MuscleMeat

grosje gaat massa bouwen

Hehe dat je gaat groeien! die kg per week ga je niet vol houden hoor dus geniet er maar van. Ondanks dat ik vind dat je soms nog teveel oef per spiergroep pakt(liever 3 dan 4) en te veel reps( liever 6 dan 8)ga je toch lekker. Het zou mooi zijn als je met nog minder oef en herh hetzelfde kan bereiken in je training. Dat vet kan ik nat niet zo beoordelen dat kan alleen als je een foto maakt en de cm laat weten. Ik zou me niet zo druk maken over je buikkie dat gaat vanzelf goedkomen, als je zelf denkt dat het te erg word gooi je er wat carbs uit of wat langer cardio.;)

Aan die tips heb ook wel wat :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok duidelijk, ik dacht al dat je dat bedoelde!
Tja zou ook niet gezond zijn als ik elke week een kg aan kom
dan weeg ik in December ruim 80 kg.
Over 2 weken ga ik alles meten en de foto's heb ik elke zaterdag trouw gemaakt dus die zet ik er dan ook op.
Denk dat als ik het nu, na 2 weken, al ga doen dat het verschil te klein is om te meten en te zien.

Hehe dat je gaat groeien! die kg per week ga je niet vol houden hoor dus geniet er maar van. Ondanks dat ik vind dat je soms nog teveel oef per spiergroep pakt(liever 3 dan 4) en te veel reps( liever 6 dan 8)ga je toch lekker. Het zou mooi zijn als je met nog minder oef en herh hetzelfde kan bereiken in je training. Dat vet kan ik nat niet zo beoordelen dat kan alleen als je een foto maakt en de cm laat weten. Ik zou me niet zo druk maken over je buikkie dat gaat vanzelf goedkomen, als je zelf denkt dat het te erg word gooi je er wat carbs uit of wat langer cardio.;)

de oude wijze oak heeft gesproken:thumbs:

vrouwlief ook blij met elke kilo meer? (neem zomaar aan dat je vrouwke hebt...???)

Helder: squatten moet je toch wel met een squatrek of cage...
Ben érg benieuwd naar je progressie-foto's!

Ja hoor ik heb een vrouw (en een mooie ook ;) )
of mijn vrouw blij is met mijn kg's extra?
Zou het niet weten, vroeger vond ze dit BB gedoe maar raar maar ze begrijpt het nu beter. Zelf is ze ook niet superdroog (hoeft ook niet) dus wat zou ze dan moeten zeggen.
Toen ik zei dat ik mee deed met de contest keek ze mij ook eerst aan van 'jij bent gek' maar achteraf hield ze toch ook wel rekening met mijn eten.
Nou kijk dit groepie moet het met mij uithouden

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ja hoor ik heb een vrouw (en een mooie ook ;) )
of mijn vrouw blij is met mijn kg's extra?
Zou het niet weten, vroeger vond ze dit BB gedoe maar raar maar ze begrijpt het nu beter. Zelf is ze ook niet superdroog (hoeft ook niet) dus wat zou ze dan moeten zeggen.
Toen ik zei dat ik mee deed met de contest keek ze mij ook eerst aan van 'jij bent gek' maar achteraf hield ze toch ook wel rekening met mijn eten.
Nou kijk dit groepie moet het met mij uithouden

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk groepje heb je Grosje!
Ze zijn trouwens bijna net zo blond als ik ;)

Tja ik ben de enige die niet licht blond is.
Ik ben donker blond met grijs (ook mooi hoor) :)

Nou de spierpijn in de benen is iets minder als vorige week.
Heb nog wel last maar ik merk dat ze toch al weer sterker zijn ik heb de zelfde training afgewerkt (misschien zelfs iets zwaarder) en mijn herstel lijkt sneller.
Vandaag Timmerman gespeeld en wat rails in mijn dochters kamer aangebracht onder een schuine nok om daar deurtjes te laten schuiven. Bij bepaade houdingen kon ik ook volelen dat mijn schouders ook nog aan het herstellen zijn van de zaterdag training.
Vananvond is het weer Rug, Biceps, Buik tijd, Misschien dat mijn 2 vriendinnen er weer zijn en dan gooi ik het misschien om naar Borst, Triceps, Buik (dan hebben ze alle spiergroepen een keer met mij getraind)
We zien wel......
later ;)

Tja ik ben de enige die niet licht blond is.
Ik ben donker blond met grijs (ook mooi hoor) :)

Nou de spierpijn in de benen is iets minder als vorige week.
Heb nog wel last maar ik merk dat ze toch al weer sterker zijn ik heb de zelfde training afgewerkt (misschien zelfs iets zwaarder) en mijn herstel lijkt sneller.
Vandaag Timmerman gespeeld en wat rails in mijn dochters kamer aangebracht onder een schuine nok om daar deurtjes te laten schuiven. Bij bepaade houdingen kon ik ook volelen dat mijn schouders ook nog aan het herstellen zijn van de zaterdag training.
Vananvond is het weer Rug, Biceps, Buik tijd, Misschien dat mijn 2 vriendinnen er weer zijn en dan gooi ik het misschien om naar Borst, Triceps, Buik (dan hebben ze alle spiergroepen een keer met mij getraind)
We zien wel......
later ;)
Zet hem op Timmer:D

Gisteren avond inderdaad de training verwisseld.
Borst, triceps, buik gedaan.
De dames waren er en hadden behoorlijk spierpijn in de rug gehad maar wilde graag weer mee doen. Moet zeggen dat er een echte bikkel bij zit die niet opgeeft.
Borst (helaas was de benchpress bezet dus alternatief gezocht)
Schuin bankdrukken 4x8 reps 60 kg
Flyes op plat bankje 4x8 reps (piramide 18/24/28/30 kg p/hand)
cable crosover 4x8 reps 40 kg p/hand
Triceps
Dippen (op dipmachine tot 5x 100 kg gegaan)
cable pushdown
Buik - het gewone buikwerk

Was weer leuk met de dames en ik train zelf behoorlijk hard want je wil toch niet voor lul staan he?
Ik probeer Woensdagavond rug/biceps/buik te doen (ipv Donderdag)
Vandaag thuis nog wat klussen en ik merk dat je dan vergeet te eten.
Deze week zal er geen kg aan komen vrees ik. :)

:coffeepc: Fijn om te lezen dat het zo voorspoedig gaat met jou ;0

Nette fly's ! Keep it up :) Kracht gaat goed vooruit zeker? Nu je weer uit de cut bent.

Ik vind dat je erg netjes traint voor met alle respect, een 'oude baas';).
Leuk om te zien dat er hier ook mensen op leeftijd yin yang jij enz nog erg fanatiek zijn.

Dikke flies, ouwe :D

En leuk gezinnetje heb je hoor. Fijn dat je vrouw je ook steunt met al je trainen en eten en zo.

Nette fly's ! Keep it up :) Kracht gaat goed vooruit zeker? Nu je weer uit de cut bent.

Heb wel het gevoel dat ik sterker wordt maar ik voel ook niet dat ik superman ben geworden.
Hoop nog veel sterker te worden zodat ik ook de 100 kg benchpress haal.
Daar zit ik nog niet in de buurt.
Maar het gaat mij hoofdzakelijk om het fysiek en niet om de kracht

Heb wel het gevoel dat ik sterker wordt maar ik voel ook niet dat ik superman ben geworden.
Hoop nog veel sterker te worden zodat ik ook de 100 kg benchpress haal.
Daar zit ik nog niet in de buurt.
Maar het gaat mij hoofdzakelijk om het fysiek en niet om de kracht

Oeh! 100kg benchpress - die wil ik ook!
En voor mij ook: fysiek is belangrijker dan kracht...

Volgens mij gaat deze cleanbulk best lekker - hoe voel je je er onder?

Tja 1x100 kg benchen is voor mij een nieuw doel.
Heb ooit (jaar geleden) 1x 90 kg gedrukt maar daarna zakte het weer in
4x80 is nu een beetje mijn max.

De eerste 2 weken gingen best goed (kg p/week er bij)
Hard trainen gaat ook goed (wel meer spierpijn, maar pijn is fijn!)
In de spiegel zie ik ook wel een beetje verschil maar ik heb nog niet gemeten met een lint dus weet niet of de spieren ook groter zijn.
Heb mij zelf voor genomen dat ik eerst een maand zo door ga (nu nog 2 weken) en dat ik dan ga meten. ik hoop dat ik dan kan aantonen dat ik gegroeid ben.

Doe je netjes! Die 100kg BP gaat er binnenkort wel inzitten hoor!
Als je in de spiegel al wat verschil zit dan gaat het wel goed ;)

Terug
Naar boven