Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
tja dank je voor je compliment
Probeer in shape te blijven maar het is niet makkelijk
Zwaar trainen gaat niet altijd ivm pijntjes in de hams en rechterschouder
Blijf het toch maar proberen want niets doen is ook geen optie
gisteren zwaar borst en triceps getraind en mij voorste schouderkop brand nu
Duurt meestal 2 dagen en dan kan ik weer, het voelt niet aan als spierpijn dus zal wel een lichte slepende ontsteking zijn of zo.

Laatst bewerkt:
Result! is inderdaad een goed product. Ben zelf bijna door mijn pot heen, maar is goed bevallen.
Verder goed bezig hier!
Op de foto's lijkt je taille wel wat breed terwijl je wel aders over je borst hebt lopen zelfs. Enig idee hoe dit komt of is dat gewoon je bouw? Je ziet er in ieder geval niet vet of spekkig uit.
Verder zoals ik al eerder zei, zeer goed voor 48 jaar natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ja joh dat is de leeftijd
Als je ouder wordt dan sla je je vet op als een zwemband
Rond je navel en in je lende (achterkant onderrug)
Niets aan te doen, ja zwaar cutten en veel cardio maar dat is moeilijker als je wat ouder bent
Doe ook alles natural en dan is het gewoon moeilijker om heeeel droog te worden
Maar ik ben tevreden hoor :)

Ok. Het vet dat ik nog heb zit ook allemaal daar. Ik vind echter dat het er bij jou niet echt als vet uitziet, want je ziet je buikspieren zelfs nog redelijk doorkomen.

En je moet ook tevreden zijn, hoeveel mannen van jouw leeftijd zie je lopen met hetzelfde resultaat?

Ben ook maar 1.70 groot en mijn middel lijkt daardoor misschien ook groot
Weet het ook niet
Heb wel altijd goede abs gehad en die blijven ook altijd wel te zien (als ik aanspan)
Cutten kan ik natuurlijk wel om mijn middel slanker te krijgen (kijk ander maar bij mijn album naar mijn contestfoto van vorig jaar) maar op mijn leeftijd is het gewoon moeilijk om heel droog te blijven (je metabolisme wordt lager naarmate je ouder wordt)
Nou ja ik train gewoon voor de fun en kijk elk jaar weer hoe ver ik kom. Heel langzaam gain ik nog spier (ik kan niet bulken omdat ik dan zo moddervet ben en krijg het er dan maar weer af)
Ben al blij dat ik er na al die jaren nog zo bij sta.

Afgelopen week weinig gedaan
Combinatie van erg druk op het werk en kiespijn hebben er voor gezorgt dat ik pas vanochtend weer kaon trainen.
Had een stuk kies afgebroken en de vulling die in de kies zat was daardoor los gaan zitten.
Tja dat was foute boel want binnen een paar dagen had ik een ontsteking er onder zitten.
Vrijdag hebben ze gelukkig de vulling er zo uit kunnen wippen en de boel even schoongemaakt en daarna met een noodvulling afgesloten.
Heb no g wel lichte pijn (wordt 's-avonds erger) maar vanochtend toch maar even gaan trainen. Mijn schouders maar weer eens aangepakt waarbij ik gelijk weer merkte dat mijn rechterschouder minder kracht heeft als mijn linker (ik ben rechts). Dat is toch gek?
Nou jou zo zwaar gegaan als ik kon (maar mijn kracht lijkt wel langzaam weg te lekken)
Heb geen zin in nog een ontsteking (in de schouder)
Ga zo met mijn vrouw naar de Bios (inception) (kindervoorstelling zo om 14.00 uur :) )
Heb er wel zin in na 3 weken 50 uur werken en veel stress.
Ben weer aan vakantie toe :)

Spierpijn in de schouders voelt gelukkig normaal aan
Geen teken van ontsteking in de rechterschouder (gelukkig niet te zwaar gegaan)
Film Inception was geweldig overigens. Voelde in de Bioscoop mijn traps verstijven die ik gisteren ook getraind had. Zit eigenlijk nooit lekker in die stoelen.

Laatst bewerkt:
Gelukkig dat je schouder toch niks ernstigs was zeg.

Nee gelukkig niet maar ik blijf voorzichtig
Vanavond Borst getraind maar weer die rechterschouder die niet lekker voelde
Toch tot 3 sets 8x70 kg kunnen bankdrukken en dumbbell press tot 26kg p/arm
Zolang ik het gecontroleerd blijf doen dan gaat het goed.
Snel laten zakken is niet verstandig omdat ik dan te ver kan doorzakken
4 oefeningen gedaan en de borst vol met bloed kunnen pompen (lekker gevoel)
Daarna triceps gepakt en dat gaat gewoon wel lekker.
Merk wel dat door het gecontroleerd trainden mijn triceps ook sneller vermoeid raakt maar dat scheelt weer oefeningen :)

Foto's zien er nog steeds heel goed uit Grosje! Snap wel (en ik zeg het ook: voor die leeftijd en daarbij naturel is gewoon heeeeeel netjes) dat het je kan frusteren dat iedereen zegt dat je niets te klagen hebt, terwijl je zelf meer er uit zou willen halen. Maar in die zin is het ook niet van er is meer dan er nu is... idd je metabolisme... proberen toch zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen, dat heeft toch invloed op je stofwisseling, en op onderhoud... lichte spieropbouw moet dan mogelijk zijn zonder dat je vet toeneemt.

Vanochtend weer mijn marteltraining gedaan
Ik heb zo'n hekel aan beentrainen maar ik moet het zo af en toe doen
2 weken geleden voor het laatst gedaan maar daarna gelijk verkoudheidsverschijnselen en heftige spierpijn. Nou ja vanochtend gesquat, legpress, leg extention en liggende hamstring curl gedaan. Daarna neck press en side laterals en wat buik gedaan
Nog steeds last van mijn hamstring en rechterschouder.
Had vanochtend ook een bloeduitstorting op de aanhechting van mijn biceps en schouder. Maar weer even afwachten hoe mijn lichaam verder reageerd op de training.

Haha, marteltraining :p

Hoe kom je nou aan een bloeduitstorting?

Tja heb ik wel vaker
Dan heb ik zwaar getraind en dan krijg ik soms kleine bloeduitstortingen
Of soms loop ik tussen de toestellen door en stoot ik me aan de handvaten.
Daar voel ik dan niets van en na 2 dagen heb ik een mooie plek op mijn schouder.
Maar ik maak me nooit zo druk om de blauwe plekken maar zeurerige pijntjes ben ik wel voorzichtig mee.
We wachten af.....

Das Hardcore Sue.

gaat lekker hier ouwe :thumb:

• Like
Waarderingen: Sue
auw auw dag 1 en de spierpijn in de benen en kont is al lekker.
ook iets fout gedaan met mijn traps, gisteren schoot er weer eens een soort van knoopje in of zo. Vandaag lekker warm houden dan gaat het snel weg.

spierpijn wordt gelukkig al wat minder.
Twijffel of ik ga trainen vanavond, traps voel ik nog steeds
en knoopje zit er ook nog
Vanacht ook slecht geslapen door pijn in de schouder (toch warmer als de andere dus misschien toch ontsteking) Vanochtend Ibuprofen genomen en daarna ging het weer beter
hmmmm Misschien maar wat buik en armen proberen

Toch maar gegaan
Biceps en Triceps aangepakt
Geen problemen met traps en schouder gehad dus ik kon voluit
Zit nu met opgepompte armen op de bank......... lekker hoor

Vanochtend weer mijn marteltraining gedaan
Ik heb zo'n hekel aan beentrainen maar ik moet het zo af en toe doen
2 weken geleden voor het laatst gedaan maar daarna gelijk verkoudheidsverschijnselen en heftige spierpijn. Nou ja vanochtend gesquat, legpress, leg extention en liggende hamstring curl gedaan. Daarna neck press en side laterals en wat buik gedaan
Nog steeds last van mijn hamstring en rechterschouder.
Had vanochtend ook een bloeduitstorting op de aanhechting van mijn biceps en schouder. Maar weer even afwachten hoe mijn lichaam verder reageerd op de training.

Jammer dat je zo n hekel aan beentraining hebt, anders kun je de oefeningen toch ook meer verdelen over een aantal dagen, ik trek het ook niet als ik meer dan 3 toestellen op maximum train, maar daarbij is het fijner het te verdelen en op de andere dagen de andere spiergroepen van de benen ook optimaal te kunnen trainen.
maar dat weet je allemaal vast wel! ;)

Tja heb ik wel vaker
Dan heb ik zwaar getraind en dan krijg ik soms kleine bloeduitstortingen
Of soms loop ik tussen de toestellen door en stoot ik me aan de handvaten.
Daar voel ik dan niets van en na 2 dagen heb ik een mooie plek op mijn schouder.
Maar ik maak me nooit zo druk om de blauwe plekken maar zeurerige pijntjes ben ik wel voorzichtig mee.
We wachten af.....

Oja... heel herkenbaar... heb je net zware reps gemaakt, loop je als een zombie rond, knal je overal tegenaan... tenminste, dat heb ik dan :p Ook al eens met mijn hoofd tegen een stang aan gelopen :D Maar da voel ik dan wel weer.

Tja kan mijn benen wel verdelen maar ik wil eigenlijk mijn hele lichaam in 1 week trainen en ik kan maar 3x p/week
Dus van de week biceps en triceps op 1 dag gedaan en gisteren rug/borst (weer pijn in de schouder grrrrrr :( ) Dus ik hou voor morgen benen en schouders over (maar die schouder dat is niet zo'n best plan vrees ik)
Het is gek hoor die voorste schouderkop/aanhechting biceps voel ik met bankdrukken
en de kracht is met dumbbelldrukken minder rechts maar ik kan er verder alles mee doen.
Nou ja morgen dus weer benen en buikspieren dan maar en daarna dan weer 4 a 5 dagen spierpijn. klote sport :)

Terug
Naar boven