Fitness Seller

Grote Fries trainingslog 'geertdv'

Bezoekers in dit topic

Powerrack, barbell en wat dumbells is genoeg he :D. Die enorme loodsen van BF zijn imo echt belachelijk!
Wij hebben geen powerrack maar een squatrack, zo'n ding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder gewoon dumbells tm 40kg, 4 olympische stangen ofzo en genoeg gewichten ^^
 
Haha, zoiets vermoedde ik al ;)
Wel jammer dat ze er (voor zover ik kan zien) niet van die ouderwetse metalen platen hebben.
In mijn oude gym had ik dat wel altijd en het traint op de een of andere manier zoveel lekkerder dan dat moderne spul wat je tegenwoordig vrijwel overal aantreft :(.
 
Haha, zoiets vermoedde ik al ;)
Wel jammer dat ze er (voor zover ik kan zien) niet van die ouderwetse metalen platen hebben.
In mijn oude gym had ik dat wel altijd en het traint op de een of andere manier zoveel lekkerder dan dat moderne spul wat je tegenwoordig vrijwel overal aantreft :(.
Alleen de geluiden van metaal op metaal pomp ik al harder :')
Vooral omdat ze de muziek ook nog eens super zacht hebben staan met nummer van JB en Katy P
 
Heb mn 1e post aangepast, staat er nu in.

Smart, dit zal uiteindelijk de stand van je schouders ook ten goede komen.
Misschien dat je zelfs (mocht je tzt een overstap van schema maken) in de toekomst wat meer nadruk er op kunt gaan leggen.
 
Alleen de geluiden van metaal op metaal pomp ik al harder :')
Vooral omdat ze de muziek ook nog eens super zacht hebben staan met nummer van JB en Katy P

Dat dus. Ik begrijp dat ze in jouw gym nog wel 'oud ijzer' hebben?
Ik ben jaloers :o.
 
Dat dus. Ik begrijp dat ze in jouw gym nog wel 'oud ijzer' hebben?
Ik ben jaloers :o.
Nope, was het maar waar. Ben een paar keer bij een paar hardcore, en thuisgyms geweest. Die shit is epic.
 
Yep. Gotta love it :D.
 
Training 05-08-2016, dag 3:

Squat:
1x15 20kg
1x10 35kg
5x5 45kg easy

Benchpress:
1x 15 20kg
1x 10 30kg
5x5 42.5kg easy

BOR:
1x 15 20kg
5x5 30kg easy

Standing calve raise:
1x 20 BW
4 x 10 30kg

Gaat nog makkelijk. Ga vanaf maandag mijn kcal opschroeven naar 2800kcal. Zit nu op 2600. Ga nu iedere week 200 omhoog tot ik op onderhoud zit, dus even kijken wanneer ik aankomen/afval.
Sta nu op 13/14%

Edit:
net even vetmeting gedaan met caliper. Kom nu op 12.32% uit :) Mooie tijd om mn cut af te bouwen :D
 
Laatst bewerkt:
Training 8-8-16 (dag 1):
Squat
1x 15 20
1x 10 30
5x5 47.5 easy

Bench Press
1x 15 20
1x 10 30
5x5 45 makkie

BOR
1x 15 20
5x5 32.5kg makkie

(Weighted) Pullup 3x5
3x5 bw+2.5kg, wat moet ik zeggen blijft zwaar. Volgende x 3.75kg
 
Training 10-8-16, dag 2:
Squat:
1x 15 20kg
1x 10 40kg
5x5 50kg, voel hem flink strekken in mn lies, tijd om wat stretches te gaan doen denk ik. verder nog wel licht.

OHP;
1x 10 20kg
5x5 27.5kg, gaat nog wel gemakkelijk

Deadlift:
1x 10 40kg
5x5 50kg Easy

Weighted Dip:
BW (92.5kg) + 2.5kg
 
Goed bezig, grote Fries!
 
Wij hebben geen powerrack maar een squatrack, zo'n ding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder gewoon dumbells tm 40kg, 4 olympische stangen ofzo en genoeg gewichten ^^
Kan je in dat rack wel diep genoeg squatten?
 
Back
Naar boven