hopelijk er iets overheen door het gebruik van Result.
Ik verwacht daar eigenlijk pas na een week of 2 result van :)

Drukke dag achter de rug, 10 uur gewerkt
In 3 dagen al 28 uur gewerkt en dat in de eerste week na de vakantie (niet echt de tijd om ff rustg op gang te komen)
Toch maar gaan trainen vanavond maar had eigenlijk geen zin
Borst, triceps gedaan
Ging wel lekker maar kracht is nog steeds klote
Nou ja de eerste week moet je niet veel verwchten.
De creatine moet ook nog inwerken maar dat komt wel goed

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

nog wat laatste foto's

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven