Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

Jezus zeg, geen wonder dat je hoofd niet naar trainen staat! Sterkte... weet zo gauw geen ander antwoord...

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond toch maar even stoom afgeblazen
Rug/Biceps gedaan en lekker zwaar
Kan je vertellen dat als je link bent je keihard kan trainen

Kan je vertellen dat als je link bent je keihard kan trainen
Hé dat gevoel ken ik!
Kun je je agressie al een beetje kwijt? Plannen voor de toekomst aan het maken - of is het daar te vroeg voor?
(wat voor werk doe / deed je eigenlijk?)

Nee nog geen plannen, is ook moeilijk als je 48 bent
Onze tent (onderdeel van een drukkerijen groep) is officieel nog niet failliet, dat horen we waarschijnlijk morgen.
Maar vanaf Vrijdag was het al bekend dat het ging gebeuren dus de afgelopen dagen werken terwijl je weet dat ....... :( dat is erg moeiilijk
Ik hoop dat er een doorstart komt en ik dan mag blijven maar voorlopig weet ik nog helemaal niets grrrrrrrrrrr
Tja en dat na 20 jaar hard werken dat is erg frustrerend.

Gisteren toch nog even stoom af geblazen
Schouders een aangepakt.

Vandaag weer een k*tdag gehad (sorry dames)
Klanten maar voorliegen dat het goed gaat en vanmiddag is de kogel door de kerk gegaan
Vanavond zal er wel een slot op de deur komen van de drukkerij
GVD had ik nu maar nog een cursusje gevolgt, ben ook al te oud voor sportleraar. :(

Gisteren toch nog even stoom af geblazen
Schouders een aangepakt.

Vandaag weer een k*tdag gehad (sorry dames)
Klanten maar voorliegen dat het goed gaat en vanmiddag is de kogel door de kerk gegaan
Vanavond zal er wel een slot op de deur komen van de drukkerij
GVD had ik nu maar nog een cursusje gevolgt, ben ook al te oud voor sportleraar. :(

Bedoel je dat je een andere baan zal moeten gaan zoeken? Dat is balen zeg :( Succes!

nee weet nog niets
Misschien komt er een doorstart........ misschien dat ik dan toch nog .........?????
Tja er is dan toch nog een heeeeeeeeeeeel klein kansje

Sterkte en succes Grosje!
Het is alleen maar beter om toch te blijven trainen want dat kan vaak erg opluchten.
Je bent trouwens nog steeds welkom in mijn gym maar waarschijnlijk staat je hoofd daar momenteel niet naar.

Thanks Peetjuh nee sla vandaag toch maar even over
Het is gewoon nu even een klote week
Ben uitgeput (geestelijk) na 10 uur werken per dag voor .....wat??? een kans?
nee het is nu ff doorbijten en hopen dat er snel duidelijkheid is zodat ik het kan afsluiten.
Echt stoppen met trainen dat zal niet snel gebeuren want dat is een onderdeel van mijn leven
Ook andere die mij via de karma succes gewenst hebben bedank ik voor de steun

Laatst bewerkt:
Thanks Peetjuh nee sla vandaag toch maar even over
Het is gewoon nu even een klote week
Ben uitgeput (geestelijk) na 10 uur werken per dag voor .....wat??? een kans?
nee het is nu ff doorbijten en hopen dat er snel duidelijkheid is zodat ik het kan afsluiten.
Echt stoppen met trainen dat zal niet snel gebeuren want dat is een onderdeel van mijn leven
Ook andere die mij via de karma succes gewenst hebben bedank ik voor de steun

O erg van het bedrijf en snap dat je er geestelijk moe van bent, je hebt wel veel werkervaring, hopelijk kun je daar iets mee, sterkte en gewoon blijven trainen ja;)

De drukkerij wereld wordt hard geraakt door de crisis. Zie ze ook met bosjes vallen in mijn werk omgeving. Sterkte!

Gelukkig weekend! even de kop leeg maken en van het moooie weer genieten.
Vandaag is mijn dochter (16) een weekje met school naar Barcalona vertrokken (erg leuk voor haar) hierdoor vandaag ook nog niet getraind maar ben wel van plan Maandag in ieder geval weer te gaan.
Tent is nu echt failliet maar de Directie is wel bezig met een doorstart en hopelijk zit ik dan bij de mensen die mogen blijven. Slechter als nu is kan het niet worden dus ik moet proberen vooruit te kijken. Door de stress weinig gegeten afgelopen week dus misschien dat het nog goed is geweest voor de vetverbranding :)
Bedankt voor jullie steun en berichtjes, doet me goed

Vanavond uurtje Borst en Triceps gedaan om de kop weer leeg te maken.
Mijn zwager was ook in de sportschool dus we konden samen zwaar trainen en bij elkaar spotten.
max vandaag Bankdrukken 4x80 kg / schuinbankdrukken 4x70 kg / flyes liggend op bankje 16kg p/hand / cable flyes 4x45kg / daarna de triceps nog even goed aangepakt.

Werk is nog steeds niet duidelijk, doorstart is nog niet rond. Ik weet dus ook nog niet of ik er bij zit. Donderdag worden we allemaal ingeschreven bij het UWV ik hoop wel dat ik dan al weet waar ik aan toe ben. Positief tegen de klanten doen terwijl je zelf in de put zit is niet makkelijk maar wel nodig om klanten te behouden voor de doorstart.
Tja als je dan straks weet dat je niet bij de doorstart zit dan is dat niet meer te doen en kan je beter thuis zitten en je op een nieuwe toekomst richten
Klote dus dat ik nog niets weet, ik wordt het zat

Blijft imo superfusyiek voor je leeftijd.

Good job :thumb:

Sorry, maar ik moet toch effe commentaar leveren op jouw uitspraak. Ik wordt er nooit goed van als mensen roepen "voor je leeftijd". Wat wil dat nou zeggen???
Hij ziet er reuze goed uit en beter dan menig andere jonge knullen!

Fantastisch werk! Heel knap!

Sorry, maar ik moet toch effe commentaar leveren op jouw uitspraak. Ik wordt er nooit goed van als mensen roepen "voor je leeftijd". Wat wil dat nou zeggen???

Ik ook, samen met de woorden 'voor een vrouw'.

Eens met nobbi hierboven..

Komt er nog een update Grosje?

Wat wil dat zeggen? Dat het een prachtige prestatie is, zeker aangezien zijn leeftijd.
Als je rekening houdt met de aspecten van eenmaal 35+ is dit een mooi resultaat. De aspecten van een trager metabolisme, een lager testosterongehalte, alsook langere recuperatie in rekening gebracht is dit fantastisch resultaat.

En inderdaad als je hem vergelijkt met sommige andere jongere gasten staat hij beter bij. Lijkt me niet dat ik dit ergens ontken.

Ik denk dat Grosje ook zelf al heeft aangehaald, dat zijn leeftijd hem niet in zijn voordeel speelt in het bodybuilding. Daarom zeg ik een mooie prestatie, zeker met zijn leeftijd.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Ik ook, samen met de woorden 'voor een vrouw'.

Eens met nobbi hierboven..

Komt er nog een update Grosje?

Met wat ben je het eens?

In mijn ogen speelt leeftijd nog altijd in rol bij bodybuilding. Zeker bij een naturel.
Eens je ouder wordt, gaat je metabolisme niet meer zo snel. Dus als ik hem feliciteer met zijn leeftijd en aanhaal dat ondanks een oudere leeftijd niet makkelijk moet zijn, ben ik mis?

Laatst bewerkt:
skinnie ook naturel en ook fantastisch:)

Met wat ben je het eens?

In mijn ogen speelt leeftijd nog altijd in rol bij bodybuilding. Zeker bij een naturel.
Eens je ouder wordt, gaat je metabolisme niet meer zo snel. Dus als ik hem feliciteer met zijn leeftijd en aanhaal dat ondanks een oudere leeftijd niet makkelijk moet zijn, ben ik mis?

Z'n hele post. Grosje staat er fantastisch bij, ook al ben ik niet zo'n fan van 'voor je leeftijd', want iedereen WEET toch wat de leeftijd is? Net zoals het een man is... Daarbij gaat het altijd om je eigen progressie (lekker belangrijk wat een ander doet).

Wat je zegt is ook helemaal niet onaardig bedoelt (dat lees ik wel uit je post), alleen vind ik de opmerking over leeftijd (of geslacht) onnodig.
Als je mij feliciteert met een DL van 80kg, dan is dat omdat je MIJ feliciteert, dat ik een vrouw ben is daar inherent aan. Dus de opmerking dat het best sterk is 'voor een vrouw'... tja.
Probeer je niet af te fakkelen, gaat er me om dat het nogal een dooddoener is.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

:D :thumbs:

Terug
Naar boven