MuscleMeat

grosje gaat massa bouwen

beachboy :D

• Topic Starter Topic Starter
Tja dat klopt :)

vanacht erg slecht geslapen door alle extra vocht (ivm de crea) moet ik er snachts vaak uit om te psssssssss
ook slaap ik onrustig door mijn werk, 1 week gewerkt en en alweer gesloopt
De extra uren die ik draai waar ik niet voor betaalt krijg vind ik op zich nog niet erg maar de stress sloopt je (en is ook nog eens slecht voor de spieren)
Vanochtend alleen schouders getraind. kracht viel mee (misschien dat de crea aanslaat)
heb ook een betere libido (dat zou ook van de Result kunnen zijn)

Lastig als je net van vakantie terug komt om dan te weten of de supps aanslaan...
Doe je wel een beetje rustig aan op je werk? Een gesloopte Grosje hebben ze daar ook niks aan ;)

tja zeker lastig maar ik weet na al die jaren wel wat ik kan en niet kan.
Dus ik voel op een gegeven ogenblik echt wel of ik iets sterker ben.
Tja qua werk heb ik het de volgende 3 weken helemaal zwaar (mijn collega gaat op vakantie) FF op de tanden bijten en hopen dat heel Nederland op vakantie is.
:)

Zo! Weer even ingehaald! Nog gefeliciteerd (sorry, beetje laat). Leuke foto's Grosje! Ik denk dat vrouwen inderdaad even een vergelijkendwaren onderzoek doen... je ziet er gewoon goed uit!
Succes testkonijn! :p

Benen heb ik dit weekend overgeslagen
Voelde me zaterdag niet goed genoeg. Zou eigenlijk vanavond mijn benen moeten doen maar zat er aan te denken om morgen naar mijn werk te fietsen (15km) en dan wil ik wel gewoon kunnen trappen (ja mietje ik weet het)
Lekker Rug en Biceps gedaan en dat ging een stuk beter als vorige week toen ik haast geen kracht had. Kracht was nu weer aardig op peil.
Kreeg ook een opmerking van een dame die ik een tijd niet had gezien 'je bent breeder geworden denk niet dat het kan maar ik denk dat ik toch iets meer vocht nu in de spieren heb en iets buffer lijk.
Heb wel soms wat last van mijn maag en lichte pijn in mijn ballen (zou dat de testosteron toename kunnen zijn?)
Allemaal dank zij de Result. :)

Gisteren lekker Borst en triceps gedaan
Kracht zoals ik die voor de vakantie had is weer terug.
Herstel lijkt sneller te gaan en daardoor ook minder spierpijn
Wel vanochtend met een lullige beweging een spiertje in mijn nek of traps verrekt.
Gaat wel weer over maar vandaag lekker last van gehad met het draaien van mijn hoofd.
Denk wel dat Result werkt en na 2 weken is dat al te voelen en te zien.

Geinig dat die 'Result' dus werkelijk werkt bij je!
Wat voor ingrediënten zitten er in die het effect zouden kunnen veroorzaken?

Lullig van die kleine verrekking trouwens...

Hoest met je nekkie?

Tja een beetje stijf en licht pijnlijk bij het draiien van mijn hoofd.
Gaat vast snel over en ik laat mij er nier door tegen houden
Morgenochtend ga ik toch niet trainen want ik heb een fotoshoot met een fotomodel :)
Jullie kennen haar vast als je de foto's ziet.
;)

Gisterenavond weer sinds lange tijd begonnen met benen trainen.
Heb dus nog steeds last van mijn rechter aanhechting bil / hamstring maar als ik rustig aan doe dan gaat het best nog wel.
3 oefeningen gedaan (leg press / leg extention en de legcurl liggend) en nu maar even afwachten wat voor spierpijn er ontstaat na ca 6 weken geen been training. Besef dat ik het weer een beetje moet gaan opschroeven qua oefeningen maar eerst even aftasten wat ik nog kan.
Daarna schouders gedaan maar merk dat mijn rechter schouder niet elemaal hersteld is.
6 weken geleden had ik last van mijn voorste schouderkop en was ik ineens behoorlijk kracht kwijt in mijn rechterschouder. Het is nu wel beter maar mijn linkerschouder is nog steeds sterker en de oefeningen voelen niet altijd even lekker. Ben zo zwaar gegaan als ik kon (langzaam en gecontroleerd) ook hier moet ik de reactie afwachten.
Kortom gisteren was niet mijn lekkerste training (2 zwakke spiergroepen) maar ben toch wel weer blij dat ik het gedaan heb, want niets doen is ook niet goed.
Stijve plek in de nek ben ik hierdoor inmiddels ook kwijt :)

Laatst bewerkt:
Spierpijn in de benen begint op te komen maar valt toch wel ook weer mee, krijg wel ook gelijk een terugslag in gezondheid (verkoudheidsverschijnselen) Heb al vaker gemerkt dat als ik zwaar getraind hebt dat ik soms een klap krijg (alsof het herstel te veel van mij vergt) Nou ja heb maar wat vitaminen geslikt en over een paar dagen is het wel weer minder.
Denk toch wel dat het result ook voor een sneller herstel kan zorgen.
ff afwachten hoe brak ik morgen uit mijn bed kom

Niet ziek worden he!
Morgen is de spierpijn erger.;)

Tja daar ben ik ook bang voor :)

Spierpijn in de benen valt toch nog wel mee
ik had het erger verwacht dus misschien komt het toch door de result
Wel door nog steeds erge drukte op mijn werk met koppijn thuis gekomen en besloten een trainingkje over te slaan (blehhhh gesloopt door al het gezeik) morgen haal ik hem in

gezeik op je werk is nooit leuk (sjongejonge wat een wijsheid Sue waar haal je ze vandaan :p) - is het dan juist niet lekker om het er effe af te trainen? Hoewel met hoofdpijn trainen is ook nie fijn he...

Nee met hoofdpijn trainen lijkt me niet echt lekker.
Ik sla niet snel over maar woensdag was ff te heftig
Gisternavond dus ingehaald en rug en biceps getraind. (weer die buik vergeten)
Moet eerst wat rustiger op mijn werk zijn voordat ik weer echt gemotiveerd kan trainen.
Ik draai m'n schema en door de Result zie ik er wel aardig uit
Zal eens kijken of ik Zaterdagochtend na de training een 48+ foto'tje kan maken :)
Dan weten jullie teminste ook hoe ik er bij sta.
Wel met wat meer vetjes maar zodra ik de abs aanspandan zie je toch nog de ribbels en gleuf in het midden (nee niet die gleuf - daar zit een slangetje)

Zoals gisteren beloofd een paar nieuwe pics van vanochtend
Ben iets zwaarder en iets vetter maar de ribbels zitten er nog wel
Merk dat het vet in de zogenaamde lovehandels gaat zitten.
Hoop dat ik het dit jaar in ieder geval nog kan vasthouden en eventyeel iets verbeteren. (al is het elk jaar moeilijker) Krijg ook vaak op de sportschool te horen dat ik niet moet zeuren met mijn 48 jaar maar ja zelf wil ik nog altijd meer spier en strakker er uit zien.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Blijft imo superfusyiek voor je leeftijd.

Good job :thumb:

Terug
Naar boven