Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé dat gevoel ken ik!Kan je vertellen dat als je link bent je keihard kan trainen
dat is erg moeiilijk
Gisteren toch nog even stoom af geblazen
Schouders een aangepakt.
Vandaag weer een k*tdag gehad (sorry dames)
Klanten maar voorliegen dat het goed gaat en vanmiddag is de kogel door de kerk gegaan
Vanavond zal er wel een slot op de deur komen van de drukkerij
GVD had ik nu maar nog een cursusje gevolgt, ben ook al te oud voor sportleraar.![]()
Succes!
een kans?Thanks Peetjuh nee sla vandaag toch maar even over
Het is gewoon nu even een klote week
Ben uitgeput (geestelijk) na 10 uur werken per dag voor .....wateen kans?
nee het is nu ff doorbijten en hopen dat er snel duidelijkheid is zodat ik het kan afsluiten.
Echt stoppen met trainen dat zal niet snel gebeuren want dat is een onderdeel van mijn leven
Ook andere die mij via de karma succes gewenst hebben bedank ik voor de steun

Ik ook, samen met de woorden 'voor een vrouw'.Sorry, maar ik moet toch effe commentaar leveren op jouw uitspraak. Ik wordt er nooit goed van als mensen roepen "voor je leeftijd". Wat wil dat nou zeggen
Hij ziet er reuze goed uit en beter dan menig andere jonge knullen!
Fantastisch werk! Heel knap!
Sorry, maar ik moet toch effe commentaar leveren op jouw uitspraak. Ik wordt er nooit goed van als mensen roepen "voor je leeftijd". Wat wil dat nou zeggen
Hij ziet er reuze goed uit en beter dan menig andere jonge knullen!
Fantastisch werk! Heel knap!
Ik ook, samen met de woorden 'voor een vrouw'.
Eens met nobbi hierboven..
Komt er nog een update Grosje?

Met wat ben je het eens?
In mijn ogen speelt leeftijd nog altijd in rol bij bodybuilding. Zeker bij een naturel.
Eens je ouder wordt, gaat je metabolisme niet meer zo snel. Dus als ik hem feliciteer met zijn leeftijd en aanhaal dat ondanks een oudere leeftijd niet makkelijk moet zijn, ben ik mis?