MuscleMeat

Grote Fries trainingslog 'geertdv'

Bezoekers in dit topic

Wat trekt er precies weg, definitie in je buik? Planks gewoon doen tot dat je inzakt man :D

Weer een mooie training! Alle lifts gaan snel begrijp ik? :)

Het idee dat ik indd minder goed mn buikspieren zie dan voorheen haha. Zal wel een herkenbaar fenomeen zijn!

Ja was zelfs met planks binnen 50min klaar. Heb nu rond de 1-2 min rust tussen de sets, meer heb ik nog niet echt nodig. De lifts zelf doe ik zo explosief als mogelijk.

De schoenen zijn inmiddels verzonden dus die kan ik vrijdag mooi uitproberen :D
 
Godgodgloeiende godver, schoenen zijn net wat te klein ook al heb ik 47 3/4 besteld en ik normaal 47 heb. Mooi klote want je kan niet makkelijk ruilen. Moet ze nu eerst retouren, wachten op m'n geld, en dan weer nieuwe bestellen.....
 
Fuack. Balen man. Nog ff geduld dus! Jij moet wel onwijs grote poten hebben trouwens. Ik heb 45 1/3 besteld en daarvan zeggen ze al dat ik boten heb :P.
 
Godgodgloeiende godver, schoenen zijn net wat te klein ook al heb ik 47 3/4 besteld en ik normaal 47 heb. Mooi klote want je kan niet makkelijk ruilen. Moet ze nu eerst retouren, wachten op m'n geld, en dan weer nieuwe bestellen.....
Ik heb normaal 42 en had 42 3/4 besteld, ik vond ze aanvankelijk wat te klein, maar nu zitten ze top. Squatschoenen horen best krap te zitten. Maar het moet natuurlijk geen pijn doen ofzo.
 
Fuack. Balen man. Nog ff geduld dus! Jij moet wel onwijs grote poten hebben trouwens. Ik heb 45 1/3 besteld en daarvan zeggen ze al dat ik boten heb :P.

Zal met m'n 1.94m toch een plateau moeten hebben om op te balanceren haha xD.

Ik heb normaal 42 en had 42 3/4 besteld, ik vond ze aanvankelijk wat te klein, maar nu zitten ze top. Squatschoenen horen best krap te zitten. Maar het moet natuurlijk geen pijn doen ofzo.

Ik zat echt vol met mn grote teen aan het einde. Omdat die schoen sowieso hoog is van achteren ga ik automatisch nog wat meer naar de punt toe, zat gewoon onwijs krap. Dus nu wachten tot ik het geld terug krijg en dan nieuwe bestellen. Ik ga zondag tot woensdag naar Rome dus het is geen ramp.


EDIT: Visa van mn ma gebruikt, betaal ik haar later terug maar is de schoen volgende week binnen. Thanks mommsss :D
 
Laatst bewerkt:
Terug van Rome, veel gezien, veel gelopen, veel gezweet. Maar wat een prachtige stad. Ben 2.4kg aan vocht verloren haha. De schoenen passen nu perfect! Ga ze volgende week pas uitproberen, ga vandaag en morgen een flink potje zwemmen in het buitenbad in ons dorp. Vnv naar de fysio, voor m'n pols.
 
Terug van Rome, veel gezien, veel gelopen, veel gezweet. Maar wat een prachtige stad. Ben 2.4kg aan vocht verloren haha. De schoenen passen nu perfect! Ga ze volgende week pas uitproberen, ga vandaag en morgen een flink potje zwemmen in het buitenbad in ons dorp. Vnv naar de fysio, voor m'n pols.

Nice! Rome moet idd super zijn.
Te warm voor KT? :P Hier vanavond benen op t programma :o.
 
Nice! Rome moet idd super zijn.
Te warm voor KT? :P Hier vanavond benen op t programma :o.
Dat, plus dat ik vannacht pas half 3 thuis was omdat NS zorgde voor een vertraging van 1.5 uur en moest vanochtend om 6 uur beginnen haha. Volgende week ga ik weer beuken ^^
 
Dat, plus dat ik vannacht pas half 3 thuis was omdat NS zorgde voor een vertraging van 1.5 uur en moest vanochtend om 6 uur beginnen haha. Volgende week ga ik weer beuken ^^

Aiaiaiai. Dat is afzien! :roflol:. Vmd lekker chillen en genieten van t weer dus.
 
Aiaiaiai. Dat is afzien! :roflol:. Vmd lekker chillen en genieten van t weer dus.
Sowieso, zwemmen gebruik je ook een beetje spieren mee, whaha. Succes met Legday man!
 
Sowieso, zwemmen gebruik je ook een beetje spieren mee, whaha. Succes met Legday man!
Laatste keer dat ik ging zwemmen binnen een kwartier aan baantjes trekken een pomp van hier naar Tokio.
 
Training 29/08 Dag 1:
Squat:
1x 20 20kg
1x 10 40kg
1x5 50kg
5x5 57.5kg
Ff wennen met de nieuwe schoenen.

Bench Press 5x5
1x 20 kg
1x 40kg
5x5 50kg
Makkie

BOR 5x5
1x 10 20kg
1x5 30kg
5x5 37.5kg
Makkie

(Weighted) Pullup 3x5
2x5 BW
1x4 BW
1x 3 BW
Godsamme wat zwaar zeg, week niet getraint en korte nacht, whatever. Facking zwaar.
 
Training 31-8 Dag 2:

Squat:
1x 15 20kg
1x 10 40kg
1x5 50kg
5x5 60kg
Lekker

Overhead press 5x5
1x 5 20kg
1x 5 27.5kg
5x5 32.5kg
Wordt zwaarder, wel nice.

Deadlift 5x5
1x5 40kg
1x5 50kg
5x5 60kg
Easy AF

Weighted Dips 5x5
1x5 BW
1x5 BW+3.75kg
5x5 BW+5kg
Makkelijk nog.

Daarna 3x 60sec planks. Op.

Nu een flink bord macaroni kanen.
 
Voor 't eerst sinds een tijdje weer eens spierpijn. In mn traps en m'n reet :') Voelt goed.
 
Training 2-9-16 dag 3:

Squats:
1x 15 20kg
1x 10 40kg
1x 5 52.5kg
5x5 62.5kg
Lekker hoor

Benchpress
1x 15 20kg
1x 5 40kg
5x5 52.5kg
Makkie

BOR:
1x 10 20kg
1x 5 30kg
1x 5 35kg
5x5 40kg
EASY

Seated calve raise
4x 10 35kg
Pompje

3x 60 sec planks
ik tril als de neten haha, krijg ook een slapend been na een minuut, iemand enig idee waardoor dit komt?
 
Zeg ik las net ff terug en ik zie dat je DL's voor 5 straight sets doet. Is dat wel de bedoeling..?
 
Zeg ik las net ff terug en ik zie dat je DL's voor 5 straight sets doet. Is dat wel de bedoeling..?
Klopt man, volgens het schema van Elliott moet je gewoon 5 sets doen! Het gaat me goed af dusja.. Misschien als ik straks in hogere gewichten kom dat ik volume omlaag doe
 
Klopt man, volgens het schema van Elliott moet je gewoon 5 sets doen! Het gaat me goed af dusja.. Misschien als ik straks in hogere gewichten kom dat ik volume omlaag doe

Hmm, apart zeg! Dat raadt vrijwel iedereen af :P.
Misschien dat hij dit louter aanraadt voor absolute beginners ivm het aanleren van de techniek.
 
Hmm, apart zeg! Dat raadt vrijwel iedereen af :P.
Misschien dat hij dit louter aanraadt voor absolute beginners ivm het aanleren van de techniek.

Wat is nou eigenlijk de bedoeling van 1*5? Doe je dan 4 warmup sets ofzo? Want voor 60kg dl ga ik echt niet met sprongen van 5 kg opwarmen :')
 
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van 1*5? Doe je dan 4 warmup sets ofzo? Want voor 60kg dl ga ik echt niet met sprongen van 5 kg opwarmen :')

'1x5' houdt inderdaad in dat je opwerkt naar 1 zware set in 5 stappen ;) Bijv. 5 x 60 > 5 x 120
 
Back
Naar boven