- Waardering
- 2
vandaag ben ik een gym binnengestapt , aangemeld als lid + getraind - ik wil 50% thuis gaan trainen en 50% op de gym . Eerst een beetje rondgekeken , ik hoefde geen testen te doen , dat schijnt normaal te zijn , maar toen hij vroeg of ik al eens eerder wat met gewichten had gedaan , hoefde dat ineens niet meer na mijn antwoord
De gym is behoorlijk groot - veel cardio mogelijkheden - veel machines ook - maar tot mijn grote genoegen ook een behoorlijke plek waar men met losse gewichten kan trainen .
db's tot 50 dacht ik - losse gewichten genoeg - je kan squatten enz... , voor mij belangrijk was dat er een leg extension / leg press / dippen en chinnen - oefeningen die ik thuis niet kan doen - nou die waren er
ik heb alleen nog geen mogelijkheid gezien om te deadliften ( niet zo'n probleem want dat ik thuis ook )
+ een sauna - fins stoombad of zoiets
ik blijf lekker s'morgens of s'middags trainen want dan is er plek zat
De gym is behoorlijk groot - veel cardio mogelijkheden - veel machines ook - maar tot mijn grote genoegen ook een behoorlijke plek waar men met losse gewichten kan trainen .
db's tot 50 dacht ik - losse gewichten genoeg - je kan squatten enz... , voor mij belangrijk was dat er een leg extension / leg press / dippen en chinnen - oefeningen die ik thuis niet kan doen - nou die waren er
ik heb alleen nog geen mogelijkheid gezien om te deadliften ( niet zo'n probleem want dat ik thuis ook )
+ een sauna - fins stoombad of zoiets
ik blijf lekker s'morgens of s'middags trainen want dan is er plek zat